Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Ano na DRL ostřik nefunguje. Tzn. nefunguje ani, když máš AUTO a světelný senzor nevyhodnotí tmu - svítí jenom DRL.Prohlížel jsem už založené téma a nevšiml si špatně sekce (GH).
Jen dodám, ve většině případů mě ostřik světel ostřikne s malou prodlevou, co držím páčku ostřiku.
Je to kvůli chladivu a zjednodušení homologačního procesucau, jaktoze mazda vyrobena v roce 2011 (do provozu 11/2017) ma v technickem prukazu GH ?
@MichalP žádné upozornění na docházející ostřik nemá - to mají jen vozy s ostřikovači světlometů (GJ s xenony do 2014 a potom GL se silnějšími LED 2018+)Mě upozorní na palubním počítači, že dochází ostřik. Nebo by si chtěl ukazatel s rafičkou, kolik je vody v ostřiku? ?
To není pravda. Nová "ofce" to dělá jako mazda. Prostě se jen hýbe hladinka a pořád tu triggruje tu hlášku. Pod určitou úroveň už je hláška jen na pozadí i u Mazdy i u Ofce.@MichalP Buď rád, že ji tvé auto nemá. Model 2018+ už tu indikaci ostřikovačů má a je to jedna z nejhorších věcí na tom autě.
U jiných značek to funguje tak, že tě auto upozorní, ty to odklikneš a maximálně Ti zůstane svítit kontrolka nebo oznámení, někde v pozadí palubního počítače. No Mazda to má vyřešeno tak, že odklikneš a za chvíli tě nato auto upozorňuje znovu. Už po pár kilometrech a několika upozorněních je to tak otravné a nebezpečné, že člověk raději u první pumpy zastaví, dokoupí a doleje.
Jinak nebezpečné proto, protože se to zobrazuje jako varovný oranžový nápis přes celý rychloměr v přístrojovém štítu, což logicky se pokaždé člověk podívá a následně odklikne
Já předtím měl E91 a bylo to to samé. Jak kolisala hladinka okolo toho bodu sepnutí, tak to problikavalo také. Jinak zdaleka to dosucha není. Jakmile začne problikavat, ostriknes 1-2krat a svítí furt. Zbývá cca litr. Aspoň na nové 3ce.Novou Octavii jsem ještě neřídil, vše je možné. Má dřívější zkušenost s koncernem, Oplem, Bmw, Mercedesem ale i Hyundaiem byla taková, jakou jsem napsal.
Jinak u 6ky se mi tedy ještě nepodařilo dostat do stavu, kdy by mne to přestalo otravovat a znovu oznamovat. Je pravda ale, že do "sucha" jsem nikdy nešel. 3ka má přeci jen jiný Mazda Connect i lehce jiný přístrojový panel, takže to tak může fungovat jinak.
Kvůli ostřikovačum světel? Ty má 3ka taky. Ikdyz ostřik přímo na steracich může dělat svoje...Tak to právě u naší 6ky nestačí. :/