• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

@MichalP žádné upozornění na docházející ostřik nemá - to mají jen vozy s ostřikovači světlometů (GJ s xenony do 2014 a potom GL se silnějšími LED 2018+) ;)
Tak já mám taky jako @MichalP GL před FL a to upozornění na ostřik mám. Ale možná to bude tím, že auto bylo koupeno ve Švédsku...
 
A taky máš určitě ostřikovače světlometů ;) (standard u výbavy severských zemí)
 
Tak to je pecka:-) Sice to docela žere tu kapalinu a ovlivnit při zapnutých potkávačkách, aby to ostřikovalo jen čelní sklo, nelze, ale smysl to určitě má.
 
@Sikyl Fabie 1 elektronický kontakt v destičkách má a třeba Lexus GS který stál jako 4,5 Fábií má taky pouze akustický plíšky jako Mazda. Tato funkce není o penězích
Je to o hledání nesmyslných úspor v automobilkách. Kromě tří Mazd 6 jsem měl elektronické hlídání opotřebení brzdových destiček na všech autech střední třídy koncernů PSA i VW už dokonce v minulém století a nikdy jsem s tím neměl žádný problém! Tebe Mazdy živí, tak je logicky obhajuješ.., mě ne. Já jsem spotřebitel a auto je pro mě pracovní nástroj, ne hobby. Tím se Tě nechci nijak dotknout!
 
@Sikyl neber to nijak zle,je to jen můj osobní názor, ale
1) Mazdy mě opravdu neživý a není to jediná značka u mě na dílně
2) Po tom co Mazda předvedla že z auta začala dělat domácí kino a ten požitek z jízdy co jsem měl od všech mazd od roku výroby 92 do 14 co jsem měl šel díky EU a všeobecnýmu zájmu "nových řidičů" totálně do kopru, tak já osobně si novou Mazdu co je aktuálně v nabídce nekoupím.
3) Osobně vlastním právě Lexuse o velikosti Mazdy 2 s cenovkou Mazdy 6 a dokážu si dost dobře obhájit proč mě tohle auto vyhovuje a proč jsem si ho vybral i když by pro víc než polovinu planety to bylo auto naprosto k ho? a to auto taky nemá kontrolku kdejaký blbosti.

Toť asi vše k mému zaujetí a obhajování Mazdy.
Pokud jsi "spotřebitel", tak jsi první spotřebitel za 13-14 let co Mazdy/auta dělám a má o tuhle věc zájem tam mít.

4) Trochu k tý elektronický kontrole destiček: Když má člověk nový auto tak sice nevím proč, ale asi dokážu pochopit, že ho to štve že tam tahle výbava u auta přes půl mega není když šhitová Fóbie od škůdy tuhle blbůstku má. A taky dokážu pochopit, když opravuju 10 a víc let starý auta a vidím jak to má 3/4 z nich tyhle kabely k destičkám ustřihaný a proklemovaný, protože stačí málo a nebo prostě jen stáří a tenhle systém je neuvěřitelně závadovej nebo FAKE hláškotvornej. Pro mě je prostě lepší a) na ty brzdy v nějakým odsledovaným intervalu kouknout nebo b) když uslyším ten neuvěřitelný jekot od kontrolních plíšků, tak vím že je čas objednat brzdy.
Zároveň není problém před koupí čehokoliv si zjistit co ta věc umí, má a dokáže. Takže pokud bych si chtěl koupit auto a chtěl od něj aby mělo to to a to, tak si to zjistím a když to mít nebude tak jdu o dům dál - a já po X letech šel

Za sebe budu pořád radši když Mazda z těch pár ušetřených peněz co jí zbylo, po tom co primárně musí postavit auto pro regule klimatických změn (EU), raději ušetří na nějaký blbosti v podobě kontrolky na bůh ví co nebo softwaru co mi ukáže kolik stromečků mi vyrostlo a ty peníze vrazí třeba do podvozku, motoru nebo antikorozní ochrany.
 
Poslední úprava:
Za me osobne...tak snad jsme ridici ne a kontrola par veci na aute neni zas tak narocna abych na vsechmo musel mit pomahace..ja desky vzadu menil nedavno,upozorneni jekotem bylo dostatecne a i ja se tehdy dotazoval proc to auto nema kontrolu a je to presne zbytecnost navic.myslim ze by vic lidi nadavalo na to ze to furt hlasi..podobne jako mesmysl s tlakem v gumach
..vzdyt kazdy pri dnesnim prehazovani zimaku za letni si to muze kontrolovat ..ono se to neohrci za den...a kdyz uz nechci poslouchat to piskani..klidne radsi vymenit i pri 2 mm nez to nechat na doraz.
 
Nechtěl jsem rozjet takovou divokou debatu ? ja jen jestli mě mimo kontrolu očima samotný desky upozorní i kontrolka.

Ale na druhou stranu jde o brzdy a znám bohužel lidi, kteří sjedou desky klidně až na brzdový píst a jednou takovej nemusí dobrzdit a na přechodu mě zajede ?
 
@VegasBaby neboj nepřejde. Pokud by byl řidič schopný ignorovat tenhle zvuk z kontrolního plíšku
a když se destička sjede až na základnu tak tenhle zvuk z videa vynásob tak 10-50x a pokud by tohle ignoroval, tak si myslím že by ho v autě nezachránila ani kontrolka o velikosti fotbalovýho míče.
A tebe to auto nepřejde, pokud nejsi úplně ohluchlej ?
 
Jj to pak brzdi jak vlak ..tomu taly kazdej rozumnej jde z cesty..a kdo ne..ten je zralej na darwinovu cenu stejme jak ridic :cool::D
 
Jezdím do práce asi 8km, ale doma parkuju v garáži a Webasto tedy zapínám jen před cestou z práce domů. Originál baterii jsem měnil po 7 letech. S baterií nemám problém, ale tuto zimu jsem více na home office než v práci.
Když jsme bývali v zimě týden na lyžích (zpropadený virus), dojížděli jsme ke sjezdovkám asi 7km, zapínal jsem topení ráno i odpoledne, taky vždy bez problémů.

Díky za info.

Nemají. (a jako bonus mají o cca 3 litry menší nádobku ostřikovačů) :)

Tak tohle bylo hořké zjištění po přechodu z 5-litrového GG. Taková, dalo by se říct blbost, ale časté dolívání jenom otravuje.
 
diky ais je beru.. .vypadaj super.. nechce se mi kupovat nejaky neorigo .. libi se mi tam ten napis "mazda 6" :)
 
Back
Top