• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Trochu si teď hraju s Legem. Co na to říkáte? Už moc nevím, jak to vylepšit. Ty přechody jsou trochu problém, ale s tím asi nic moc nejde dělat (aspoň ne v tomto měřítku vhodném do LEGO City) :cool: Až na to budu mít někdy čas, objednám kostičky, vytisknu k tomu návod, vyrobím samolepky s logem Mazdy a můžete si objednat stavebnici ;)

Mazda3BP_Copy5_4.png Mazda3BP_Copy5_5.png
 
Poslední úprava:
Trochu si teď hraju s Legem. Co na to říkáte? Už moc nevím, jak to vylepšit. Ty přechody jsou trochu problém, ale s tím asi nic moc nejde dělat (aspoň ne v tomto měřítku vhodném do LEGO City) :cool: Až na to budu mít někdy čas, objednám kostičky, vytisknu k tomu návod, vyrobím samolepky s logem Mazdy a můžete si objednat stavebnici ;)

Zobrazit přílohu 43508 Zobrazit přílohu 43509
A co sedan, byl by?
 
Poslední úprava:
Tak jsem měl dneska možnost jízdně srovnat svou 3ku G90 odemčenou od shr3ka na G110+ se sériovou X186 a musím říct že pocitově moje jede líp. Neberu teď v potaz zvukový projev, tam je Ulter krásně slyšet, ale moje Mazdice prostě od 4000 krásně žije a táhne dál. Tam už je Xko hodně mdlé.
Nečekal jsem až takový rozdíl.
 
Tak jsem měl dneska možnost jízdně srovnat svou 3ku G90 odemčenou od shr3ka na G110+ se sériovou X186 a musím říct že pocitově moje jede líp. Neberu teď v potaz zvukový projev, tam je Ulter krásně slyšet, ale moje Mazdice prostě od 4000 krásně žije a táhne dál. Tam už je Xko hodně mdlé.
Nečekal jsem až takový rozdíl.
Je fakt, že po tom shr3kovém ionťáku to kolem 4000 paradně tahá.?A všimla si toho i žena.?
 
Tak jsem měl dneska možnost jízdně srovnat svou 3ku G90 odemčenou od shr3ka na G110+ se sériovou X186 a musím říct že pocitově moje jede líp. Neberu teď v potaz zvukový projev, tam je Ulter krásně slyšet, ale moje Mazdice prostě od 4000 krásně žije a táhne dál. Tam už je Xko hodně mdlé.
Nečekal jsem až takový rozdíl.
Tak to je asi opravdu jen pocitově :) Všechny grafy z brzd OBJEKTIVNĚ hovoří jinak.
Správně zajeté X186 se v 5000 ot/min teprve splaší a jede o poznání více.
 
? fakt si myslím ze jede lip moje
To je tvé nedotknutelné právo, ale všechny grafy, které jsem viděl z X180 a X186 ukazovaly, že ten výkon tam opravdu je. Takže jestli není tvoje G90 o poznání lehčí než X-ko, tak prostě nemůže jet líp, když má znatelně méně koní se stejnou váhou.
 
@Mantaman461 Možná jsi narazil na nezajeté X186. Moje zkušenost je taková, že po ujetí 10 000 km jede podstatně lépe. Navíc právě od 5000 ot./min se teprve probudí a jede mnohem lépe.

Jasne já ti to nevyvracim. Xko bude určitě těžší když je awd.
No jo, tak jestli jsi jel ve 4x4 v automatu, tak je to možné. Já mám předokolku v manuálu, která udělá 0-100 km/h na dvojku na rozdíl od automatu.
 
No jo, tak jestli jsi jel ve 4x4 v automatu, tak je to možné. Já mám předokolku v manuálu, která udělá 0-100 km/h na dvojku na rozdíl od automatu.
Byl to manuál a ještě je to služební auto. A každý víme jakým stylem jezdí sluzebaky?
Pravda na kilometry jsem nekoukal ale myslím ze 25 už určitě bude mít najeto
 
Je to mapa ze 110 kW motoru s ještě nějakým bonusem navíc. Takže výkon je prý někde kolem 118 kW a s odemčeným vrškem pokud si to dobře pamatuju a nepletu se. Kdyžtak mě klidně opravte
 
Back
Top