Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Vše,co píšeš,ještě bych zmínil výměnu brzdové kapaliny a další sevis i výměnu chl.kapaliny.Samozřejmě zkouknout stav brzd,nejlépe rozdělat,vyčistit,namazat.Ahoj! Moc prosím o servisní radu. Už cca 3 roky šťastně vlastním Mazdu 6 Gj 121 kw 6 kvalt. Rok výroby 10/2013. Po celou dobu byla servisována jenom ve značkovém servisu MAZDA, včetně mě. Nicméně teď vážně přemýšlím, že zajedu do normálního servisu, kde potřebuji vyměnit motorový olej + filtry, zapalovací svíčky a olej v převodovce. Mohl by mě prosím někdo poradit, co přesně moje Mazdicka potřebuje?.. Předem děkuji za Vaše rady.
Výměna svíček je předepsána každých 120 000 km.Muzes kouknout do navodu k obsluze. V casti "udrzba" je rozepsano, co se dela po ktere prohlidce. Brzdova kapalina se meni (jestli se nemylim) pri kazde druhe servisni prohlidce, stejne jako filtr klimatizace.
Ale zas uplne vazne bych ten plan nebral, protoze dle navodu se treba chladici kapalina meni poprve az po 200 tisic km, olej v mechanicke prevodovce po 180tisic. To se mi zda prilis dlouha doba. A treba svicky tam nejsou spomenuty vubec, stejne tak ani vymena oleje v automate...
Myslim, ze je to pouzivanim iStop. Kdyz to jakoze hodne usetri splodin, tak by to melo rust.