• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

zdravim, muzete mi prosim nekdo potvrdit chovani signalizace u zapnuteho pasu -> sezeni na zadnich sedackach - jedna se o to ze pokud nekoho naberu do auta / nemam pri tom vypnuty motor a nezapne si pas -> tak auto nesignalizuje nezapnuti pasu -> resil jsem to s servisem a pry je to normalni stav

a jeste dotaz k signalizaci rezervy dojezdu - pri kolika km se ma rozvitit? mam ted dojezd 60km a nic, pamatuji si ze to uz bylo pri 70km
diky

Zobrazit přílohu 35425
Kontrolka paliva se rozsvítí při 50 km a při 0 km začne oranžově pulzovat na středovém budíku. Když to ukazuje 0 km, máš dojezd ještě víc jak 100 km, protože v tu chvíli zůstává v nádrži pořád 11 l benzínu.
 
Ahoj, když se mi zobrazí dojezd 0km, tak v nádrži mám okolo 7l paliva. Zkoušel jsem to už dvakrát.
 
Jeee ? a já byl minule úplně v PR…DELI ze mi to při dojezdu k benzince ukazovalo už jen 1km a stihl jsem to jen tak tak. Takže od 0 km mohu počítat s dalšími 100km možná 150km?
Pokud mi tedy při plné ukazuje dojezd 850km ve skutečnosti mohu najet 1000km - ne ze bych to chtěl pokoušet ale tak abych orientačně věděl.
 
Pokud mi tedy při plné ukazuje dojezd 850km ve skutečnosti mohu najet 1000km - ne ze bych to chtěl pokoušet ale tak abych orientačně věděl.
u mé BN to tak nefunguje. Když mě při plné ukazuje dojezd cca 690km - při mé průměrné spotřebě, tak v okamžiku, kdy začne ukazovat dojezd 0km jsem ujel o těch cca 100km méně, tedy 590km. Dojezd klesá rychleji, než naskakují ujeté kilometry. Při dojezdu 0km pak zbývá v nádrži cca 8 litrů.
 
Ahoj, když se mi zobrazí dojezd 0km, tak v nádrži mám okolo 7l paliva. Zkoušel jsem to už dvakrát.
Aha, tak u BM to tak bylo - při ukazateli na 0 km jsem dotankovat 40 litrů a nádrž měla 51), předpokládal jsem, že se to nezměnilo.
 
u mé BN to tak nefunguje. Když mě při plné ukazuje dojezd cca 690km - při mé průměrné spotřebě, tak v okamžiku, kdy začne ukazovat dojezd 0km jsem ujel o těch cca 100km méně, tedy 590km. Dojezd klesá rychleji, než naskakují ujeté kilometry. Při dojezdu 0km pak zbývá v nádrži cca 8 litrů.
Mě u BN při ukazateli 0 lze dojet až 120km ale je to zbytečný nerv a strach. Vadí mi že auto nemá žádnou výraznější signalizaci o dochazejicim benzínu. Tankuji drive pač je lepší čerpadlo chladit.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
@Polsonside přesně tak, je to spíš o tom, že když to ukazuje dojezd 5km, nemusím se stresovat a hledat nejbližší pumpu, kde třeba čepují kdovíco, ale dojedu klidně na "oblíbenou" s Vervou100 nebo Maxxmotion100.
 
Jeee ? a já byl minule úplně v PR…DELI ze mi to při dojezdu k benzince ukazovalo už jen 1km a stihl jsem to jen tak tak. Takže od 0 km mohu počítat s dalšími 100km možná 150km?
Pokud mi tedy při plné ukazuje dojezd 850km ve skutečnosti mohu najet 1000km - ne ze bych to chtěl pokoušet ale tak abych orientačně věděl.
No zase bych to nedřel až tak do sucha... Jak píšou nahoře, dá ti to možnost dojet na pumpu která se ti líbí :D nemusíš brát benzín od Ferdy z garáže, když ti skočí 0km dojezd.
 
Možná vytáhnu zase z hlubin fóra téma o třepotajícím zrcátku, dořešil to někdo? Začal sem pozorovat, že levé a prostřední se začaly třepat na dálnici a nerovnostech. Ve čtvrtek jedu do servisu, tak jsem zvědav jestli to uvidí, nebo zase budu za blbce jak s třepajícím HUD, který se třepe radostně dál.
 
Možná vytáhnu zase z hlubin fóra téma o třepotajícím zrcátku, dořešil to někdo? Začal sem pozorovat, že levé a prostřední se začaly třepat na dálnici a nerovnostech. Ve čtvrtek jedu do servisu, tak jsem zvědav jestli to uvidí, nebo zase budu za blbce jak s třepajícím HUD, který se třepe radostně dál.
Asi to nemá řešení. Řešil jsem to celkem 3x. Poprvé něco dotáhli, zlepšilo se to tak o 50%, předtím tam na dálnici skoro nic nebylo vidět. Při další reklamaci vyměnili sklíčko, nezměnilo se nic. Při třetí (poslední) reklamaci před cca týdnem vyměnili celé zrcátko, nezměnilo se taky nic. Vnitřní zrcátko se na dálnici třepe taky, na to jsem už neměl sílu to reklamovat. Takže asi tak. Přitom pravé u spolujezdce je v pohodě, ani se nehne. Levé a vnitřní zrcátka jim prostě nějak nejdou ?.
 
tak mně se u řidiče taky trochu třepe, ale není to tak hrozný, že bych v něm neviděl auto, navíc hlídání mrtvýho úhlu funguje, tak to budu řešit až zas někdy pojedu do servisu.
 
tak mně se u řidiče taky trochu třepe, ale není to tak hrozný, že bych v něm neviděl auto, navíc hlídání mrtvýho úhlu funguje, tak to budu řešit až zas někdy pojedu do servisu.
Tak já bych to rád vyřešil ještě ve standardní záruce, která mi bude končit za půl roku. Samozřejmě si chci dokoupit prodlouženou záruku, ale ta je osekaná a nekryje uplně všechno...
 
Tak já bych to rád vyřešil ještě ve standardní záruce, která mi bude končit za půl roku. Samozřejmě si chci dokoupit prodlouženou záruku, ale ta je osekaná a nekryje uplně všechno...
Myslím, že u BP je ta rozšířená záruka plnohodnotná. Aspoň mám pocit, že mi to tenkrát prodejce říkal.
 
Ona je plnohodnotná i u BN pač byla zdrazena aby pokryla více věcí které klienti často reklamuji. Měl jsem dokonce i pdf zahrnujicich problémů do záruky a stejně ji nevzal.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Tak mám novou zkušenost. Po jednom dni v kempu jsem s Mazdou skončil na odtahovce. Samozřejmě neustálé otvírání, zavírání, svícení v kufru, co nejde vypnout. To chápu. Co však ji však asi nejvíc vybilo, dle slov techniků, je dlouhodobě ponechané otevřené auto. V tu chvíli prý všechny řídící jednotky čekají připravené na start nebo nějaký jiný bezklíčový úkon a to i v případě, že není "klíč" ani v poloze jedna. Takže pozor dlouhodobé otevření. Vybití baterie nic nesignalizuje. Napětí bylo 4V nabíječka vůbec nepustila cyklus. Obyč startovací kabely nerozsvitili ani kontrolky. Profi kabely odtahovky kontrolky rozsvítili, ale řj nepovolila start. Dle technika se zablokoval imobilizér. Takže pánové pozor na baterii, pokud si ji vybijete, skončíte pravděpodobně v autorizaku jako já.
 
Aj…. A kolik to stálo? Respektive čekám že to bylo v rámci pojištění snad.
 
Cenu zatím nevím, ale bylo to přes Mazda asistence. Odtah a náhradní auto zdarma. Uvidíme kolik si vezme servis za nabití a vymazání řj. Spíš jen přemýšlím, jak v budoucnu budu vyměňovat baterii. Hlavně bez ní je to auto totálně mrtvé, odemknuté, zabržděné. Pozitivní je, že i v sedanu lze zevnitř otevřít kufr.
 
Vidíš na to Mazda Asistence bych potřeboval kouknout nějak podrobně, zda je lepší využívat toto nebo asistenci z PV případně HP.
 
Back
Top