• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Měsíc po výměně? ?
Tak to bych řešil jedině soudním znalcem a žalobou od právníka.

Na takovej přístup nas…rat!
 
Měsíc po výměně? ?
Tak to bych řešil jedině soudním znalcem a žalobou od právníka.

Na takovej přístup nas…rat!
Ono, soudit se asi nebude úplně levný špás + znalecký posudek taky něco stojí a je to s nejistým výsledkem. A Mazda bude mít asi docela drahé právníky, tím chci říct schopné.
Bohužel zatím tak nějak nemůžu úplně zapudit tvrzení, že Mazda rezne už na prospektu :( .
 
Ono, soudit se asi nebude úplně levný špás + znalecký posudek taky něco stojí a je to s nejistým výsledkem. A Mazda bude mít asi docela drahé právníky, tím chci říct schopné.
Bohužel zatím tak nějak nemůžu úplně zapudit tvrzení, že Mazda rezne už na prospektu :( .
Hm zajímavý, že tady má řada lidí 15 let starý Mazdy a jezděj, i když podle všech předpokladů už měli být dávno na šrotišti.....
 
Tak záleží jak moc viď…. Jestli to chytlo lišku tak to je tak nějak normální, ale jestli to začlo kvést a dělat puchejře po měsíci tak to asi tak normální není.
Znaleckej posudek není zas tak drahej a dá ti jasně najevo zda to má nebo nemá smysl se soudit. Pokud by byl jednoznačný tak často pomůže předžalobní výzva.

Ale on vejfuk po 3 letech rezne i na oktávce. Hlavně každý rezne zevnitř kor pokud se jezdí jen krátké tratě tak je tam pak dost mokro.

Tím nechci hájit zrezlej vejfuk na Mazdě po roce, jen upozorňuji že někdo kdo bude jezdit za lepšího počasí bez soli a dlouhé tratě muže mít i 7-10 let klid a někdo kdo jezdí krátké trati v soli bude po 3 letech měnit.

Po roce sem takhle vykvetlej vejfuk neviděl.

Ještě jedna myšlenka:

Technik uznal zrezlé šrouby jako závadu.
Ale ten samý problém na jiném dílu jako závadu neuznává….

To je minimálně velmi zajímavý problém.

Jsou ty šrouby zrezlé natolik, že hrozí jejich prasknutí nebo je to jen kosmetika na povrchu?
Jsou ty zrezlé místa na výfuku jen estetika v nepohledové části nebo hrozí jeho prasknutí?

Tohle by chtělo dát někam pořádně prohlédnout aby se k tomu vyjádřil někdo nezaujatý a detailně ten výfuk ,,proklepnul” zda je to jen na povrchu nebo je to z vnitřku už takto ven.

A podle toho se rozhodnout co s tím dal - nechat si vypracovat posudek a td nebo ten vejfuk chodit solit aby se v něm udělala díra což tímhle tempem půjde asi i bez toho a reklamovat ho příští rok.
 
Ještě jedna myšlenka:

Technik uznal zrezlé šrouby jako závadu.
Ale ten samý problém na jiném dílu jako závadu neuznává….

To je minimálně velmi zajímavý problém.

Jsou ty šrouby zrezlé natolik, že hrozí jejich prasknutí nebo je to jen kosmetika na povrchu?
Jsou ty zrezlé místa na výfuku jen estetika v nepohledové části nebo hrozí jeho prasknutí?

Tohle by chtělo dát někam pořádně prohlédnout aby se k tomu vyjádřil někdo nezaujatý a detailně ten výfuk ,,proklepnul” zda je to jen na povrchu nebo je to z vnitřku už takto ven.

A podle toho se rozhodnout co s tím dal - nechat si vypracovat posudek a td nebo ten vejfuk chodit solit aby se v něm udělala díra což tímhle tempem půjde asi i bez toho a reklamovat ho příští rok.
Šrouby jsou pohledová část vozu - vyměnit, výfuk ne - nechat tak. Navíc ta momentální koroze nemá vliv na jeho funkci. Asi podle rčení "Navenek huj a vespod fuj".
Na těch šroubech to zatím vypadá spíš jako kosmetika. U toho výfuku to bude taky tak. Na podzim jsem se na něj díval a byl úplně v pohodě, jen vepředu od motoru byl "tmavší".
Ale s tím jeho solením, to je zajímavá myšlenka. ?
Navíc, ten rezlý výfuk mi nějak nevadí, pokud by vydržel 10 let, tak je to v pohodě. Doškrábaný lak, otřískaný předek od kamínků a hmyzu, ten výfuk jen tak nějak doplňuje celkový dojem.
 
Poslední úprava:
Tak se s vámi podělím o zajímavou zkušenost. Dnes jsem přebíral z jednoho nejmenovaného Českobudějovického autorizáku auto po výměně čelního okna. Přijdu k autu a auto nějaký umytý, říkám si že to asi (snad) vzali wapkou a ono ejhle, prej to ručně umyli. Hologramy po celým autě a byly vyloženě vidět tahy rukou po celý karoserii. Na předání auta jsem jim zdůrazňoval, ať auto nemyjí a oni stejně. Pochopím kolem čelního okna, ale celý auto? A jak... prostě hologramy všude. Stěžoval jsem si u vedoucího servisu a prý že to tak má každý auto, na což já opáčil že každý, na který někdo fyzicky šáhne a blbě ho meje. Takže auto jde na rozleštění laku, ale vypadal jsem klasicky za vola, co si na všechno stěžuje. Jsem vážně nasranej, protože člověk prostě nemůže dát auto z ruky očividně nikomu....Takže teď už ta Mazda nebude mít 60 mikronů laku, ale tak 40. Paráda :)
 
Tak od kamínků…. Mazda má měkký tenký lak to je hold známá věc.
Chápu, že asi budeš dost nasr…anej celkově na to auto ale tak zrovna tohle bych už opravdu nevytýkal.
Kámoš má 3 roky starý BMW 5 a jeho otec 2 roky BMW 7 (auto za trochu jiný rozpočet) a od kamínků mají kapotu osekanou oba dva.
S tím asi nic neuděláš…. Nelepit se druhým za prdel. Folie zas pak přináší jiné starosti a dečky jsem na Mazdě ještě neviděl.
Kvalitní tuhej vosk něčemu pomůže. Ale když tam přiletí větší kamínek tak ani modlitba nezabere.
 
Tak od kamínků…. Mazda má měkký tenký lak to je hold známá věc.
Chápu, že asi budeš dost nasr…anej celkově na to auto ale tak zrovna tohle bych už opravdu nevytýkal.
Kámoš má 3 roky starý BMW 5 a jeho otec 2 roky BMW 7 (auto za trochu jiný rozpočet) a od kamínků mají kapotu osekanou oba dva.
S tím asi nic neuděláš…. Nelepit se druhým za prdel. Folie zas pak přináší jiné starosti a dečky jsem na Mazdě ještě neviděl.
Kvalitní tuhej vosk něčemu pomůže. Ale když tam přiletí větší kamínek tak ani modlitba nezabere.
Nemluvím o kamincich. Mluvím o hologramech v laku.
 
@Dan XV to tvoje auto IMO zase stálo někde dlouho v přístavu a přišel tajfun, už tu byly takové série i jindy, sice z Mexika, ale to je jedno. Taková silná koroze není normální, to bys musel jezdit dvě zimy jenom v břečce-solance.
 
@shr3k to jsem rád, že mi můj dojem potvrdila kapacita Tvého kalibru. Taky si myslím, že to není normální. Ale pokud se nerozlomí, nebo neupadne tak nic nevyreklamuju :confused:.
 
No u líného servisního technika asi ne. Ale ty fotky by se daly zpropagovat na Facebooku.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Tak když se tu řešily kamínky hodím sem tohle. Už někdo uvažoval o deflektoru (dečce na kapotu)
Tohle konkrétně je z plastu. Na tmavě šedé by to nemuselo vypadat tak blbě.
Myslíte že to něčemu pomůže?

BDC359D1-D125-464D-851E-5DB22AB82BCB.jpeg
 
Za mě vůbec nechápu smysl této ohyzdnosti. Vypadá to příšerně a navíc to chrání sotva pruh kapoty a navíc bude pod tím jinak stárnout lak. Za mě je nejsnazší řešení jednou za několik let prelakovat. Já třeba po třech letech nemám téměř žádné oděrky pač se nelepim na prdel..

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
No taky mi přijde úzkej ale možná je víc prizvedlej a přímo z čelního pohledu od úrovně silnice vykreje celou kapotu. Ten čumák je zaoblenej takže něco pokryt by to mohlo.
Hnusny to je… no u BMW se to dost vozilo to jsem vidal poměrně často (většinou syntetická kůže).
S tím stárnutím laku mas pravdu.
Zvazoval jsem fólii než mě kamos uzemnil - nechával si dělat na novém Aurisu a na Africe a vždy nasra…nej jak něco že to udělali nekvalitně a řízli do laku. A pak to prý rádo při sundani poškozuje lak.
Mazda 2 po dvou letech už má nějaké zaseky.
Sam se snažím jezdit s odstupem jednak kamínky jednak brzdění. Ale….
 
@MK-M3 těžko říct, podle mne to ten šutr hodí dál na kapotu, nebo na čelní sklo podle jeho rychlosti a rychlosti auta. Možná, pokud by ten šutr trefil přímo ten deflektor, tak by ho to mohlo odrazit mimo auto. Ale je to jen úvaha.
 
Určitě se nějaké kamínky dostanou na kapotu. Ať už odrazem z deflektoru nebo ,,padáci” kamínky které letí obloukem a pak začnou paadat.
Ale ty už asi nebudou mít takovou sílu na odštípnutí laku.
 
Back
Top