• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Ted jsem byl pro cx30 a nevidim problem ! Kolega si ji bral.
9724E0A5-5E51-414F-A3F7-C12843BF0380.jpeg
 
Poslední úprava moderátorem:
Tak jasné, 100 lidí = 100 chutí. Mně se celkově SUV nebo scout auta nelíbí. Záda a kolena mě ještě nebolí a tak rád otevřu dveře a do sedačky zapadnu. V CX30 jsem si sednul a zůstal hned sedět, žádné zapadnutí dolů. I když CX30 vypadá dobře, tak nižší trojka je prostě top.
 
A hlavně líp sedí v zatáčkách.Jezdil jsem s oběma,ale za mě je prostě trojka lepší.Když pominu design, což je každého věc,tak nechápu proč bych měl připlácet za technický stejné auto s horšími jízdními vlastnostmi i když má větší kufr.??
 
Jasny ! 3 lov cicinek a top jizda a cx30 pro dedka jako ja ? 46 let ! Ale 3 jak sezenu za dobrou cenu beru ji !
 
Já taky miluji svoji trojku a lépe jedině M6 homura. Cx30 je taky hezká ale neberou mě ty plastová nadkoli a asi jsem čekal více místa vzadu. A na cx5 zatím nepřišel čas. Tu tak od 50 let výše

Mazda 3 BN
 
Tak MX5 je láska na celý život.
Ta prostě neodradí ani když je člověk chabrus na záda a musí parkovat u zábradlí
Taky by se mi líbila na ty moje letní výlety.

Mazda 3 BN
 
Tak jsem byl v pátek na 2. garančce v Táboře. Řešil jsem hlavně převodovku (Na 3. stupeň v 70% případech vibruje okolo 2000 otáček při brždění motorem, i při dlouhém brždění z kopce - někdy i viditelně / slyšitelně a pohybuje se s plynem dopředu / dozadu). Vše je prý normální a vibrace jsou prej vypínáním válců :D Na můj jízlivý dotaz, že snad při puštění plynu přece nejedou dva válce, ale nula, mi bylo řečeno že je to normální. Tak nevím. Tohle nikdo zatím neřešil?
 
Tak jsem byl v pátek na 2. garančce v Táboře. Řešil jsem hlavně převodovku (Na 3. stupeň v 70% případech vibruje okolo 2000 otáček při brždění motorem, i při dlouhém brždění z kopce - někdy i viditelně / slyšitelně a pohybuje se s plynem dopředu / dozadu). Vše je prý normální a vibrace jsou prej vypínáním válců :D Na můj jízlivý dotaz, že snad při puštění plynu přece nejedou dva válce, ale nula, mi bylo řečeno že je to normální. Tak nevím. Tohle nikdo zatím neřešil?
Tak přesně kvůli tomu bych nechtěl 120 ani 150 koní, protože to kurvítko vypínání válců prostě nechci a nevěřím tomu. Už před 5 lety jsem koupil Leona 92 kw oproti 110 kw, kde je vypínání válců, já tomu nevěřím. Někdo namítne, že X je hodně složitý motor oproti 120G, ano možná je, ale nemá vypínání válců :cool:

Přesně tak :grinning:
Tak zítra v těch 22 stupních vytáhnu svou Miata i ráno do práce a odpoledne po práci si udělám nějaký výlet okolo Berounky. Byl by hřích zůstat s autem doma :heart:
:cool::p
 
Tak zítra v těch 22 stupních vytáhnu svou Miata i ráno do práce a odpoledne po práci si udělám nějaký výlet okolo Berounky. Byl by hřích zůstat s autem doma :heart:
:cool::p
Ej,taky bych jel,ale zítra už bude patrně motor z Miaty ven, takže si nechám zajít chuť.? Přeju pěkné pojezděníčko s větrem ve vlasech.?
 
Netajím se nějak tím, ž
Tak jsem byl v pátek na 2. garančce v Táboře. Řešil jsem hlavně převodovku (Na 3. stupeň v 70% případech vibruje okolo 2000 otáček při brždění motorem, i při dlouhém brždění z kopce - někdy i viditelně / slyšitelně a pohybuje se s plynem dopředu / dozadu). Vše je prý normální a vibrace jsou prej vypínáním válců :D Na můj jízlivý dotaz, že snad při puštění plynu přece nejedou dva válce, ale nula, mi bylo řečeno že je to normální. Tak nevím. Tohle nikdo zatím neřešil?
Netajím se nijak tím, že MOJE M3 PB 2019 je pro mne obrovským zklamáním, ale problém, který Ty popisuješ já neeviduji.
 
V létě jsem měl možnost na 2 dny jezdit v CX-30 a dovolím si malé srovnání s mojí M3 BP sedan:
CX-30 má mírně komfortnější podvozek, M3 zase lépe sedí v zatáčkách.
CX-30 má v interiéru na několika místech levnější (tvrdší) plasty. Patrné je to především při přímém přesednutí.
CX-30 rozhodně nemá větší kufr. Při přesednutí nám 2 tašky putovali do interiéru a to měli děti ještě spacáky pod nohama.
CX-30 má o cca 0,5l vyšší spotřebu (dáno vyšší stavbou).
Kdybych dnes vybíral auto, šel bych znovu do M3 sedan a to s uvažováním celé modelové nabídky Mazdy.
 
dám vědět jak jsem si užil :cool:
:yum
viz zde :cool:

V létě jsem měl možnost na 2 dny jezdit v CX-30 a dovolím si malé srovnání s mojí M3 BP sedan:
CX-30 má mírně komfortnější podvozek, M3 zase lépe sedí v zatáčkách.
CX-30 má v interiéru na několika místech levnější (tvrdší) plasty. Patrné je to především při přímém přesednutí.
CX-30 rozhodně nemá větší kufr. Při přesednutí nám 2 tašky putovali do interiéru a to měli děti ještě spacáky pod nohama.
CX-30 má o cca 0,5l vyšší spotřebu (dáno vyšší stavbou).
Kdybych dnes vybíral auto, šel bych znovu do M3 sedan a to s uvažováním celé modelové nabídky Mazdy.
Rozhodně souhlasím, i když jsem v sesanu nikdy nejel. Jak jsem řekl, CX 30 je pro holky do města :p, manželka moc a moc spokojená :cool:
:innocent::joy::joy::joy:
 
Dnes jsem přehazoval letní kola za zimní na mé 3 BP cca 2 hodiny,klíč byl ve vozidle a párkrát jsem otevřel a zavřel kufr. Po výměně jsem chtěl odjet a ejhle baterie bez napětí. Jednoduše jsem nenastartoval. To jako pokud auto nezamknu a neuspíse všechny jednotky tak stačí i tak krátký čas aby auto nešlo nastartovat?
 
Poslední úprava:
Back
Top