• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-3 - obecně

No keď to má GY FL snáď by to šlo dorobiť len cez SW. Teraz som to mal na Opli a dosť som to využíval :(
 
zkus podržet tlačítko DO zmáčnuté... okna by se měla zavřít to samé i naopak
Tak tak, při podržení zamykání se okna zavíraji, při odemykání se otevíraji, využívám to hojně hlavně přes léto, aby se ten největší hic vyvětral, než k tomu dojdu...
 
Tak tak, při podržení zamykání se okna zavíraji, při odemykání se otevíraji, využívám to hojně hlavně přes léto, aby se ten největší hic vyvětral, než k tomu dojdu...
NE! Ať tak, či tak - držím DO cca 10 s. a NIC..... Možná to umí ty výbavy Revolution, já mám Attraction. V manuálu, který je pro všechny stejný, ale není ani zmínka!
 
Ja som to chcel namontovať na novú CX-5 ale predajca v Prešove ma od toho odhovoril, že s tým (prevádzkou nie montážou) ešte nie je dostatok skúseností (aj keď moduly sú na sklade). Ide hlavne o prevádzku v zime - mraze. Má to istú logiku, tak som to vzdal. Viac by som privítal sťahovanie/ zaťahovanie okien po podržaní tlačidla na DO.
Také jsem to původně chtěl dát do konfigurace, ale po doporučení od lidí co to mají na jiných autech a v zimě to mají permanentně vyple jsem to vzdal. Tak uvidíme třeba časem :)
 
Jen so možná hloupě zeptám, jestli k tomu nebude něco víc vědět @shr3k, ale je to tak jen u CX-3/5, nebo i u GJ, respektive všech novejch modelů?
 
Si nedělejte prdel, že to nová mazda neumí !!! To uz znala I moje stará Toyota. Považuji to za standard, tak jsem se na to ani neptal. To jsem zvedavý čím ještě Mazda překvapí.
Nejde to nastavit někde v menu ???
 
Si nedělejte prdel, že to nová mazda neumí !!! To uz znala I moje stará Toyota. Považuji to za standard, tak jsem se na to ani neptal. To jsem zvedavý čím ještě Mazda překvapí.
Nejde to nastavit někde v menu ???
Fakt NE. Menu v autě u toho modelu (výbavy) pro náš trh je také dost strohé. Ten manuál popisuje vícero funkcí, jež ale v tom autě v Evropě asi nejsou... V manuálu je "Modely určené pro Evropu", "Vyjma modelů určených pro Evropu", to asi pro kupce z Afriky....

Pro zajímavost: PLÁNOVANÁ ÚDRŽBA je rozdělena pro: EVROPA, Vyjma Evropy - Izrael, pak Rusko, Bělorusko, Ázerbájdžán, Kazachstán, další tabulka kromě předešlých států (zde je interval údržby 6 měs./10t. km)
 
Poslední úprava:
To už by jsme asi chtěli po Mazdě moc...
Ale tohle vypadá docela dobře a je to podle mě zcela podobné situaci z běžného provozu:

Já každé ráno vyjíždím s CX-5 z hrozný díry, kde na zlomu toho příkrého stání do rovné cesty je rozbitý beton / štěrk a už se mi vícekrát stalo, že mi zde prohrábli zadní kola. Tedy i když mají přední trakci a rozjezd je pomalý a plynulý. Vím, že je to jiná situace než na videu, ale jednoznačně cítím, že to do zadu taky něco pošle :)
To u CRV nikdy, což není divné, jak už víme :D

Co se týká dojezdů na DO, taky jsem se divil, ale ani mi to nevadí.
To mi spíš vadí zastavení stěračů v aktuální poloze po vypnutí motoru, nemožnost zatažení okna po vypnutí motoru po nějakých x vteřin, že se mi víc a víc hýbe sedačka, po vederech mi lehce vrzají dveře řidiče :D nic co by se nedalo vyřešit.
Auto stále vnímám jako celek pozitivně.
 
To mi spíš vadí zastavení stěračů v aktuální poloze po vypnutí motoru, nemožnost zatažení okna po vypnutí motoru po nějakých x vteřin, že se mi víc a víc hýbe sedačka, po vederech mi lehce vrzají dveře řidiče :D nic co by se nedalo vyřešit.
Auto stále vnímám jako celek pozitivně.

Souhlas, jako celek se na to dá dívat pozitivně, ale tyhle prkotiny jen ukazují, jak silně vyvinutý mají Japonci smysl pro detail :cool:. Mně dnes sedačka začala připomínat křeslo po babičce. Stačí se lehce naklonit ze strany na stranu, a už to vrže jako starý ušák. Třeba to je slyšet, i když jen krátce objíždím nějakou překážku (např. kanál). Když jedu rovně nebo se nehýbu, nic nevrže :D Počkám , jestli si to nesedne a pokud to "samo" nepřestane jako to "samo" začalo, pojedu se ukázat do Auto Efektu, aby na to mrkli :pompous:
 
Nechci, aby z tohoto vlákna vznikla stěžovatelna, ale moje další zjištění se mi taky nelíbí.

Kapalina ostřikovačů - není nijak hlášena nízká hladina, takže jsem to zjistil tak, že došla. Nemám rozbité čidlo, nebo to je tak u všech akt.modelů? :rolleyes:
V zimě na dálnici v "ideálních" podmínkách to asi bude paráda, ne všude je pumpa každých 5 km jako v ČR.

U svého pracovního auta z roku 2000 to chápu, tady ne, z principu.
 
Nechci, aby z tohoto vlákna vznikla stěžovatelna, ale moje další zjištění se mi taky nelíbí.

Kapalina ostřikovačů - není nijak hlášena nízká hladina, takže jsem to zjistil tak, že došla. Nemám rozbité čidlo, nebo to je tak u všech akt.modelů? :rolleyes:
V zimě na dálnici v "ideálních" podmínkách to asi bude paráda, ne všude je pumpa každých 5 km jako v ČR.

U svého pracovního auta z roku 2000 to chápu, tady ne, z principu.
Šetřit se musí stůj co stůj. Z ušetřených jenů je pak financován vývoj nesmyslů, jako je i-Stop, aby bylo možné podlézt emisní normy v laboratoři... :D
 
Strašný :confused:
Když to šprklo poslední kapku,nevěřil jsem a doslova jsem zvolal: "No to jděte do pr--le"
 
Z tohoto důvodu mám vždy v autě záložní 1 litr zimní či letní kapaliny dle ročního období :). Čisté sklo je základ :).
 
Jasně, já taky.
Ale vem si, že si měl už malé množství třeba při zastavení na pumpě na tankování, vyjedeš, trochu víc ostříkneš a najednou ti dojde. Tak samozřejmě, že hned jak to půjde zastavíš, ale kdybys to věděl už na té pumpě, dolil bys a nebyl by stres.

Třeba to přeháním, vždycky člověk nějak dojel, ale stalo se mi párkrát, že jsem tak rozmatlal tu břečku se solí po skle, že mi udělala neprůhledný film, tolik mokro nebylo, aby mi to třeba od kamionu namočilo sklo a setřel jsem.... tak jsem se musel jak debil sklánět / vykukovat, abych viděl

No prostě bych byl víc v klidu, kdybych věděl, že mi kapalina dochází a brzdy dojde. Člověk by šetřil poslední střik na život ohrožující moment :)
Debilní úspora.
Jinak sorry za offtopic, ale CX-3 předpokládám bude stejná...
 
To máš pravdu, take nerad zbytečně zastavuji :) Je to kravina, ale občas to na....re :)
 
To je dan za to, ze mame LED svetla bez ostrekovacov. Pri mojej byvalej 6 GJ so xenonami bola 5-litrova nadrzka a senzor hladiny. Teraz uz nie je nic.
Sedacka na mojom predoslom aute sa tiez dost hybala a nevedeli to opravit. Teraz mam zatial klud. Uvidime dokedy.
 
Back
Top