Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Já jsem s tím přesunem z P na N a zase zpět taky kdysi vlastně zápasil, ale mám pocit, že jsem to vyřešil přesně tak jak píše @slayer , že člověk musí stát na brzdě aby šlo z P odejít na N i při vypnutém autě nebo motoru (to si nejsem jistý - už je to dlouho).Dá sa potom preradiť bez zapínania auta z N do P? Minule som potreboval auto v garáži posunúť o 10cm a musel som štartovať, lebo N sa mi bez naštartovania nepodarilo z P preradiť..
ACC je poloha na první stisknutí bez brzdy, ON je na druhé stisknutí (ta včetně ventilace například)... OFF > ACC > ON > OFFNevím jak to má Mazda u AT, ale u moji firemní Octavie III s AT to lze.. stačí mít zapalování v režimu ACC (u Mazdy 2x tlačítko startování bez brzdy) a potom zašlápnout brzdu, stisknout tlačítko na páce řazení a lze libovolně měnit režim převodovky.. tato možnost tam je kvůli odtahu
Jo dekuji za upresneni, trochu jsem to pomotal, nastesti jsem to napsal do zavorky, tak jste to pochopiliACC je poloha na první stisknutí bez brzdy, ON je na druhé stisknutí (ta včetně ventilace například)... OFF > ACC > ON > OFF
Já se těším že v létě bude běžný ježdění za 6,5-6,9
Spotřeba kolem 6.5 bude asi reálná
Nejspíš jezdíš krátké vzdálenosti, nebo město, ne? Stačí chvilka pojíždění po Praze, nebo kolony jinde, a hned je tam přes deset, to samé krátké trasy kolem 10 km... A nebo fakt plyn na podlaze a předjíždění v jednom kuse. To pak nemá strop. Ale jak je to zahřáté a plynulá jízda, nežere to, zvlášť ten dvoulitr s manuálem. Kdybychom se onehdá víc snažili, daly se asi dlouhé zahraniční dovolené jezdit předpisovými rychlostmi kolem 5.5... to už 2.5 automat ani s dvouválcovým módem nedá.tvl lidi co je pojem běžné ježdění ? Já jezdím za 8 litrů jako nic, tak to mám buď rozbitý, nebo jezdíte s kloboukem na hlavě a platem vajec vzadu ?
a o tom to je ? , ne o ježdění za 6-6,5 ?tak se chci svézt
S těmi nepřehlednými místy naprostý souhlas. Na sídlišti, i když bych mohl jet 50, protože tam není nijak snížená rychlost, jedu kolem zaparkovaných aut do 40. Na rozdíl od některých , kteří tam jsou schopni spěchat i přes 60. Ale na dálnici jet 115 za normálního počasí bych nedokázal, to bych se spíš bál, že usnu za volantem. Sám mám průměr kolem 8, v létě lehce pod, v zimě nad. Dokážu i pochopit toho, kdo jezdí převážně po okreskách a státovkách na rovině v Polabí, že má na PP do 7, přece jen mi ten průměr zvyšují dálnice s rychlostí nad limitem a město. Ale zase ježdění trvale uspávacím tempem na spotřebu pod 6,5 hrozí akorát úsadami v motoru.Ale na druhou stranu ty obce (a jinou zástavbu nebo nepřehledná místa; bezpečnost především, už mi mockrát někdo vlezl mezi auty do silnice, potkávám auta v protisměru, atp.) jezdím klidně, před obcí spíš postupně podřazuju a brzdy jen lehtám, na výjezdu hned nedávám plný kotel... A jak jsem vždycky psal, v mém případě pak dlouhodobou - tu mnohaměsíční - zvedají/-ly občasné průlety přes 200, a to zas snižovaly občasné unavené noční jízdy z práce, kdy jsem třeba i dálnici jel na tempomat 115...
S těmi nepřehlednými místy naprostý souhlas. Na sídlišti, i když bych mohl jet 50, protože tam není nijak snížená rychlost, jedu kolem zaparkovaných aut do 40. Na rozdíl od některých , kteří tam jsou schopni spěchat i přes 60. Ale na dálnici jet 115 za normálního počasí bych nedokázal, to bych se spíš bál, že usnu za volantem. Sám mám průměr kolem 8, v létě lehce pod, v zimě nad. Dokážu i pochopit toho, kdo jezdí převážně po okreskách a státovkách na rovině v Polabí, že má na PP do 7, přece jen mi ten průměr zvyšují dálnice s rychlostí nad limitem a město. Ale zase ježdění trvale uspávacím tempem na spotřebu pod 6,5 hrozí akorát úsadami v motoru.
přesně tenhle pojeb jsem dostal před lety u GY 2.3 taky, takže když to někdy prošlápnu že se manželka ztratí v sedačce, tak to vysvětluju tím, že právě probíbá pravidelná péče o motor@MichalP mas pravdu ... ono hodne lidi si neuvedomuje, ze obcas je potreba autu protahnout trubky a to ze na to slapes to auto nenici, naopak prospiva .. pokud to vyslovene nedrtis do cervenych za studena (predpokadam ze tu nejsou zadni dementi kteri to budou turovat hned po nastartovani) ..
muj bracha treba dostal pojeb od mechanika, ze s tim jezdi moc opatrne a ze se mu zanasi motor (presne jak pise @MichalP) .. a ze to proste musi obcas projet ...
takze soudruzi, vyserme se na hlidani spotreby a kdyz uz mame takova paradni auta, tak je obcas poradne vyvenceme
Ahoj to by bylo dobrý, kdyby to šlo. Taky jsem trochu rozpačitý z toho, že po vypnutí motoru/infotaimentu, mi nejdou zavřít okna (pokud je člověk zapomene zavřít před tím), což i u mnohem levnějších aut jde...Ahoj, když už se to tu zmínilo... Je nějaký rozumný způsob jak u GJ (manuál) po zastavení vypnout motor, ale nechat zapnutý infotainment?