• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

No... možná opravdu hydroštel. Oleje je dost (asi blbá otázka, ale...) ? Osobně bych vyzkoušel vyměnit olej za úplně jiný - jiná značka, jiná viskozita. Pokud přestane, tak si buď hydroštel neseděl s olejem (což se může stát, ale spíš u nějakých starých hydroštelů) nebo začíná nějakej hydroštel umírat.
Je tam originál 5W30. Oleje je dost, neztrácí se. Spíš ho vždycky o pár mm přelejou… :D

No... možná opravdu hydroštel. Oleje je dost (asi blbá otázka, ale...) ? Osobně bych vyzkoušel vyměnit olej za úplně jiný - jiná značka, jiná viskozita. Pokud přestane, tak si buď hydroštel neseděl s olejem (což se může stát, ale spíš u nějakých starých hydroštelů) nebo začíná nějakej hydroštel umírat. Nebo jestli to není zase ten regulátor oleje, ale ten posílá zvuk i dolů do kliky - jako když je chycená klika.
Jeeeje regulátor oleje. Je nějaká šance pro mne zjistit, jestli je to nebo ono? Mám stále záruku, tak řešit to na sebe zbytečně nechci.
 
Tak tam dej 0W (ideálně 0W-30). Pokud přestane, tak tam ten originální olej už nedávej.

Regulátor se dá zjistit, ale jedině přes diagnostiku z živejch dat.
 
Tak tam dej 0W (ideálně 0W-30). Pokud přestane, tak tam ten originální olej už nedávej.
Já plánoval Ravenol SSO. Ten regulátor odchází? Jak? Najednou to přestane mazat? Auto nechtělo vůbec zrychlovat, když to klepalo. Předpokládám asi, že bude viset nejakej hydroštel na válci s vypínáním…
 
A z jízdy to znělo, jakoby byla chycená klika? ?
Udělalo to asi dvakrát za minusových teplot.@shr3k mě tenkrát poradil olej s 0 na začátku.Používám pravě tebou zmiňovaný Ravenol SSO 0w30.Od té doby už se to neděje.Po ohřátí to ztichlo.S klikou neztraš.Na Mikešovi už novou mám.?
 
Já plánoval Ravenol SSO. Ten regulátor odchází? Jak? Najednou to přestane mazat? Auto nechtělo vůbec zrychlovat, když to klepalo. Předpokládám asi, že bude viset nejakej hydroštel na válci s vypínáním…
Nejdřív změň olej. Pokud nepomůže tak ti napíšu postup jak zkontrolovat ten solenoid na olej - aby to tu nemátlo lidi, protože se jedná o úplně jinou věc než hydroštely.
 
Já mám originál olej 5W-30 a zatím žádný pazvuky, ale co není může být. Jinak teda měřil jsem tu chladící kapalinu a má bod tuhnutí -48 stupňů. Měla by mít max -35, tak teda nevím jestli to má nějaký vliv na správnou funkci termostatu na na jeho stabilitu, což dle článku od @Honzar by mohla být možná příčina kolísání teploty chadící kapaliny. Ale v tomhle jsem laik, tak budu rád když se k tomu vyjádří někdo kdo o tom něco ví, třeba @Max6 ? Díky.
 
Já mám originál olej 5W-30 a zatím žádný pazvuky, ale co není může být. Jinak teda měřil jsem tu chladící kapalinu a má bod tuhnutí -48 stupňů. Měla by mít max -35, tak teda nevím jestli to má nějaký vliv na správnou funkci termostatu na na jeho stabilitu, což dle článku od @Honzar by mohla být možná příčina kolísání teploty chadící kapaliny. Ale v tomhle jsem laik, tak budu rád když se k tomu vyjádří někdo kdo o tom něco ví, třeba @Max6 ? Díky.
Měla by být maximálně do -40°C, ideálně -30°C až -35°C. Pokud je nastavená víc než na -40°C tak to paradoxně může hůř chladit.
 
Poslední úprava:
Díky @Max6 .Budu s tímto zjištěním - měřením kontaktovat servis co mi na to řeknou. Pokud jsem měřil správně (správně zkalibroval) tak by teoreticky mohlo místo výměny termostatu pomoct výměna kapaliny,která bude mít boz tuhnutí max -35, což se dá okamžitě zjistit krátkou trasou. Uvidíme, dám vědět. Moc se mi nezdá že by Mazda neuměla udělat termostat :rolleyes:
 
@mastif Jestli jsi ho zkalibroval pomocí destilky na 0°C, tak by měl ukazovat správně.
 
Tak dnes nemilé překvapení. Přijdu ráno do auta ,chci si vzít klíče od garaže z přihrádky u spolujezdce a on byl zavátý sněhem. V šoku jsem to rychle vyházel, a pak něco málo vyfotil. Je fakt ,že u nás foukalo a padal takový prašánek ,ale že se to dostane až do auta to jsem nečekal a opravdu toho nebylo málo. Pod celým torpédem uplně napěchovaný sníh. Nejhorší je že až to teď bude tát a to co je v přívodové šachtě vzduchu do auta tak to vše nateče někam pod přístrojovou desku. Kam jsem se dostal tak jsem sníh odstranil ,ale bohužel ne všude. Tak když budu vědět že má foukat a sněžit tak před odchodem zapnout vnitřní okruh, to ale řeší jen to ,že to nebude v přihrádce u spolujezdce ,ale bude plná šachta s které to po rozehřatí stejně poteče.

333078164_733185921519273_6523691934274930937_n.jpg 334898964_1279775122606113_1103346521413342036_n.jpg 335017663_1606062549866612_4609095690440876067_n.jpg 335143568_226355139860532_1523607395106203714_n.jpg 335065863_908174327120880_3510362154508563177_n.jpg
 
Poslední úprava:
Tak dnes nemilé překvapení. Přijdu ráno do auta ,chci si vzít klíče od garaže z přihrádky u spolujezdce a on byl zavátý sněhem. V šoku jsem to rychle vyházel, a pak něco málo vyfotil. Je fakt ,že u nás foukalo a padal takový prašánek ,ale že se to dostane až do auta to jsem nečekal a opravdu toho nebylo málo. Pod celým torpédem uplně napěchovaný sníh. Nejhorší je že až to teď bude tát a to co je v přívodové šachtě vzduchu do auta tak to vše nateče někam pod přístrojovou desku. Kam jsem se dostal tak jsem sníh odstranil ,ale bohužel ne všude. Tak když budu vědět že má foukat a sněžit tak před odchodem zapnout vnitřní okruh, to ale řeší jen to ,že to nebude v přihrádce u spolujezdce ,ale bude plná šachta s které to po rozehřatí stejně poteče.

Zobrazit přílohu 44942 Zobrazit přílohu 44943 Zobrazit přílohu 44944 Zobrazit přílohu 44945 Zobrazit přílohu 44946
To bych nečekal, že se to dostane až tak daleko.?A nebo zadělat tu venkovní mřížku.
 
Tak dnes nemilé překvapení. Přijdu ráno do auta ,chci si vzít klíče od garaže z přihrádky u spolujezdce a on byl zavátý sněhem. V šoku jsem to rychle vyházel, a pak něco málo vyfotil. Je fakt ,že u nás foukalo a padal takový prašánek ,ale že se to dostane až do auta to jsem nečekal a opravdu toho nebylo málo. Pod celým torpédem uplně napěchovaný sníh. Nejhorší je že až to teď bude tát a to co je v přívodové šachtě vzduchu do auta tak to vše nateče někam pod přístrojovou desku. Kam jsem se dostal tak jsem sníh odstranil ,ale bohužel ne všude. Tak když budu vědět že má foukat a sněžit tak před odchodem zapnout vnitřní okruh, to ale řeší jen to ,že to nebude v přihrádce u spolujezdce ,ale bude plná šachta s které to po rozehřatí stejně poteče.

Zobrazit přílohu 44942 Zobrazit přílohu 44943 Zobrazit přílohu 44944 Zobrazit přílohu 44945 Zobrazit přílohu 44946
Ty tam nemáš kabinový filtr?
 
Ty tam nemáš kabinový filtr?
Ten jsem při čištění vyndal , protože byl celý ze strany, kde je přívod vzduchu od sněhu. A dál hned nový. Vždy mám tyhle spotřební díly do zásoby.
 
Ahoj. V zimě za studena je tužší řazení 2->3 vlastností převodovky ve vývinu (42tkm) nebo starost hodná včasného řešení?
 
Back
Top