Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Tak tak, při podržení zamykání se okna zavíraji, při odemykání se otevíraji, využívám to hojně hlavně přes léto, aby se ten největší hic vyvětral, než k tomu dojdu...zkus podržet tlačítko DO zmáčnuté... okna by se měla zavřít to samé i naopak
NE! Ať tak, či tak - držím DO cca 10 s. a NIC..... Možná to umí ty výbavy Revolution, já mám Attraction. V manuálu, který je pro všechny stejný, ale není ani zmínka!Tak tak, při podržení zamykání se okna zavíraji, při odemykání se otevíraji, využívám to hojně hlavně přes léto, aby se ten největší hic vyvětral, než k tomu dojdu...
Také jsem to původně chtěl dát do konfigurace, ale po doporučení od lidí co to mají na jiných autech a v zimě to mají permanentně vyple jsem to vzdal. Tak uvidíme třeba časemJa som to chcel namontovať na novú CX-5 ale predajca v Prešove ma od toho odhovoril, že s tým (prevádzkou nie montážou) ešte nie je dostatok skúseností (aj keď moduly sú na sklade). Ide hlavne o prevádzku v zime - mraze. Má to istú logiku, tak som to vzdal. Viac by som privítal sťahovanie/ zaťahovanie okien po podržaní tlačidla na DO.
Fakt NE. Menu v autě u toho modelu (výbavy) pro náš trh je také dost strohé. Ten manuál popisuje vícero funkcí, jež ale v tom autě v Evropě asi nejsou... V manuálu je "Modely určené pro Evropu", "Vyjma modelů určených pro Evropu", to asi pro kupce z Afriky....Si nedělejte prdel, že to nová mazda neumí !!! To uz znala I moje stará Toyota. Považuji to za standard, tak jsem se na to ani neptal. To jsem zvedavý čím ještě Mazda překvapí.
Nejde to nastavit někde v menu ???
hmm to mě taky překvapuje... na GH to mám a jak říkáš, bral jsem to taky jako funkci, která je dnes už u každého auta co má DOPovažuji to za standard
CX-3 pouze my... (v úterý popovídáme)@Kábek Tak to je hodně slušné...A jak bylo na srazu? Kolik CX-3 se sešlo?
To už by jsme asi chtěli po Mazdě moc...
Ale tohle vypadá docela dobře a je to podle mě zcela podobné situaci z běžného provozu:
To mi spíš vadí zastavení stěračů v aktuální poloze po vypnutí motoru, nemožnost zatažení okna po vypnutí motoru po nějakých x vteřin, že se mi víc a víc hýbe sedačka, po vederech mi lehce vrzají dveře řidiče nic co by se nedalo vyřešit.
Auto stále vnímám jako celek pozitivně.
Šetřit se musí stůj co stůj. Z ušetřených jenů je pak financován vývoj nesmyslů, jako je i-Stop, aby bylo možné podlézt emisní normy v laboratoři...Nechci, aby z tohoto vlákna vznikla stěžovatelna, ale moje další zjištění se mi taky nelíbí.
Kapalina ostřikovačů - není nijak hlášena nízká hladina, takže jsem to zjistil tak, že došla. Nemám rozbité čidlo, nebo to je tak u všech akt.modelů?
V zimě na dálnici v "ideálních" podmínkách to asi bude paráda, ne všude je pumpa každých 5 km jako v ČR.
U svého pracovního auta z roku 2000 to chápu, tady ne, z principu.