• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Dnes jsem přehazoval letní kola za zimní na mé 3 BP cca 2 hodiny,klíč byl ve vozidle a párkrát jsem otevřel a zavřel kufr. Po výměně jsem chtěl odjet a ejhle baterie bez napětí. Jednoduše jsem nenastartoval. To jako pokud auto nezamknu a neuspíse všechny jednotky tak stačí i tak krátký čas aby auto nešlo nastartovat?
Při koupi CX 30 mi prodejkyně upozorňovala na vybití baterie po 6 minutách otevřeného vozu, běžně se jim to děje na salonu, kdy musí neustále auta dobíjet. Osobně po několika minutách začne auto ,,křičet,, nastartuj motor hrozí poškození baterie.
Takže ano, musíš auto ihned zamknout i při přezouvání. Souhlasím, že to není dobrá funkce auta:broken_heart:
:oops::oops:
 
Dnes jsem přehazoval letní kola za zimní na mé 3 BP cca 2 hodiny,klíč byl ve vozidle a párkrát jsem otevřel a zavřel kufr. Po výměně jsem chtěl odjet a ejhle baterie bez napětí. Jednoduše jsem nenastartoval. To jako pokud auto nezamknu a neuspíse všechny jednotky tak stačí i tak krátký čas aby auto nešlo nastartovat?
Za tak krátkou dobu pochybuji. Někde ve vláknu myslím shr3k psal, že za vybitou baterii může nějaká chyba (asi ze tří možných) a byla na to svolavacka.

Edit: příspěvek 505
 
Poslední úprava:
Já teda problémy s vybíjením na M3 BP nemám, a to mám odemklý auto a taky i dveře otevřené např. při úklidu a to dělám min. hodinu. Je fakt že mi přehrávali v rámci nějaké aktualizace ŘJ software, takže bych asi doporučil zkusit tohle pokud jsi to neabsolvoval.

Přijde mi jako nesmysl, když necháš na pár minut otevřený dveře aby se vybila baterka. Stačí jak rychle se vybíjí baterka v ovladači. Tohle kdyby se mi stalo, tak budu dost naštvaný.
 
Tak dnes jsem raději zajel do K Power kde prodávají autobaterie a nechal přeměřit napětí mé autobaterie která včera selhala. A baterie absolutně v pořádku. Hodnoty: 96 % nabitá ,89 % kapacita , dobíjení při zátěži 13,71, Tak nejspíš to auto opravdu moc papá baterii v pohotovostním stavu bez nastartovaného motoru. V Mazdě navíc řekli , že to opravdu může být tím jak jsem u toho přezouvání kol lezl do kufru , dveří atd. Prostě při každém otevření dveří se probudí všechny jednotky a opačně a to auto nemusíte ani zamykat a odemykat.
 
Dnes som bol prezúvať auto. Tak som sa pokúsil cvaknúť zo spodu auto,
ako to tam vyzerá. Najazdených cez 40k km.

IMG_20211021_145751.jpg IMG_20211021_145703.jpg IMG_20211021_145659.jpg
 
Tak dnes jsem raději zajel do K Power kde prodávají autobaterie a nechal přeměřit napětí mé autobaterie která včera selhala. A baterie absolutně v pořádku. Hodnoty: 96 % nabitá ,89 % kapacita , dobíjení při zátěži 13,71, Tak nejspíš to auto opravdu moc papá baterii v pohotovostním stavu bez nastartovaného motoru. V Mazdě navíc řekli , že to opravdu může být tím jak jsem u toho přezouvání kol lezl do kufru , dveří atd. Prostě při každém otevření dveří se probudí všechny jednotky a opačně a to auto nemusíte ani zamykat a odemykat.
A na tu svolávačku ses v servisu neptal? Jak píše mastif a 99luftbalons, tak jim se to neděje, takže to vlastnost BP nebude. To by si stěžovalo už více lidí, protože skoro každý při uklidu auta má otevřené dveře, poslouchá rádio atd. To být u mého auta, tak to řeším hned, protože nejde, aby se za 2 hodiny vybila baterie.

 
A na tu svolávačku ses v servisu neptal? Jak píše mastif a 99luftbalons, tak jim se to neděje, takže to vlastnost BP nebude. To by si stěžovalo už více lidí, protože skoro každý při uklidu auta má otevřené dveře, poslouchá rádio atd. To být u mého auta, tak to řeším hned, protože nejde, aby se za 2 hodiny vybila baterie.

jó hoši, že někteří zákazníci mohou po dlouhodobém parkování (8 hodin nebo déle) zaznamenat vybitý akumulátor se v tomto vlákně řešilo už v létě (i když 2 hodiny a 8 hodin je rozdíl)=
 
Na to jsem se neptal. Ale už jsem nevím jestli zde narazil na tohle téma
A na tu svolávačku ses v servisu neptal? Jak píše mastif a 99luftbalons, tak jim se to neděje, takže to vlastnost BP nebude. To by si stěžovalo už více lidí, protože skoro každý při uklidu auta má otevřené dveře, poslouchá rádio atd. To být u mého auta, tak to řeším hned, protože nejde, aby se za 2 hodiny vybila baterie.

Neptal. Stalo se to poprvé,auto mám krátce. Uvidím jestli se to bude opakovat. Pak budu řešit servis.
 
jó hoši, že někteří zákazníci mohou po dlouhodobém parkování (8 hodin nebo déle) zaznamenat vybitý akumulátor se v tomto vlákně řešilo už v létě (i když 2 hodiny a 8 hodin je rozdíl)=
To vím, jsem psal, že se něco podobného řešilo už od příspěvku 505, ale tam to právě vyřešia aktualizace sw. Tak bych řekl, že u Lubo156 to bude stejný problém.
 
Podle VIN se mého auta netýká žádná svolávací akce. Tak že jak píše kolega.
 
Jo ta mazdaaplikace není úplně ono. Lepší zajet do jakýhokoliv servisu a podle VIN to řeknou co se má a nemá na autě dělat. taky jsem tam něco kontroloval a nic to nenašlo. V servise jo.

No ale vlastně se nikde jezdit nemusí stačí zavolat a nahlásit VIN a řeknou Ti hned jestli ti na autě nevisí nějaká akce.
 
Pardon, to jsem přehlédl.
Tak ono podle toho VIN píšou jen svolávačky, které mohou být nebezpečné. Já byl asi na třech a ani jedna tam nebyla napsaná. A pak člověk podepíše papír, kde není napsáno čeho se svolávačka týkala, ale je tam ,,akce spokojenosti zákazníka,, za nula Kč.
 
Back
Top