• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Ahoj to by bylo dobrý, kdyby to šlo. Taky jsem trochu rozpačitý z toho, že po vypnutí motoru/infotaimentu, mi nejdou zavřít okna (pokud je člověk zapomene zavřít před tím), což i u mnohem levnějších aut jde...:)

jamesson
U každého GJ jdou zavírat i otevírat okna asi 20 s. po vypnutí motoru.Jen u střešního okna to neplatí.Ale nesmí nikdo otevřít dveře.Trochu vadí,že nelze všechna okna otevřít dálkačem jako u GH nebo GG FL.
 
- světla:
adaptivní ledky , možná jsem měl přehnaná očekávání, co do svítivosti ale nestěžuji si. Adaptivní funkce mě překvapila spolehliviostí. Jen pomalé rozsvěcení dálkových mi trochu vadí. Když vyjíždím s tlumenými z osvětlené vesnice, tak jedu chvíli potmě, než se probudí dálkáče, navíc se rozsvěcují průběžně, což ono čekání na světlo ještě prodlužuje. Často bych raději ťuknul do páčky a svítil do dálky okamžitě.
Teprve dnes jsem zjistil, že je možné mít vypnuté adaptivní spínání dálkových světel a přepínat standardně natvrdo do plných - pokud mám přepnutá světla ne na režim Auto, ale na poslední polohu s ručním rozsvícením světel. Tak je to na volbě každého, co chce. Ale mě adaptivní stmívání a rozsvěcení dálkovek vyhovuje.
 
Ahoj. Chtěl bych si nechat namontovat benzínové webasto. Mám ale trochu obavu z toho, jaký vliv na akumulátor by měl režim, ve kterém funguji. Ten je v zimě takový, že většinou jedu jen ráno do práce, cca 5 km po městě a večer zpět. Delší jízdy pak jen většinou o víkendech. Nemáte někdo s webastem zkušenosti s podobným režimem? Stíhá se aku dobíjet?
 
Jezdím do práce asi 8km, ale doma parkuju v garáži a Webasto tedy zapínám jen před cestou z práce domů. Originál baterii jsem měnil po 7 letech. S baterií nemám problém, ale tuto zimu jsem více na home office než v práci.
Když jsme bývali v zimě týden na lyžích (zpropadený virus), dojížděli jsme ke sjezdovkám asi 7km, zapínal jsem topení ráno i odpoledne, taky vždy bez problémů.
 
Teprve dnes jsem zjistil, že je možné mít vypnuté adaptivní spínání dálkových světel a přepínat standardně natvrdo do plných - pokud mám přepnutá světla ne na režim Auto, ale na poslední polohu s ručním rozsvícením světel. Tak je to na volbě každého, co chce. Ale mě adaptivní stmívání a rozsvěcení dálkovek vyhovuje.
AHoj,
ano, vím, že to jde. Psal jsem jen, že mi vadí, pomalé rozsvěcení v auto režimu. Možná jsem to blbě napsal. Někdy "auto" nepoužívám a přepínám manuálně. Podle toho jak mám náladu. Jen je trochu nešikovný, když si chci ten režim přeponout během jízdy potmě, z polohy "auto" na "potkávačky" musíš jít přez polohu "parkovačky" kdy to pochopitelbně na chvilku zhasne za jízdy úplně. Je to jen mžik ale je to nepříjemný. Tak to přepínám ve stoje , třeba na křižovatce. Ideál by byl, kdyby v "auto" režimu se tomu mohlo jen nějak připomoct :). Ale to jsou kravinky. Prostě to tak je.

Ohledně dobéhů okýnek to ještě znovu zkusím. Mě to nešlo, ale je možný, že když před tím vystopil zbytek rodinky, nebyly některý dveře dobouchlý.
To stahování/vytahování všech oken podržením dálkáče jsem měl na Octě a bylo to super. Žít se bez toho ale dá. :)
jamesson
 
AHoj,
ano, vím, že to jde. Psal jsem jen, že mi vadí, pomalé rozsvěcení v auto režimu. Možná jsem to blbě napsal. Někdy "auto" nepoužívám a přepínám manuálně. Podle toho jak mám náladu. Jen je trochu nešikovný, když si chci ten režim přeponout během jízdy potmě, z polohy "auto" na "potkávačky" musíš jít přez polohu "parkovačky" kdy to pochopitelbně na chvilku zhasne za jízdy úplně. Je to jen mžik ale je to nepříjemný. Tak to přepínám ve stoje , třeba na křižovatce. Ideál by byl, kdyby v "auto" režimu se tomu mohlo jen nějak připomoct :). Ale to jsou kravinky. Prostě to tak je.

Ohledně dobéhů okýnek to ještě znovu zkusím. Mě to nešlo, ale je možný, že když před tím vystopil zbytek rodinky, nebyly některý dveře dobouchlý.
To stahování/vytahování všech oken podržením dálkáče jsem měl na Octě a bylo to super. Žít se bez toho ale dá. :)
jamesson
Nesmí nikdo vystoupit!Jakmile někdo otevře dveře,tak se těch 20 s. zruší.Nepomůže ani opětovné zavření.
 
..@Jamesson přesně je potřeba to udelat dřív než kdokoli otevře dveře...a co se týče infotainmentu..to jde jen tak že po vypnutí motoru hned zmáčkneš znovu Start...potom se nevypne a zustane běžet..ale musí to být hbite..jinak se vypne a znovu začne načítat..aspon tak to mám u sebe ikdyž používám neoriginal "radio" a to když nestihnu jeho najetí trvá docela "dlouho"
 
@MichalP tak ono to hlavně využiješ při horší viditelnosti (mlha, sněžení apod.), kdy automatika není moc spolehlivá a to rychlejší rozsviceni do plných se zrovna hodí ?
 
Pořád na automat,jen při klesání z táhlých kopců dávám ruční režim kvůli brzdění motorem.
 
na jare a v lete spis automat, od podzima do jara spis rucne... kdyz neni vylozene hezky, nechavam behem dne tlumena, i kvuli tomu, aby svitily zadni lampy. takze se to pak stejne chova jako manual.
 
ja prave denni sviceni nemam moc rad.. takze pojedu stejne na manual - potkavacky.. a max v noci automat abych mohl jet nonstop adaptivni dalky
 
Tak první dávky sněhu a mrazu ukázaly takovou nepříjemnou vlastnost sedanu. A to je otevírání a zavírání kufru, nejde ani tak o sníh, který spadne do kufru, ale štve mě led. Voda ze zadního skla nateče kolem kufru a je z toho pěkný led. Takže po otevření kufru je potřeba to všechno odstranit, nebo se pak kufr nezavře. Mě teď zůstává taková krusta pokaždé mezi víkem kufru a zadním sklem
 
nejhorší je, že to vydrží do prvního sněhu, použiješ výhřev zadního skla a je to tam zase :mad:
 
Back
Top