Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Tak tady brzdný pedál není přímo spojený s posilovačem, tudíž nemůžeš ani například napumpovat brzdy, když je vypnutý motor. Měl by to být systém brake-by-wire - proto jiná odezva, než je člověk zvyklej.Mild-hybrid baterka... kroužíme kolem M3 BP.
Dostalo se mi kromě jiného, vysvětlení, že tam prostě je, žije si svým životem (asi jako i-ELOOP), ale prý pomáhá se startem vozu anebo taky s bržděním. Brzdy v tomto modelu (prý i CX-30) jsou pod elektrickou dopomocí, proto můžou mít pocitově jiný charakter při brždění proti třeba M3 BN/BM atp.
Jako majitelé máte k tomuto nějaké další/lepší komentáře, prosím?
Pěkně vysvětleno.?Zrovna o víkendu jsem taky hleděl do motoru a napadla mě podobná myšlenka jako @Romek..Jenom jsem to nechtěl řešit.?Říkam si zatím mezi ryskama,tak dobrý.?Díky@Romek Ahoj. To je jen vyrovnávací nádržka, takže cokoliv mezi LOW a FULL je OK. Jelikož je teď zima, tak bych to dolil někam lehounce nad polovinu, protože až bude v létě zase těch +30°C tak aby to nebylo nad FULL. Můžeš koupit Ravenol FL22, ale kvůli tomuhle množství bych se spíš pokusil udělat smutný oči někde v servisu aby tam za nějakou drobnou tu FL22 dolili (podle mě to vyjde levněji).
Přesně, u M3 BP to byl šok malý, u CX-30 o poznání větší a taky Ti díky za reakci.Když jsem poprvé přesedl z CX-3 do M3 BP a zabrzdil na první křižovatce, byl jsem trochu v šoku, protože je třeba sešlápnout trochu víc a má to bych řekl trochu pozdější nástup brzdného účinku, ale během velmi krátké doby jsem si zvykl a teď už to nevnímám, brzdím stejně jako s jakýmkoliv jiným autem.
V pohodě, díky, neženu to k problému, jen jsem si toho všiml u obou typů vozů při předváděcích jízdách... je to jistě a hlavně o zvyku.Já nemám s brzdami na BP problém.Dokonce bych řekl, že mě i vyhovují.Možná je to tím, že před BP jsem jezdil s auty s horšíma brzdám,tak to tak nevnimám.A jak psal @mastif ,taky mám pocit, že se ty brzdy moc nesjíždí.
Automat? Já s manuálem nemám problém plynule zastavit.K těm brzdám - asi mě serou detaily, ale vadí mi, že s tím autem prostě nejde zastavit na křižovatce tak, aby lidem v autě necukly hlavy. Povolím ten pedál těsně před zastavením, ale stejně to auto zastaví prudce až na nulu. Na druhém autě mám DS1.11, takže nohou to snad nebude. ))
Asi před 14 dny jsem si toho taky všiml, ale nechal jsem to taky být, je to mezi ryskama tak to neřešímPěkně vysvětleno.?Zrovna o víkendu jsem taky hleděl do motoru a napadla mě podobná myšlenka jako @Romek..Jenom jsem to nechtěl řešit.?Říkam si zatím mezi ryskama,tak dobrý.?Díky
Vítej Výměna jedině pomůže po oficiální cestě. Pak jedině “modifikace” jako jsem provedl já na termostatu, který mi vymontovali z auta, ale to je nouzový řešení. A to buďme rádi, že nám například nepraskají hlavy jako na 2.5 NA s vypinanim válců.Při včerejší jízdě jsem jenom tak mrknul na teploměr chladícíkapaliny, a ejhle ani po cca 30 km a při 4 stupních nad nulou se ručička nedostala na 90 !!!!! Takže výměna termostatu za upgradovaný po cca 14 měsících nepomohla. Teplota zas lítá nahoru dolů, stejně jak můj krevní tlak, ten se po včerejšku drží nahoře. Tak by mně zajímalo, co mi tam teda dají, když jsou jenom dvě verze termostatu. Pro mně je to zase ztráta času, protože 30 km mám do servisu a musím tam dvakrát že jo. Myslel jsem že to bude v poho. To jako každej rok tam budu jezdit na výměnu termostatu ? Co bude následovat ... Doposud jsem byl klidný, ale už mně to začíná docela štvát, japonská kvalita.
Ahoj, nie som odbornik ale je to problem ze nemas 90C? Ja mam sice verziu mazda 3 bn a teplotu meram cez obd II a ani v lete som 90C nemal. V lete mam tak 85-88C. A 95C mam ked zastavim a vypnem motor. Ja by som si z toho az taku hlavu nerobil.Při včerejší jízdě jsem jenom tak mrknul na teploměr chladícíkapaliny, a ejhle ani po cca 30 km a při 4 stupních nad nulou se ručička nedostala na 90 !!!!! Takže výměna termostatu za upgradovaný po cca 14 měsících nepomohla. Teplota zas lítá nahoru dolů, stejně jak můj krevní tlak, ten se po včerejšku drží nahoře. Tak by mně zajímalo, co mi tam teda dají, když jsou jenom dvě verze termostatu. Pro mně je to zase ztráta času, protože 30 km mám do servisu a musím tam dvakrát že jo. Myslel jsem že to bude v poho. To jako každej rok tam budu jezdit na výměnu termostatu ? Co bude následovat ... Doposud jsem byl klidný, ale už mně to začíná docela štvát, japonská kvalita.
To není o 85 stupních, ale třeba o 70.Ahoj, nie som odbornik ale je to problem ze nemas 90C? Ja mam sice verziu mazda 3 bn a teplotu meram cez obd II a ani v lete som 90C nemal. V lete mam tak 85-88C. A 95C mam ked zastavim a vypnem motor. Ja by som si z toho az taku hlavu nerobil.