• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

no myslím že tak jednoduché nebude.Pokud to tady někdo nesundával, tak se asi radši obrátím ne servis. Když tak to bude na ně, když něco polámou ;)
 
Pokud máš namysli ty prahové plasty co jsou vidět po otevření dveří tak ty se skutečně jen vytrhnou směrem nahoru. Nevím co tam čekáš za složitý patent. Já je sundaval a včetně všech plastů na podvozku.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
to @Polsonside .Ne nemyslím ty krycí plasty když se otevřou dveře a kryjí kanál pro uložení kabeláže, ale vnější-venkovní plastovou lištu která chrání prahy. Takový plast na svojí M3 nemáš.
 
Aj já jsem prase ? teď jsem koukal, že senzory ukazují 3,1 baru.
Tak jsem vzal dílenskou pumpu na kolo s velkým manometrem a ufoukl jsem na 2,5.
A já si říkal, že je to poslední dobou nějaký tvrdý ?
 
to @Polsonside .Ne nemyslím ty krycí plasty když se otevřou dveře a kryjí kanál pro uložení kabeláže, ale vnější-venkovní plastovou lištu která chrání prahy. Takový plast na svojí M3 nemáš.
No já mám takový plastový kryty podél celého auta pod dveřmi ale ty šli též dobře sundat. Ale jak říkáš tak to asi na nové M3 bude ještě něco jiného.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Byl by problém to sem nafotit, ať vůbec víme o čem se bavíme ❓
 
Zřejmě je myšlena podprahová lišta vyvedená do boku jako má třeba CX3 (mimochodem způsobující akorát korozi když se mezi ní a práh/karoserii dostane bordel a ten tam vlivem vibrací dře o mikro lak). Foto dílů o kterých se člověk chce bavit by opravdu nebyla nikdy na škodu už v prvním dotazu.

Zde na klanu je postnutý odkaz na workshop kde je popis jak rozebrat a složit BP dohromady
 
Poslední úprava:
Jo máte pravdu, měl jsem dát foto. Tak napravím chybu. Jinak ten servisní manuál mám, našel jsem to v něm, ale asi jsem to moc nepochopil, spíš jsem chtěl, jestli někdo to prakticky nesundával aby to mně, laikovi trochu popsal jak na to, jestli v tom není nějaká záludnost, abych něco nepolámal atd.

IMG_3705.jpg
 
Zdravím, chtěl bych se zeptat na Váš názor ohledně koupi tohoto vozu:
Cena by byla při protiuctu 555 000 Kč, což mi přijde hodně výhodné. Jen mi dělá starosti ta červená barva respektive její odolnost. Chtěl bych se zeptat majitelů podobných aut, jestli je to s tou červenou opravdu takový problém? Případně ostatních, jestli by "šli" do koupi tohoto auta? Díky moc za vaše názory.
 
Všechny
Cena by byla při protiuctu 555 000 Kč, což mi přijde hodně výhodné. Jen mi dělá starosti ta červená barva respektive její odolnost. Chtěl bych se zeptat majitelů podobných aut, jestli je to s tou červenou opravdu takový problém?
Mezi odolností barev si nijak nevybereš, všechny jsou cca stejně odolné i vrstvené, rozdíly jsou jen v technice lakování. Soul Red (Crystal), Machine Gray atp. se jen lakují hůře, protože se skládají z metalického podkladu a probarveného laku.
 
Zdravím, chtěl bych se zeptat na Váš názor ohledně koupi tohoto vozu:
Cena by byla při protiuctu 555 000 Kč, což mi přijde hodně výhodné. Jen mi dělá starosti ta červená barva respektive její odolnost. Chtěl bych se zeptat majitelů podobných aut, jestli je to s tou červenou opravdu takový problém? Případně ostatních, jestli by "šli" do koupi tohoto auta? Díky moc za vaše názory.
Při protiúčtu? Jako, že dáš auto na protiúčet? Jestli Felicií tak ok.
Kupoval jsem nedávno jen Machine Gray a bez Style a cena byla o 7000 vyšší a na protiúčet jsem nic nedával - jen sleva salonu.
Takže záleží na tom co jde na ten protiúčet, pokud něco neprodejného tak je to pěkná nabídka, pokud něco co prodas za nějaké rozumne peníze tak to už si musíš spočítat.
Já na to chvátal a potřeboval jsem koupit během 1 maximálně 2 dnů takže sem se o cenu ani moc nehandrkoval.
 
Jinak máme jak Soul Red Crystal tak moje Machine Gray a na odolnost jsou obě úplně stejně na prd - jako každý lak na dnešních autech.
Rovnou si kup lahvičku na tečky od kamínků. Ale jinak maximální spokojenost - lehce přes 2 měsíce a 6000 km. Na M2 je teď po 2 letech 40000 a taky spokojenost.
 
Jinak máme jak Soul Red Crystal tak moje Machine Gray a na odolnost jsou obě úplně stejně na prd - jako každý lak na dnešních autech.
Rovnou si kup lahvičku na tečky od kamínků. Ale jinak maximální spokojenost - lehce přes 2 měsíce a 6000 km. Na M2 je teď po 2 letech 40000 a taky spokojenost.
Díky za napsání tvých zkušeností. S tím lakem u nových auto souhlasím, kolega z práce má půl roku starou Corollu a taky jsou tam už vidět stopy po kamíncích, tomu se prostě člověk nevyhne. Asi do toho půjdu, kdoví s tím zdražováním jak to bude do budoucna (elektromobilita atd.). Viz dnešní problémy s čipy a nejen s nimi. Pracuji ve firmě, která vyrábí plastové komponenty většinou do interiérů aut a momentálně je velký problém sehnat granulát. No je to "zajímavá" doba.
 
Jo je moc pěkná sám sem ji chtěl pac na M2 se mi moc libila ale pak mi to přítelkyně rozmluvila ze červenou má každej ? a je to tak ? bílá perleťová mi neprošla a je fakt ze z 1m a dal už vypadá jak normální bílá takže padla volba na MG.
Dokonce jsem zvažoval i sedan ale nakonec mi HB přišel praktičtější.

Takže pokud na ten protiucet nedavas něco slušného tak bych to bral.
Já měl Yarise 12 let starého po totalce a to sem jim na protiucet nedal pac pojišťovna za nej vyplatila 97000,- takže sem to vzal jen za akční cenu a slevu salonu za 562.
Mimochodem jsem obvolal celou republiku - vše Plus výbava v G122 a ceny šli dle barvy 560-564 myslím - Ostrava, Jihlava, Praha dva salony, Příbram, Plzeň, ČB.
Prakticky všude byla sleva stejná v CB první nabídka asi 576 tak sem mu řekl ze mám lepší nabídku tak byla cena za 30s upravena na 562 a vzal sem ji pac to byla MB a kousek od baráku.
Původní plna cena asi 608 na smlouvě jako zaklad ze které pak byla sleva za akci a sleva salonu plus koberecky zdarma a pov výbava zdarma.
 
Zdravím, chtěl bych se zeptat na Váš názor ohledně koupi tohoto vozu:
Cena by byla při protiuctu 555 000 Kč, což mi přijde hodně výhodné. Jen mi dělá starosti ta červená barva respektive její odolnost. Chtěl bych se zeptat majitelů podobných aut, jestli je to s tou červenou opravdu takový problém? Případně ostatních, jestli by "šli" do koupi tohoto auta? Díky moc za vaše názory.
Včera jsem byl na 4 garančce a kontrola laku byla bez závad. Zepředu na kapotě bez jediné tečky, z boku jsem dostal ve městě dva nebo tři zásahy od pitomců s křovinořezem, co sekají trávu podél chodníků. Na to si dej bacha a objížděj je velkým obloukem, pokud to jde.....20210615_125908.jpg
 
Tak tomu se mi nechce věřit že bys měl předek bez jediného zaseku od kamínků. Mazda má hodně měkký lak a ačkoli se hodně znazim a jsem daleko od aut tak něco málo tam je ale musíš to opravdu na slunci sám prohlédnout zblízka po malých částech. Když se na kapotu podívám zblízka celkovým pohledem tak nic vidět není. Ale i tak tam mám tak 3 zaseky za 3 roky a provoz Praha.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Meju to ručně takže vím o každý tečce na dveřích a prahu, kapota je ok. Nechávám si rozestup a v Praze sem s ní myslím ještě nebyl .?
 
Tak klobouk dolů. To jsi asi jediný koho ještě netrefil sutr za takovou dobu Tomu se totiž nedá nijak vyvarovat. Rádi lítají i z protisměru. Proto to tak ani neřeším. Je to prostě provozem. Ale voskovani to celkem odklani.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Z protisměru jsem dostal kamínkem do čelního skla, ale naštěstí vydrželo. Asi mám štěstí, na parkovišti mi praštil chlap s fábií dveřma do předního blatníku a já z něj akorát setřel jeho bílou barvu ?
 
Tady asi někdo bude dite štěstěny.
Nechávám si rozestup 3s a i tak vím o 4 dupkách - cca 0,5mm - už se na ně chystám. To prosím za 2 měsíce. Řekl bych ze to bylo spis při předjíždění nebo když někdo předjel mne…. No proste vždy se něco najde.

Na M2 po dvou letech jich je cca 15-20 - zas tak detailně jsem to nezkoumal - samo také malinke žádný větší tam není.
 
Back
Top