• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

HM tak to je fajn, jen pokud někdo ví není ta 3 letá záruka nějak omezená - myslím zda po dobu 3 let mám stejná práva jako v zákonné 2 leté záruce?
 
To úplně nevím,ale co jsem řešil v 3leté záruce(víčko nádrže, startér generátor,zrcátko a těsnení kolem oken),vše vyřešili bez sebemenších problémů.
 
Super díky, tak to na ten volant teď prdím nechám ho rozpraskat víc a vyměnit až pak. Zatím je to stejně málo, jen jsem se bál aby to najednou neslezlo dolu.
 
Ahoj mám otázku
Budu mít někde problém s těmito koly budou sedět..? Ve VT mám napsaný rozměr 7J a ET 45
.. plus pneu mám rozměr 215/45
Ty na inzerci jsou 8J a ET35.
Prodejce jinak nabízí i typový list za 500kc.

Odkaz KLIK
 
Ahoj mám otázku
Budu mít někde problém s těmito koly budou sedět..? Ve VT mám napsaný rozměr 7J a ET 45
.. plus pneu mám rozměr 215/45
Ty na inzerci jsou 8J a ET35.
Prodejce jinak nabízí i typový list za 500kc.

Odkaz KLIK
Ten disk bude o +- 2,25cm viac trčať von z blatníku ako ten čo máš predpísaný v TP
 
Pozdrav vsem, nevi nekdo prosim? ...pri zamceni celeho vozu zevnitr centr. zamykanim (at uz automaticky pri jizde nebo manualne tlacitkem) nejdou potom otevrit dvere ridice zevnitr klikou/packou. Pouze se presune posuvnik a je videt cervena, ale dvere otevrit nelze. Celkem neprijemne. Ostatni dvere jdou otevrit zevnitr normalne. Kdyz otevru okynko a vystrcim ruku a vezmu za kliku zvenku, tak otevru. Reklamace?
 
Pozdrav vsem, nevi nekdo prosim? ...pri zamceni celeho vozu zevnitr centr. zamykanim (at uz automaticky pri jizde nebo manualne tlacitkem) nejdou potom otevrit dvere ridice zevnitr klikou/packou. Pouze se presune posuvnik a je videt cervena, ale dvere otevrit nelze. Celkem neprijemne. Ostatni dvere jdou otevrit zevnitr normalne. Kdyz otevru okynko a vystrcim ruku a vezmu za kliku zvenku, tak otevru. Reklamace?
U mě teda otevírat jdou jen přední. U zadních jde klika volně. Podle mě to co popisuješ není normální.
 
Jj jdou otevřít jen přední dokud běží motor jinak je potřeba je odemknout tím zámečkem na dveřích řidiče.

Když můžeš stáhnout okýnko a otevřít z venku tak je to v pohodě ne?


Ale jinak bych to šel reklamovat. ?
 
Ahoj budu mít problém s těmito koly na autě ..? Předem děkuji za odpověď. KLIK
ps. Nebudu mít problém nasadit pneu které mám tj: 215/45/18 nebude ta pneu trochu utopená dovnitř disku? raději bych teda bral, aby pneu spíš víc vyčuhovalo ven ..
 
Ahoj budu mít problém s těmito koly na autě ..? Předem děkuji za odpověď. KLIK
ps. Nebudu mít problém nasadit pneu které mám tj: 215/45/18 nebude ta pneu trochu utopená dovnitř disku? raději bych teda bral, aby pneu spíš víc vyčuhovalo ven ..
No záleží, jestli k tomu dostaneš typový list a zapíšou ti to na dopravce do velkého techničáku. Pokud ne a na STK bude pozorný technik, tak neprojdeš.
 
HM tak to je fajn, jen pokud někdo ví není ta 3 letá záruka nějak omezená - myslím zda po dobu 3 let mám stejná práva jako v zákonné 2 leté záruce?
Tady jsou nějaké moje podmínky z nedávna...
 

Přílohy

  • doc03440820221110133126.pdf
    1,4 MB · Zobrazení: 30
Cafte borci,

mám dve rýchle otázky a zaujíma ma či aj vy to tak pozorujete na svojich JDM :joy:

1. v režime P pozorujem po zohriatí motora jemné kolísanie otáčok, ale v zmysle že najskor cca 800/min a postupne padajú až na cca 500/min, tak už cítiť že motor takmer skape a potom pozvolna zase zvýšenie cca na 800/min. Je to sprevádzané charakteristickým zvukom tj. že keď som napr vonku z auta tak presne viem kedy to robí. Deje sa to snáď od novoty, nikdy som sa nad tým nejak extra nezamýšlal, až teraz a príde mi to divné. Má to tak byť? Je to niečo z mild-hybridným systémom či iné :poop: ?

2. oznámenie o stave kvapaliny do ostrekovačov. Každé normálne auto to má tak, že keď hladina dosiahne min tak to senzor zaznamená a vypíše na palubovke kontrolku, tá tam zostáva stále až pokiaľ nádržku znovu nenaplním. Moja Mazda to má ale tak, že ak hladina dosiahne min tak to senzor síce zachytí a kontrolka sa mi ukáže, ALE (and this is where the magic happens) po chvílu ZASE ZMIZNE ! ! ! Takže typicky napríklad pri prudkom brzdení sa hladina vplyvom gravitácie pohne inak, senzor to vyhodnotí ako nedostatok, BC mi hodí do stredu veľké oranžové upozornenie že mám málo kvapaliny do ostrekovačov, aby následne za minútu toto oznámenie úplne zmizlo, ako by sa nič nedialo. Viete si predstaviť asi ako otravné to je, ak niekde cestujete napr hodinu a behom toho musíte 50x "odkliknúť hlášku o nedostatku kvapaliny. Totálne ma to vyrušuje a rozptyluje. To mám po 10 km vždy také nervy že stojím pri prvej benzínke a hneď kupujem náplň lebo by som sa inak zbláznil.
Prosím napíšte mi že to mám rozbité a nemá to tak byť, lebo inak to auto nechcem :joy:
Dik všetkým za postrehy.
 
Cafte borci,

mám dve rýchle otázky a zaujíma ma či aj vy to tak pozorujete na svojich JDM :joy:

1. v režime P pozorujem po zohriatí motora jemné kolísanie otáčok, ale v zmysle že najskor cca 800/min a postupne padajú až na cca 500/min, tak už cítiť že motor takmer skape a potom pozvolna zase zvýšenie cca na 800/min. Je to sprevádzané charakteristickým zvukom tj. že keď som napr vonku z auta tak presne viem kedy to robí. Deje sa to snáď od novoty, nikdy som sa nad tým nejak extra nezamýšlal, až teraz a príde mi to divné. Má to tak byť? Je to niečo z mild-hybridným systémom či iné :poop: ?

2. oznámenie o stave kvapaliny do ostrekovačov. Každé normálne auto to má tak, že keď hladina dosiahne min tak to senzor zaznamená a vypíše na palubovke kontrolku, tá tam zostáva stále až pokiaľ nádržku znovu nenaplním. Moja Mazda to má ale tak, že ak hladina dosiahne min tak to senzor síce zachytí a kontrolka sa mi ukáže, ALE (and this is where the magic happens) po chvílu ZASE ZMIZNE ! ! ! Takže typicky napríklad pri prudkom brzdení sa hladina vplyvom gravitácie pohne inak, senzor to vyhodnotí ako nedostatok, BC mi hodí do stredu veľké oranžové upozornenie že mám málo kvapaliny do ostrekovačov, aby následne za minútu toto oznámenie úplne zmizlo, ako by sa nič nedialo. Viete si predstaviť asi ako otravné to je, ak niekde cestujete napr hodinu a behom toho musíte 50x "odkliknúť hlášku o nedostatku kvapaliny. Totálne ma to vyrušuje a rozptyluje. To mám po 10 km vždy také nervy že stojím pri prvej benzínke a hneď kupujem náplň lebo by som sa inak zbláznil.
Prosím napíšte mi že to mám rozbité a nemá to tak byť, lebo inak to auto nechcem :joy:
Dik všetkým za postrehy.
1. 500 otáček je při stavu, kdy neběží kompresor klimy a je ohřátý motor. Přesně vím, jaký zvuk máš na mysli spolu se stoupnutím otáček a je to dobíjení mild hybridni baterky. Ověřit to můžeš i na grafice mild hybridu na infotainmentu.
2. To samé se děje na většině VAG aut. Je to holt senzor bez jakýhokoliv utlumení. Díky bohu za tyhle senzory ve výsledku. Díky tomu jsem byl schopnej zjistit, že mi špatně funguje termostat. U VAGu bych viděl na budících 90, ikdyž reálně bych měl třeba 75. Co se tyče vody do ostriku, proste ošpricuj okno ať se to dostane po tuhle úroveň nebo dolej vodu.
 
1. Ano, ten zvuk je trochu ako keď niečo dobíja, mal som pocit že to bude mať niečo spoločné s mild hybridnou batériou, ale nevedel som to presne. Vždy som bol zvyknutý že benzín proste otáčky drží (700-800) a nie takto. To s infotainmentom ma nenapadlo, skontrolujem to.
2. Neviem, toto mi nepríde úplne šťastné riešenie. Míňať schválne vodu v ostrekovačoch len preto aby sa dostala bezpečne pod nejakú imaginárnu hladinu pojašeného senzoru :D popýtam sa na to ešte.

VAG ukazujú aj tak len teplotu vody, to isté ako Mazda, áno, možno trochu blbo, že ručička drží stále 90 stupňov, na druhej strane, už staršie VW ponúkali maxidot, čo bola vec kde si mal fantastický prehľad priamo aj o teplote oleja, vody, spotrebe, režimoch atd. Obdobne staré bavoráky mali "hidden menu" kde si sa naklikal cez čudlíky na budíkoch a vedel si si priamo pozrieť teplotu oleja, prevodovky atd. To sa bavíme tak 10 rokov dozadu.
Dnes už aj blbá Octavia má v menu ukazovatele stavu teploty oleja, G meter a podobné vtákoviny.
Tu Mazda tahá stále za kratší koniec. Potom tu ľudia šaškujú s pochybnými čínskymi OBD adaptérmi aby mohli vidieť aspoň niečo. Aj to keď som hladal taký ktorý by mi reálne zobrazil teplotu oleja, tak som po hodine hladania našiel slovom jeden, pričom keď som si pozrel návod na obsluhu v čínštino-angličtine, tak som sa na to proste vysral.
 
1. Mám to také, po nastartování jsou otáčky větší, pak to spadne a po chvilce se zase zvýší. Souvisí to s tím mild hybridem, na obrazovce to je podle šipek vidět.

2. Tak to holt je. Nikdy jsem to neřešil, ale poslední delší cestu se mi to stalo hned při vyjetí a prvním ostřiku. Pak při každém brzdění to opět vyskočilo, tak jsem to jen vypínal a nadával. Ale jelikož jsem se pak táhl za nějakým náklaďákem, ostřikovače jsem používal, tak se nádobka vyprázdnila a byl chvilku klid. Ale u první benzinky jsem pak za nekřesťanské peníze kapalinu koupil a dolil. Ale jak píše Michal, příště to hned výstříkám pod senzor.
 
1. tak se přidám, taky to mám stejně, nedávno jsem si toho všiml, ale protože s autem jezdí většinou mladej, tak říkal že je to tak pořád.Prostě vyletí otáčky, po nějaké chvilce se sníží a zase o kousek se zvýší.Takže by to mělo být o.k.

2. kapalinu jsem nikdy nevystříkal až na minimum, takže mně nikdy neotravolvala kontrolka, hlídám to a dolívám pravidelně.
 
Back
Top