• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-3 - obecně

Když Ti to někdo přiveze v kapse, tak bych DPH neřešil...A Rusáků dojíždí do Česka dost...stačí se s někým jen domluvit.
 
Když Ti to někdo přiveze v kapse, tak bych DPH neřešil...A Rusáků dojíždí do Česka dost...stačí se s někým jen domluvit.

Ano, jistě. Co když to ale nebude OK?! Netuším, jak se nastavuje např. jazyková verze (aby to nemluvilo pouze rusky, ukrajinsky atd.). Myslel jsem to objednat zcela legálně a s jakousi zárukou. To je ale trochu naivní, že? Třeba to někdo odzkouší a vykoná "zkušebního králíka".... (Koukal jsem, že ještě stále váháš, že? Ani se nedivím. Také jsem porovnával...)
 
@Kábek>Pořád srovnávám...manželce se více líbí M3, že je prostornější atd., ale já mám celkově ještě pochybnosti...
 
@Kábek>Pořád srovnávám...manželce se více líbí M3, že je prostornější atd., ale já mám celkově ještě pochybnosti...
Ta trojka je také moc pěkná. Ale šestka - to je krasavice!!! Už mám s CX-3 přes 4000 km a automat je čím dál lepší.
 
Ještě poznámka ke světlometům.

U výbavy "attraction" pod pojmem "adaptivní přední světlomety" se skrývá pouze automatické nastavování sklonu v závislosti na zatížení zadní nápravy. Světlomety se nenatáčí do zatáčky, ale kužel světel svítí dost do strany.

Pouze u "revolution TOP" je navíc funkce HBC pro automatické přepínání potkávacích a dálkových světel, tuto funkci zde již někdo popisoval.
 
Poslední úprava:
Pro ty, co rádi přemýšlejí a nehážou hned do auta všechno, co uvidí prodejci na očích:
BJM7-66-EZ1C v ČR stojí cca 16500 Kč (s novým autem sleva 4k). V Rusku BJM7-66-EZ1C vyjde na 22000 rublů (cca 8000 kč).
Bude v té ruské verzi celá Evropa? Aby tam nebyla sice celá Asie s kouskem evropské části Ruska.... To by pak bylo i za těch 8000 drahé.
Kdyz jsem vcera vyzvedaval auto ze salonu, tak jsme "instalovali" originalne objednanou navigacni kartu. A byla defaultne nastavena na Rusko. Takze to spis vypada naopak, ze to proste jsou ruske karticky pouzivane tady.
 
Kdyz mi auto predavali, tak mi pani prave rikala, ze to neni uplne intuitivni, co se tyce toho nastaveni hlasu. Ikdyz rozhrani bylo v cestine, musela se nejak jeste jednou vybrat cestina a tam spravne zvolit neco v dalsim dialogu. Bohuzel si jiz nepamatuji, co jak to tam presne bylo. Musel bych si to vyzkouset.
 
Kdyz mi auto predavali, tak mi pani prave rikala, ze to neni uplne intuitivni, co se tyce toho nastaveni hlasu. Ikdyz rozhrani bylo v cestine, musela se nejak jeste jednou vybrat cestina a tam spravne zvolit neco v dalsim dialogu. Bohuzel si jiz nepamatuji, co jak to tam presne bylo. Musel bych si to vyzkouset.

Díky za upřesnění! Ta paní ví o tom autě víc než ten David Bureš, co psal to hodnocení v testu...

Nemohu si odpustit ještě jednu poznámku. Když s tím automatem v mé CX-3 jel člověk, který s tátou dělá více jak 25 let hlavně mercedesy, a že jich jim už rukama prošlo, automatické převodovky mercedesu zná a jezdí s nimi, tak jeho hodnocení automatické převodovky CX-3 bylo více než pozitivní - zkoušel jízdu v různých režimech a rychlostech. Převodovku označil za velice dobrou. Věřte, že toho člověka znám a jak on tak i jeho táta by mi na rovinu řekl, když by ta převodovka Mazdy byla mizerná. Pak to s hodnocením pana Bureše nějak nesedí.....
Ale, každý věří tomu svému a já vlastním zkušenostem.
 
Poslední úprava:
Jak jsem 3. a 4. srpna 2015 psal o pneu, tak plním v předstihu částečně svůj slib.

Dnes jsem také v předstihu s ohledem na předpokládaný vývoj teplot již přehodil kola. Dal jsem na CX-3 zimní kola s pneumatikami Nokian WR D4 XL 215/60 R16 99H, všechny čtyři jsem v souladu s doporučením v manuálu pro zimní pneu nahustil na tlak 2,3 Atm. Hned po prvním rozjetí bylo jasné, že ty pneu nejsou hlučné, respektive si dovolím napsat, že na zimní pneu jsou tiché. Zkoušel jsem je pouze do cca 100 km/hod., protože je musím "zajet" a rovněž "strhnout" vrchní film, který, jak většina asi ví, je dost kluzký, což bylo i znát na kruhovém objezdu a při brzdění. Až bude mrznout a budu mít najeto alespoň 1000 km, pak napíši další své dojmy.

Také jsem otestoval měřič množství paliva. Při údaji o dojezdu 55 km se rozsvítila kontrolka paliva. Při údaji 30 km jsem dotankoval 42 l benzínu (do plné), což značí, že v nádrži bylo ještě cca 6 litrů... (nádrž 48 l) Po doplnění to psalo dojezd cca 700 km. Z toho usuzuji, že to stále počítá s obsahem cca 42 l a těch 6 litrů v nádrži je jaksi "navíc". Příště to zkusím dojet až do dojezdové nuly km a uvidím ,co to bude psát. Tak si myslím, že měřič hladiny paliva je stejný jako do té nádrže 44l pro AWD-čko.

V manuálu (7-43) píší, že se kontrolka paliva rozsvítí, když v nádrži zůstává přibližně 9 l paliva.
 
Poslední úprava:
Tak jsem absolvoval trochu km na těch zimních pneumatikách Nokian WR D4 XL 215/60 R16 99H. Dnes jsem jel Pardubice - Křemže (u Č. Budějovic) a zpět. Tam brzy ráno (5,30 hodin), teplota cca 5 stupňů v Pardubicích, za Č. Budějovicemi mi to psalo chvíli i 2 stupně nad nulou. Při prům. rychlosti 75 km/hod. spotřeba 6,2 l/100 km. Tempomat jsem moc nepoužíval, protože byl intenzivnější provoz (dušičky). Odhaduji, že ty zimní pneu zvedají prům. spotřebu o cca 0,2l/100 km proti letním pneu. I tak ten průměr je solidní s ohledem na dosaženou průměrnou rychlost.
Jízdní vlastnosti překvapivě dobré - především ta pneumatika na CX-3 opravdu není hlučná. Běžné brzdění, byť intenzivní, na suchu při těch teplotách není nijak výrazně odlišné od brzdění na letních pneumatikách, aktivace ABS přichází zhruba ve stejnou dobu. Délku brzdné dráhy jsem neporovnával.. Uvidím, jak se budou chovat v břečce a na mokru, ale zatím z mého pohledu spokojenost. I ta cena na internetových obchodech je přijatelná.....
 
Poslední úprava:
Ahoj. Koncem prosince by mi měla přijít cx3 a chtěl bych si na ní koupit jiný kola, než co jsou původní. Mohl by mi tady někdo prosím ofotit, vypsat z velkýho TP všechny typy rozměrů kol a pneu? Včetně těch alternativních díky.
 
Ahoj. Koncem prosince by mi měla přijít cx3 a chtěl bych si na ní koupit jiný kola, než co jsou původní. Mohl by mi tady někdo prosím ofotit, vypsat z velkýho TP všechny typy rozměrů kol a pneu? Včetně těch alternativních díky.


Mazda CX-3 má v TP: 7J x 18 ET 50, 215/50 R18 92V nebo 6 1/2J x 16 ET 50, 215/60 R16 95V. Nic víc, nic míň.

5x114,3x67 (5 děr, rozteč 114,3, středící otvor 67)

Zimní pneu v 18" mi nabízeli u Bošiny u Kolína, byly to nějaké japonské..... (i dost drahé)
 
Poslední úprava:
Dobrý den, koupil jsem si MAZDU cx-3 / 2.0. benzín / TOPrevolution. Auto mám právě dneska měsíc a pořád jsem nepřišel na funkci comming home a leaving home. V menu je vše nastavené v pořádku ale auto se prostě nerozsvítí. Jaké máte zkušenosti Vy?
 
Nádherný kousek. V té bílé se mi líbila už v Ženevě. Ať dělá jenom radost ;)
Ohledně funkcí osvětlení určitě odpoví někdo, kdo tomu přišel na kloub.
 
Back
Top