Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Jo, mx je mnohem lepšíAsi jsem konzervativní, SUV už nechci
Přesně tak50 dávno pryč a nejlepší je MX 5
Tak přesně kvůli tomu bych nechtěl 120 ani 150 koní, protože to kurvítko vypínání válců prostě nechci a nevěřím tomu. Už před 5 lety jsem koupil Leona 92 kw oproti 110 kw, kde je vypínání válců, já tomu nevěřím. Někdo namítne, že X je hodně složitý motor oproti 120G, ano možná je, ale nemá vypínání válcůTak jsem byl v pátek na 2. garančce v Táboře. Řešil jsem hlavně převodovku (Na 3. stupeň v 70% případech vibruje okolo 2000 otáček při brždění motorem, i při dlouhém brždění z kopce - někdy i viditelně / slyšitelně a pohybuje se s plynem dopředu / dozadu). Vše je prý normální a vibrace jsou prej vypínáním válců Na můj jízlivý dotaz, že snad při puštění plynu přece nejedou dva válce, ale nula, mi bylo řečeno že je to normální. Tak nevím. Tohle nikdo zatím neřešil?
Tak zítra v těch 22 stupních vytáhnu svou Miata i ráno do práce a odpoledne po práci si udělám nějaký výlet okolo Berounky. Byl by hřích zůstat s autem domaPřesně tak
Ej,taky bych jel,ale zítra už bude patrně motor z Miaty ven, takže si nechám zajít chuť.? Přeju pěkné pojezděníčko s větrem ve vlasech.?Tak zítra v těch 22 stupních vytáhnu svou Miata i ráno do práce a odpoledne po práci si udělám nějaký výlet okolo Berounky. Byl by hřích zůstat s autem doma
Netajím se nijak tím, že MOJE M3 PB 2019 je pro mne obrovským zklamáním, ale problém, který Ty popisuješ já neeviduji.Tak jsem byl v pátek na 2. garančce v Táboře. Řešil jsem hlavně převodovku (Na 3. stupeň v 70% případech vibruje okolo 2000 otáček při brždění motorem, i při dlouhém brždění z kopce - někdy i viditelně / slyšitelně a pohybuje se s plynem dopředu / dozadu). Vše je prý normální a vibrace jsou prej vypínáním válců Na můj jízlivý dotaz, že snad při puštění plynu přece nejedou dva válce, ale nula, mi bylo řečeno že je to normální. Tak nevím. Tohle nikdo zatím neřešil?
Vtipné. Smutně vtipné.Netajím se nějak tím, ž
Netajím se nijak tím, že MOJE M3 PB 2019 je pro mne obrovským zklamáním, ale problém, který Ty popisuješ já neeviduji.
viz zdedám vědět jak jsem si užil
Rozhodně souhlasím, i když jsem v sesanu nikdy nejel. Jak jsem řekl, CX 30 je pro holky do města , manželka moc a moc spokojenáV létě jsem měl možnost na 2 dny jezdit v CX-30 a dovolím si malé srovnání s mojí M3 BP sedan:
CX-30 má mírně komfortnější podvozek, M3 zase lépe sedí v zatáčkách.
CX-30 má v interiéru na několika místech levnější (tvrdší) plasty. Patrné je to především při přímém přesednutí.
CX-30 rozhodně nemá větší kufr. Při přesednutí nám 2 tašky putovali do interiéru a to měli děti ještě spacáky pod nohama.
CX-30 má o cca 0,5l vyšší spotřebu (dáno vyšší stavbou).
Kdybych dnes vybíral auto, šel bych znovu do M3 sedan a to s uvažováním celé modelové nabídky Mazdy.