• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Mazda AIO Tweaks

Upravil jsem Speedometer pro diesely, aby stupnice a rozsah odpovídaly pro Skyactive-D 2.2 - odkaz je v prvním příspěku

- Hlavní hodnota uprostřed je GPS Rychlost
- Pravý sloupec - Voda, Sání, Množství Paliva, SOC Baterie
- Spodní řádek - Otáčky, Max otáčky, Max Rychlost, Nadm. výška, Nadm. výška. min a max
- Joystick - jen dlouhý stisk - reset hodnot (max otáčky, rychlost .....atd)
- Pozadí originální
- Nádrž zobrazuje zbývající litry
- Čeština (doplněna, původní jazyky beze změny)
- Status Bar vypnutý, pouze info o resetu
- Změna barvy teploty vody, odstupňováno podle budíku teploty v GL
do 67°C, 68-76°C, 77-85°C , 86-104°C, 105-109°C a nad 110°C
- Pouze BAR (bez analogu) - spektrum upravené podle charakteristiky motoru Skyactive-D 2.2 :
0-700 bílá, 700-880 (volnoběh), 880-1420 bílá, 1420-3200, 2000 (max Nm), 3200-4200 (max kW), 4200-4900 bílá, 4900-5100, 5100-5300, 5300-5500

Speedometer diesel.jpg
 
Poslední úprava:
... ak sa ti bude chcieť navrhujem dopísať do návodu že wireless retrofit treba prepnúť aby šli obe usb, mňa to zdržalo na pár minút kým som skontroloval či usbC adaptér nieje pokazený a baterky v klávesnici funkčné.
Trochu se zpožděním, ale doplněno ;-)



P.S. Vy co máte auta 2018-2021 BEZ dotykovyho displeje, povedlo se vám nějak přes joystick nebo klavesnici odklikat ten autorun, tj bílý a pak černý okna?
Napadlo mě použít myš do USB resp mám bezdrát přijímač od Logitechu na kterej jede klávesnice a myš společně
 
Tak můžu potvrdit dnešní bezproblémovou instalaci a funkčnost MZD AIO Tweaks na M3 BN s FW 74., alespoň pro položky, které jsem si instaloval:
  • ✅ Touchscreen While Moving
  • ✅ Speedometer
  • ✅ AIO Tweaks App
  • ✅ Semi-transparent parking sensor graphics
postupoval jsem podle návodu z první strany tohoto vlákna. K mému překvapení jsem dokonce pozoroval svižnější a rychlejší pohyb v celém systému.
Díky za zpracování, rady a návody!
 
@Robson68
Můžeš mě prosímtě zjistit jak natankuješ plnou nádrž, hodnotu fuelGaugePosition pomocí skriptu Fuel viz první strana? klidně to hoď na flashku kterou už máš vytvořenou jen místo run.sh spustíš fuel.sh .... potřebuju zjistit jestli je tahodnota stejná nebo rozdální jak na M6 a případně bych upravil ten speedometer tak aby ukazatel paliva seděl i na M3, díky
 
@Robson68
Můžeš mě prosímtě zjistit jak natankuješ plnou nádrž, hodnotu fuelGaugePosition pomocí skriptu Fuel viz první strana? klidně to hoď na flashku kterou už máš vytvořenou jen místo run.sh spustíš fuel.sh .... potřebuju zjistit jestli je tahodnota stejná nebo rozdální jak na M6 a případně bych upravil ten speedometer tak aby ukazatel paliva seděl i na M3, díky
Takže, po natankování plné nádrže a ujetí cca 15 km to ukazuje hodnotu "fuelGaugePosition 183", Speedometer ukazuje stav nádrže 49,5 l což by cca korespondovalo s 51 litrovou nádrží M3.
Po výpisu požadovaného údaje jsem dal příkaz "Exit", ale narazil jsem pak na svoji neschopnost/neznalost ukončit menu na bílém pozadí, kde je "Spustit terminál", ......, ....., "Restart", "Konec". zkoušel jsem použít tlačítko konec, ale nic se nedělo, po stisku "Restart" napsalo to Restarting...., ale ani toto po dlouhém čekání nic..., nemáš nějakou radu?
 
takže hodnota 184, která je v AIO Tweaks výchozí, odpovídá této M3 ... děkuji, už chystám verze pro jednotlivý auta aby to bylo vyloženě "instantní"
Jo s tím bílým oknem taky bojuju. Někteří kluci psali že jim tlačítka konec a restart fungují bez problémů. Mě to ale nefunguje, mám verzi FW 74 možná je to tím. Lepší než exit bude příkaz reboot. Já ho tam nedával, kdyby dotyčnej potřeboval na konzoli zadávat další příkazy

EDIT: opraven nefungující speedometer pro diesel GJ/GL , drobné úpravy a přibylo pár verzí ;-)

EDIT 2: v šedém okně Autorun už nemusíte klikat na Spustit, zároveň odstraněny pauzy v příkazech. Černé okno se nyní od načtení fashky objeví za 4s místo původních 20s ... cíl je se dostat do fáze, kdy u aut bez dotykového displeje půjde AIO instalovat bez vytažení CMU
 
Upravil jsem USB autorun tak, aby se na něj už nemuselo klikat a aby start JCI Test rozhraní byl rychlejší. Taky se mně povedlo opravit tlačítko Konec tak, aby se aplikace úplně zavřela a zároveň nezablokovala joystick na tunelu. Ještě trochu upravím barvy tlačítek a přidám na první stránku i do speedometerů

 
Back
Top