• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Aha, tak to mne nenapadlo to vyzkoušet za jízdy přidržet. Ale je fakt, že při poslední reklamaci měnili sklíčko a stav beze změny. Tak to budeš mít asi pravdu, že to nebude jen sklíčkem. Až bude tepleji tak to vyzkouším. Pravé zrcátko mi už měnili celé. To se giglalo celkem hodně v kloubu, ale paradoxně za jízdy se to netřepalo. Sice se teď výrazně pomaleji sklápí, ale sklápí se, tak to neřeším.
No je fakt hlavně ajímavý, že někomu to dělá (i na CX30) a někomu ne. Fakt by mě zajímalo, v čem je ten rozdíl. Já budu asi pindat na tohle pořád, protože tohle nedělá ani na Dacii. Všechno ostatní beru, vrzání, tenkej lak atd, s tím jsem tak nějak do toho šel, ale takováhle blbost, která je fakt nepřijemná, to mi pije krev.
 
No je fakt hlavně ajímavý, že někomu to dělá (i na CX30) a někomu ne. Fakt by mě zajímalo, v čem je ten rozdíl. Já budu asi pindat na tohle pořád, protože tohle nedělá ani na Dacii. Všechno ostatní beru, vrzání, tenkej lak atd, s tím jsem tak nějak do toho šel, ale takováhle blbost, která je fakt nepřijemná, to mi pije krev.
Měl jsem půjčenou předváděčku v nejvyšší výbavě po dobu řešení nějakých reklamací a tam to nedělalo. Dokonce tam ani tak příšerně nechrastil interier, jako v mojí.
Asi čím vyšší výbava, tím pečlivěji sestavené ;) . Ale zase tam neskutečně smrděly ty kožený sicny. Fakt, jako kdybych jel ve zdechlý krávě :)
 
Ten interiér bych tipoval že v novějších vyrobach dodatečně podlepily to, co v prvních verzích vrzalo. U BN to pozoruji taky. Nic tam nikde nevrze ale v BM sem tam jo. Ačkoli někomu vrze i ta BN. Asi štěstí na kus. Já měl BP pujcenou a byla krásně tichá.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Tak interiér mám taky parádní, žádné vrzání nic. Asi proste první kousky nebyly vychytaný což je klasika skoro u všech aut.
 
Tak interiér mám taky parádní, žádné vrzání nic. Asi proste první kousky nebyly vychytaný což je klasika skoro u všech aut.
Mám ji vyrobenou koncem roku 2019 a občas nějaký pazvuk registruji jen v zimě na nerovnostech chvilku ze začátku jízdy,kdy je auto ještě studené.Když se zahřeje,tak to přestane.Zajímavé...Ale jinak je krásně tichá a je v ní luxusní svezení.
 
Já mám vyrobenou konec roku 2020
 
Poslední úprava:
Já třeba u BN mám naprosté ticho i v zimě na kostkách ale mám odhlucneno dodatečně velkou část auta. Ale ani předtím nic. Snad jen kabel cvakal u spolujezdce ve dveřích u kliky pač se něčeho dotykal. Tlumení dveří to odstranilo. Jediné co se u BN děje že praská sem tam kvůli rozdílným teplotám ten ovládací panel klimy. Prostě občas když stisknu nějaké tlačítko na klime tak v něm praskne. Přes léto ho vymontuji a dodatečně utahnu pač hodně šroubů bývá povoleno a navíc to nějak zpevnim. Ale jinak s mazdou naprostá spokojenost. U BP byla hodně řešena výroba 2019. 20/21 už problémy nemají nebo jen drobnosti co lze dopodlozit. Často podlepit pod infotaimentem. Záleží odkud pazvuky vychází..

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Připojím se k pozitivnímu hodnocení. Taky v interiéru ticho, akorát párkrát v zimě též než se auto trochu zahřálo tak sem tam drnčení u okénka řidiče, ale pak to přestalo.
 
Konec 2019 a taky zcela bez problémů,v zimě kolem nuly a níž vrzalo okno ve dveřích o gumové těsnění,nejdřív se to zdálo jako klepání,ale když jsem si to nahrál na mobil,tak to spíš třelo o gumu.Pomohlo potřít to těsnění silikonovým olejem,od té doby zcela ticho.Moje prvni Mazda a po roce stále nadšení.
 
Mám dotaz, testovali jste už sledování bdělosti řidiče?
Vlastně nevím kdy to má zasáhnout, pokoušel jsem se za jízdy simulovat usínání, zavíral jsem oči ale nic.
 
Zdarec chlapi,
chci se zeptat, taky vypadají vaše šrouby kol po zimě nějak takto?
Pokud ano, jak to řešíte?
Jezděno první zimu a v břečce a sněhu nenajeto celkem ani cca 200km.
Jako, na jednu stranu to pěkně koresponduje s brutálně rezavým výfukem včetně uchycení na rok a půl starém autě (mimochodem tak rychle mi nehnil výfuk ani na Žigulíku). Na druhou stranu to vypadá docela blbě.
Má se po každé jízdě při vlhkosti vzduchu vyšší, než 45% každý šroub vyšroubovat, pečlivě osušit mikrovláknovou utěrkou, nechat odpočinout a opatrně našroubovat zpět?

IMG_20210429_102456.jpg
 
Zdarec chlapi,
chci se zeptat, taky vypadají vaše šrouby kol po zimě nějak takto?
Pokud ano, jak to řešíte?
Jezděno první zimu a v břečce a sněhu nenajeto celkem ani cca 200km.
Jako, na jednu stranu to pěkně koresponduje s brutálně rezavým výfukem včetně uchycení na rok a půl starém autě (mimochodem tak rychle mi nehnil výfuk ani na Žigulíku). Na druhou stranu to vypadá docela blbě.
Má se po každé jízdě při vlhkosti vzduchu vyšší, než 45% každý šroub vyšroubovat, pečlivě osušit mikrovláknovou utěrkou, nechat odpočinout a opatrně našroubovat zpět?

Zobrazit přílohu 34438
Ty brďo. Já je mám furt jak nový :O To auto stojí permanentně venku a každou zimu jezdilo skoro každý den hlavně po městě. Navíc jsem koukal v březnu pod auto a po roce a půl a 22000 najeto je výfuk jen mírně povrchově orezlý na straně zespodu, jinak cajk. To vypadá fakt jako že každá 3ka je originál. Jinak co se týče péče o šrouby, ještě bych jim přečetl pohádku na dobrou noc. To je fakt peklo.
 
Já mám po zimě taky šrouby jako nový ani známka rzi. Takže máš asi smůlu, kluci v Japonsku zapomněli na povrchovku nebo spíš na základovku tzn. pozink asi neznám postupy. No v každém případě reklamovat, ty originál šrouby nebudou určitě levný jak znám Mazdu, kdybysis náhodou chtěl koupit nový. Ale reklamace by měla být v pohodě, nebál bych se.
 
Já mám po zimě taky šrouby jako nový ani známka rzi. Takže máš asi smůlu, kluci v Japonsku zapomněli na povrchovku nebo spíš na základovku tzn. pozink asi neznám postupy. No v každém případě reklamovat, ty originál šrouby nebudou určitě levný jak znám Mazdu, kdybysis náhodou chtěl koupit nový. Ale reklamace by měla být v pohodě, nebál bych se.
Ani se nedivím, že Dan má v popisku "První a poslední Mazda". Taky bych to tak měl, po tom všem. V Severní Americe bys mohl použít Lemon Law. Zřejmě se ti nakupilo plno věcí, který jsou špatně. Já až na to zrcátko a nějaký drobnosti dobrý. U mne zbývá jen vyřešit natrhlé těsnění předních dveří, který o sebe dřou v létě, po "nabouchání" do směru jízdy na dveřích řidiče je to ok, ale v létě to vždy vyleze; pak zrcátko, které když se to nepovede se servisem tak už zřejmě vím, jak to vyřešit (Je to opravdu uchycení sklíčka a ne zrcátko jako takové) a "profukování" zadníma dveřma na sedanu - tím malým zadním sklíčkem, zřejmě - snad to vyřeší třeba nové těsnění, které by měli vyměnit.
 
Zdarec chlapi,
chci se zeptat, taky vypadají vaše šrouby kol po zimě nějak takto?
Pokud ano, jak to řešíte?
Jezděno první zimu a v břečce a sněhu nenajeto celkem ani cca 200km.
Jako, na jednu stranu to pěkně koresponduje s brutálně rezavým výfukem včetně uchycení na rok a půl starém autě (mimochodem tak rychle mi nehnil výfuk ani na Žigulíku). Na druhou stranu to vypadá docela blbě.
Má se po každé jízdě při vlhkosti vzduchu vyšší, než 45% každý šroub vyšroubovat, pečlivě osušit mikrovláknovou utěrkou, nechat odpočinout a opatrně našroubovat zpět?

Zobrazit přílohu 34438
no to je mazec, na všech Mazdách jsem měl matice pouze jedny, takže byly na autě pořád a všechny byly v pohodě
 
Taktéž. Po 3 letech výfuk i šrouby jako nové. Tohle určitě reklamuj. a9bc00d89944b50a2f7b257fb24768e1.jpgd57c55b51096eb720e81406e895ea7d2.jpg

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
No já teda výfuk bez rzi nemám, ale řekl bych že je to na Mazdu v normě :rolleyes:. Těsnění taky občas zlobí, ale je zajímavé že ne pořád, pouze když umyju auto nebo prší, tzn. že se tam asi dostane voda nebo se to vlhkem nějak nafoukne, nevím.Říkal jsem to při poslední návštěvě servisu a jsem s nima domluvený, že až Mazda tento problém trvale snad vyřeší tak mi to vymění. Asi má fakt někdo smůlu na problémovej kus, já jinak nic moc nemám. Jsem spokojený majitel :)
 
Dan XV: To je mazec, to vypadá, že tvé auto bylo složeno z dílů, které nějak zapomněli ošetřit proti korozi.
 
Tak schválně zítra se pokusím vyfotit to moje po 23000 cca. Beztak speciální dodávka pro východní evropu :D Narveme tam nějaký aušusový díly a tradá...
 
Back
Top