- 519
S tím bliknutím souhlasím, sice to bylo asi na 20m přes vnitřní zpětné zrcátko, ale příjemný to nebyloDyť to ani nebolelo! Jsou horší věci...... Například bliknutí LED světlem do očí, fakt je to síla....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
S tím bliknutím souhlasím, sice to bylo asi na 20m přes vnitřní zpětné zrcátko, ale příjemný to nebyloDyť to ani nebolelo! Jsou horší věci...... Například bliknutí LED světlem do očí, fakt je to síla....
Výbava Revolution Top má jak High Beam Control, tak Adaptive Frontlight System.CX-3 to neumí. Má jen nivelaci LED světel - automatické nastavení sklonu světlometu v závislosti na zatížení zadní nápravy. Můžeš si to vyzkoušet. U stojícího auta rozsviť př. světla a pak si sedni do kufru (na nákladovou hranu), za cca 3 vteřiny dojde ke sklopení světel. Po uvolnění se opět zvednou.
Ta nejvyšší výbava má automatické přepínání světel - potkávací/dálkové. Toť vše!
Ano, AFS jsem přehlédl. Na omluvu ale musím napsat, že Mazda na svých stránkách ve videu k CX-3 o tom nemluví, na rozdíl od videa k Mazdě 3 (osvětlení vozu, stopáž: 1:53), kde to je popsané... V manuálu je kratičká zmínka na straně 4-105.Výbava Revolution Top má jak High Beam Control, tak Adaptive Frontlight System.
Jezdíme 2,5L AT / 4x4 obden (když nejsme mimo republiku) z 1100 m.n.m do 390 m.n.m a z5 + courání po městě - průměrná spotřeba max 8.7. Nejsem šetřílek, jezdím tak trošku rychleji než je běžnéJeště by mě zajímala spotřeba když jedeš obráceně, tedy z 225 m.n.m. do 425 m.n.m. Díky za odpověď.
Asi to začnu také vypínat. Vždyť to je "jen" jeden pohyb navíc....
Chtělo by to při každé příležitosti v servisu požadovat možnost trvalého vypnutí. Snad to "pošlou dál" a soudruzi v Japonsku udělají nějakou záplatu na SW, aby to šlo trvale. (Možná...)
Tak to fakt nevím, aspoň doposudBouu: tak ja o chvilu pojdem na druhu povinnu garancku (40tis.) a dam im aj nahrat najnovsiu verziu softu 56... a uvidim, ci mi prestane fungovat i-stop. Skor nie ako ano.
Ten ohrev celneho skla ma predsa kazdy.
Neni nahodou "verzia 56" verze infotainmentu (MZD Connect)? To by snad s i-Stop nemelo mit nic spolecneho, ne? Precejen i-Stop resi ridici jednotka a ta ma snad system oddeleny.najnovsiu verziu softu 56
Přesně tak. Pokud někomu nevyhovujou rozměry pneu v TP, tak si sehnat typový list od neorigo kol a nechat dopsat rozměry.
Měl bych dotaz ale já a trochu z jiného soudku. Zaboha se nemůžu v Mazdě připojit na WiFi. Přes Správce sítě mám políčko "Připojit" zašedlé. Dokázal by mi to někdo jako idiotovi vysvětlit? Díky moc.