• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-3 - obecně

http://www.mazda.cz/assets/czech/cars/brochures/cx-3/1/MazdaCX-3_ceník_2016_cz.pdf Je blbé, když už člověk zapomene, co vlastně koupil, ale v ceníku se fakt píše "Prémiový audiosystém BOSE® Centerpoint® Surround Sound: rádio s CD/MP3/WMA, 7 reproduktorů, prostorový zvuk Centerpoint®, funkce Audiopilot® 2 pro potlačení vnějších ruchů, dotykový barevný TFT displej" ... :D

Už to čtu ale zajímalo by mě tedy které :D když mnou zakoupené auto je ve výbavě TOP revolution....
Možná se stačí mrknout do specifikace v ceníku... Viz druhé vlákno.

Tím vůbec nechci obhajovat Mazdu a její prodejce!
Zkrátka bouře ve sklenici vody... :)
 
Poslední úprava:
V manuálu na nečíslované stránce (list za str. 30 v modrém kruhu) je "Slovo k majitelům vozů Mazda". Zde poslední rámeček: Pamatujte prosím, že tento návod platí pro všechny modely, vybavení a verze. Proto zde můžete najít i popisy takového příslušenství, které není součástí Vašeho vozu.

To je zakopaný pes, neboť v minulosti v žádném prospektu (např. Produktová informace Mazda, příloha 2.8.2015) není zmínka o DVD. Jen je zmínka o DAB radiu.... Ten manuál je asi "celosvětový" nebo alespoň "evropský a blízká část Asie". Tam to DVD možná je. Tím vůbec nechci obhajovat Mazdu a její prodejce!

Než jsem to sesmolil, tak jsem byl předeběhnut, ale nevadí...

Jde o modely nejen zde, ale např. v Německu je jiná konfigurace atd.
 
Já jsem začátkem roku hledal informace různě. Například jsem dostal info od jednoho prodejce Mazdy (!), že zadní náprava je víceprvková... No, měl asi pravdu - svařenec, tlumiče, kola... Jistě mi rozumíte. Nakonec je mi to fuk! Jízdní vlastnosti solidní a zase tam není toho tolik, co by se časem muselo opravovat/měnit jako na opravdové víceprvkové.
Světla LED? Těch protichůdných informací bylo! Těšil jsem se na vypínané "sektory" u dálkových nebo alespoň natáčení do zatáčky atd. Ve finále to má JEN automatickou nivelaci, a také mně to nevadí, neboť tvar kužele u potkávaček je dostatečně široký a dálky svítí super. Automatické přepínání - bez něj jezdím také a v pohodě!
Co je podstatné a kvůli čemuž jsem do toho auta šel - automatická převodovka, motor. Zde byly informace řekl bych pravdivé, až mne to překvapilo (např. spotřeba).

A video?! Řidič se má soustředit na provoz a nerozptylovat se nějakým videem... Spolujezdec by měl také myslet na svou vlastní bezpečnost a "nečumět" na.... Když někde stojím? No, asi jsem v této věci mimo mísu! Blbé přirovnání. Kolik je asi na dálnicích bouraček kamiónů v důsledku sledování videa?!?! Třeba někdo měl možnost zasáhnout do konfigurace pro CR a to video "nedoporučil", třeba.... Chápu, že to zamrzí, možná někoho na...., ale o tom jízda v autě, tím spíše v Mazdě, není. Co?!

Tak Vám všem posmutnělým, co jste došli k jistému zklamání, přeji alespoň trochu štěstí na cestách a hlavně zdraví, ať si toho autíčka každý užijete!
 
Poslední úprava:
Nepredpokladam, ze DVD prehravac znamena moznost si poustet filmy. Spise cteni hudby z DVDisku. A zcela jiste by to ve vychozim nastaveni nepoustelo video za jizdy. Vzdyt ani nefunguje dotykove ovladani za jizdy.

Jinak me v manualu pro GJ take zaujalo, ze tam jsou popsane veci, ktere se u nas ani nedaji do vozu poridit. Treba tlacitko na uzamknuti vozu (a s tim i moznost nastavit si automaticke zamykani za jizdy) vedle tlacitka k zablokovani otevirani oken. A presto je to vcetne toho lokalizovane do cestiny. Si mohli neco usetrit ;].

Nebo nekdo vi o moznosti, jak to sehnat?

A ta hvezdicka, ze plati pouze pro nektere modely, je snad u kazde druhe kapitoly.
 
Poslední úprava:
Zdravím, jen pro vysvětlenou ve finále mi vůbec nejde o video. To vem čert :) Ale jelikož na DVD-RW CD se vejde 6x více dat naž na klasické CD 700mb tak mi jde především o hudbu, audio knihy a další věci. Nikdy bych to neřešil a diskuse by se nerozjela kdybych měl funkční USB :)
 
Zdravím, jen pro vysvětlenou ve finále mi vůbec nejde o video. To vem čert :) Ale jelikož na DVD-RW CD se vejde 6x více dat naž na klasické CD 700mb tak mi jde především o hudbu, audio knihy a další věci. Nikdy bych to neřešil a diskuse by se nerozjela kdybych měl funkční USB :)

Asi to bude problém, protože na straně 5-19 je zmínka o tom, že disk s kapacitou vyšší jak 700 MB nelze přehrát, byť to je v souvislosti s CD-R/CD-RW. K USB-čku je poznámka na straně 5-26...

Tak se mi zdá, že to mají soudruzi z Japonska dost ošéfované..... (rád bych se mýlil!)
 
Koukám, že je to tak, jak jsem psal v jiném vlákně - Mazda se jistí tím, že něco je jen v některých modelech (a ceník mě jako Shr3ka vůbec nenapadlo připomenout, holt kdo umí, ten umí). Takže DVD je definitivně mimo hru. Zkus ještě ten restart, jinou flešku, mp3 na cd a jako poslední pokus zkus i tovární nastavení, než pojedeš do servisu.

Vůbec nevadí, že se rozjela diskuse, trošku jsme zabouřili ve sklenici vody a aspoň v něčem máme jasno :)
Dej pak vědět, co tomu bylo. Ať jsem chytřejší ještě víc než teď :D
 
Reaguju čistě na fotku toho subáče v kufru: COŽE ??????? U celý nový modelový sestavy se dává subáč do palubky a tady to nasejou oldschoolově do rezervy ?
Jinak neměj strachu,když si koupíš dojezdoví kolo,tak tenhle subáč do něj jde vložit - můžou potvrdit majitelé GG/6MPS a nevim čho ještě
Pokial viem, subwoofer sa uz do BOSE od Mazdy vobec nedava. Aspon ja ho v 6 nemam. Mala by byt nejaka nahrada v repro v prednych dverach, ale nie je to ono.
Som dost prekvapeny, ze v CX-3 ho BOSE dostalo.
 
Pokial viem, subwoofer sa uz do BOSE od Mazdy vobec nedava. Aspon ja ho v 6 nemam. Mala by byt nejaka nahrada v repro v prednych dverach, ale nie je to ono.
Som dost prekvapeny, ze v CX-3 ho BOSE dostalo.
Teda nevim, zda v te palubovce je nebo neni (spis bych rekl, ze je), ale moc si nemyslim, ze by byl jeste vic potreba. Uz takhle, kdyz si pustim neco solidneji nahlas, tak mi vibruje kde co (asi predevsim plastove oblozeni madla dveri) a dela to ramus. Samozrejme nekdo by oznacil i to, co jde z reproduktoru za ramus, ale tohle k tomu moc nepasuje :D. I u hlasitosti 26 mi to vibrovalo u nekterych "pisnicek".

Takze ja treba nyni mam v ekvalizeru basy na -2 a vysky na -3.
 
Pokial viem, subwoofer sa uz do BOSE od Mazdy vobec nedava. Aspon ja ho v 6 nemam. Mala by byt nejaka nahrada v repro v prednych dverach, ale nie je to ono.
Som dost prekvapeny, ze v CX-3 ho BOSE dostalo.
Málo místa v předních dveřích na 230mm středobasy?
 
Ahoj, mohl bych poprosit majitele o premereni skutecnych rozmeru kufru?. Nejvice me zajima sirka vstupu a hloubka pri sklopenych zadnich sedadlech (jak rozmernou krabici je mozne do auta jeste dostat :).
Pokud to projde, jde se objednavat Emotion (v cervene samozrejme :)
 
Ahoj, tohle ti pomůže?
Myslím, že pán je jeden z mála, kdo přeměřuje, ale bývá to výslovně uvedeno jako oficiální / skutečně naměřený údaj, což tady není. Třeba ti to ale někdo potvrdí.

Interiér - rozměry kufr
Délka kufru ve výšce podlahy max.: 77 cm
Délka kufru ve výšce podlahy využitelná: 71 cm
Délka kufru ve výšce roletky max.: 55 cm
Délka kufru ve výšce roletky využitelná: 53 cm
Délka pro zavazadla max.: 177 cm
Hloubka kufru max.: 60 cm
Hloubka kufru min.: 57 cm
Objem kufru udávaný výrobcem - základní: 350 l
Průchodnost kufru na šířku max.: 96 cm
Průchodnost kufru na výšku max.: 73 cm
Šířka kufru max.: 100 cm
Šířka kufru min.: 95 cm
Výška dolní hrany kufru min.: 78 cm
zdroj: http://www.vybermiauto.cz/autodata/mazda/cx-3/technicka-data#technicka-data
 
jj o tomto vim, jen jsem to chtel mit potvrzene jestli to neni jen z nejakeho prospektu :)

v aute budu vozit RC letadylka na letiste ktere mam ve vetsich krabicich :)
 
Kolegové Mazďáci, dá se u CX-3 nějakým způsobem trvale vypnout i-stop a zapnout přisvicování mlhovkama?
 
Kolegové Mazďáci, dá se u CX-3 nějakým způsobem trvale vypnout i-stop a zapnout přisvicování mlhovkama?
IMO ani jedno jednoduše (bez specializované elektroniky na míru) nelze.
 
IMO ani jedno jednoduše (bez specializované elektroniky na míru) nelze.
No, já někde v diskusi kolem i-stopu četl, že když se vyvolá nějaká chyba i-stopu, tak je pak tahle funkce mimo provoz do promazání logu s chybami. Nezkoušel jsem to, třeba je to blbost. Zas tolik mě to netrápí, vypnutí i-stopu po startu mám už jako zažitou součást rituálu před rozjezdem :)
 
Back
Top