• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

? musí se šetřit, GH podsvícená je, u řidiče na dveřích svítí jen levý přední okno a pak asi na každých dveřích ale to ani nevím, jelikož tam nesedávám.
 
? musí se šetřit, GH podsvícená je, u řidiče na dveřích svítí jen levý přední okno a pak asi na každých dveřích ale to ani nevím, jelikož tam nesedávám.
U GH jsou podsvíceny všechny ovladače na dveřích jen před FL,po FL jen řidičový ovladač oken.Ušetření 3 mikrožárovek ušetří milionové částky...:sob:.U GJ je to stejné,svítí jen jedna.
 
asi to soudruzi v Japonsku mysleli tak že potmě nikdo otvírat nic nebude aby mu tam nevletěl třeba netopýr :)
 
U GL už potom svítí zase všechny ;)
Kdo by chtěl dodělat i u GJ, tak není problém viz
 
Super, tak to budu muset dodělat.

Dá se dodělat podsvícení toho otočného knoflíku nebo ten má normálně svítit?
 
Za mě pohoda, nemuselo by svítit ani to řidičovo. To je jak u manuálu s řadicí pákou, taky se nedíváš co řadíš ? prostě šáhnu a otevřu okno. U GJ jsou z výroby mnohem horší nedostatky ?
 
Za mě pohoda, nemuselo by svítit ani to řidičovo. To je jak u manuálu s řadicí pákou, taky se nedíváš co řadíš ? prostě šáhnu a otevřu okno. U GJ jsou z výroby mnohem horší nedostatky ?
A které ti nejvíce vadí?Mě štve jen nemožnost otevírání oken dálkačem a nutnost zapínání předních senzorů při dojíždění k překážce.O ničem jiném nevím.Nebo myslíš dieselový motor?
 
Jen tak narychlo...

Když projedu kaluž, voda šustí v podběhu hodně nahlas, hluk větru přes okna a “papírové” dveře, pádla řazení se otáčí s volantem a nejhorší z nejhorších (před FL) audiosystém NB-1 v souvislosti, že je lepší a výhodnější koupit jiný auto než jiný rádio.
 
Jen tak narychlo...

Když projedu kaluž, voda šustí v podběhu hodně nahlas, hluk větru přes okna a “papírové” dveře, pádla řazení se otáčí s volantem a nejhorší z nejhorších (před FL) audiosystém NB-1 v souvislosti, že je lepší a výhodnější koupit jiný auto než jiný rádio.
Každý to máme asi nastavený jinak,já proti NB 1 nemůžu říci křivé slovo,navigace lze levně jednoduše aktualizovat,audiosystém Bose mi vyhovuje,hluk větru se u mne nekoná,ale opravdu jsem ho v jiných 6-kách zaznamenal,dokonce i u verze po 1.FL.Pádla řezení se otáčejí s volantem u hodně automobilek,ne ?U Toyoty určitě.
 
...pádla řazení se otáčí s volantem...
To mi naopak vyhovuje, není moc zatáček, kdy potřebuju ručkovat a zároveň pádlovat. Pokud to jde, volant držím stále stejně a neručkuju a těch pár vraceček oželím. Možná to je tím, kde jezdím.
 
No ja bych taky rekl ze se vzdy toci s volantem..ale nechtel jsem byt za kverulanta :) joo uz jsem chtel rict..treba na playstionu :) ale tam jsem si to ted overil..taky se toci s volnatem :)
 
No tak jako tak, ať se otáčí či ne, tak pro mě to není nic zásadního. Pro mě věci zásadního rázu jsou problémy s motorem nebo reznutí kastle.
 
2020 Gt-r Nissan, Huracane Lamb. Jiná kategorie ale jen jsem se trochu zmínil, že mě to vyhovuje jinak než to mají v Mazdě a všude jinde teda ?

Podotýkám, jsou to vozy, se kterými jsem jel. A každej libuje v nečem jiným. V Mazdě je to pro mě spíš zbytečnost, podřazení na brzdění z kopce by stačilo jen na voliči aut. převodovky.

Pro mě věci zásadního rázu jsou problémy s motorem nebo reznutí kastle.
Ty si začal, že ti vadí osvětlení otvírání oken ? a zvrhlo se to až v toto...
 
To radši gtr ??? ještě 370z nismo, sice automat v takovým autě bych nechtěl, když je na výběr manuál ale drifty byli mnohem pohodlnější, v daný okamžik jsem věděl ze páka vlevo je podřazení ?. A ano, v Mazdě se do takové situace nedostanu ale pravoúhlé zatáčky pod plynem, nebo otáčení pod plynem, občas sem nevěděl, která je levá a která pravá ?

Končím, nechci zahlcovat diskuzi obecné GJ/GL nepodstatný
 
Ty si začal, že ti vadí osvětlení otvírání oken ? a zvrhlo se to až v toto...
No jo no :worried:, ale samozřejmě to nepovažuji za zásadní problém. Zaujalo mě to, že v druhém autě z VW group svítí vše, tak jsem si myslel že je to vada. No musím si zvyknout, jiný kraj, jiný mrav :)
 
Tak VW manipuluje s emisemi, Mazda musí cpát prachy do vývoje nových motorů, aby mohla prodávat auta v Evropě, tak šetří kde se dá. Ale neber mě doslova, to je jen sranda. Důvod proč neudělali podsvícení všude nevím ?
 
Auto bylo vyvíjeno v době finanční krize, je tam mnoho řešení, která byla udělána levněji, než na GH facelift. Na stranu druhou je tam mnohem více elektroniky, takže asi bylo potřeba někde ušetřit.
 
Z jiného soudku - plastové nadkolí je přichyceno pomocí platových roztahovacích úchytek. Nevím přesné označení. Kdy se dá sehnat náhradní ?
 
Back
Top