- 153
Dnes je "moderné" nechávať autá dlho vo výrobe. Minule som k danej téme čítal článoček:Tak nám faceliftovali BPčko a tradáá, máme tady BRko.
Asi jako BM->BN
Zobrazit přílohu 54443
Snad to nedopadne jak s GJ, která se probojovala k 11 letům existence do GL facelift číslo xyz
14 let v prodeji: Mezi nejstarší auta na trhu spadly nejen laciné Fiaty, ale i „pokrokové” Tesly nebo nejdražší SUV
O stále vyšším fyzickém stáří aut v provozu se mluví docela často, větší problém ale spatřujeme v něčem jiném - ve stále vyšším morálním stáří aut v prodeji. Další z mnoha následků přeregulovaného trhu, který přestává plnit své elementární funkce, se projevuje i zde.
www.autoforum.cz
Je velké skoro jako octavia, ale stojí 470 tisíc. Pepa objevil spolehlivé auto pro běžné řidiče
Pepa pokračuje v honbě za auty, která sice nejsou kdovíjak sexy, ale běžnému řidiči toho dokáží nabídnout docela dost. Sází totiž hlavně na klasické spalovací motory a co nejlepší poměr kvality a ceny. Mezi značky přímo vyhlášené dobrou spolehlivostí bezesporu patří japonská Toyota. A tak Pepa...
autosalon.tv
Okrem toho - myslím si, že Mazda 6 bolo celkom podarené auto (tiež na ňu pred časom vyšiel test na Autosalóne Prima).
Recenze Mazdy 6 20th Anniversary (repríza)
Josef Vrtal otestoval Mazdu 6 v limitované edici 20th Anniversary. Skoro deset let starý japonec pod kapotou ukrýval ověřený atmosférický dvou a půl litrový benzínový motor s výkonem 194 koní, který spolupracoval se 6stupňovou automatickou převodovkou. Pepa byl ze staromódní Mazdy nadšený...
autosalon.tv
Aj Mazda 2 je v podstate staré auto, ktoré sa dnes zrejme ani neoplatí vyvíjať ako nové. Hlavne pri dnešných cenách a záujme o malé autá. A Mazda 2 "Yaris" už nie je Mazda.