Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
taky kvůli Sky-X dávají 2letou prodloženou záruku zdarmaTak Sky-X už má oficiální výkon a spotřebu. Výsledek pro Evropu je 180k (-1k oproti původnímu ceníku z ledna) a 224Nm (+2 oproti původnímu ceníku z ledna). No, myslím si, že to pojede hodně podobně jako BM/BN G165 kvůli vyšší váze u BP. Ale je fakt, že udávaná kombinovaná spotřeba podle WLPT 5,4l/100km vypadá na papíře dobře Od dneška je možné oficiálně objednávat, i když vím, že tady jí někdo už objednal dříve.
Taky jsem si celkem jistý, že na US trhu bude Sky-X nalazen výše, jinak bude neprodejný oproti standardnímu 2,5 Sky-G.
taky kvůli Sky-X dávají 2letou prodloženou záruku zdarma
Nemůžu si pomoct, ale zadní pevná náprava se při přenášení váhy vleče jako bolavá noha. A to kdysi někdo tady psal, že není vidět rozdíl.Dobrý myslím, je tam znát ten nízký profil pneu, hned se to smýkne, zajímavé by bylo i srovnání na 16", jestli by podržely víc (při stejné kategorii směsi). Ale jinak stabilní, žádné extrémy.
Nejde o to, jakou lze nacvicit rychlost na projizdeni zatacky s prenosem vahy, protoze to je jen test. Jde o predvidatelnou rychlost ridice, kdyz jede poprve znamou trasu.No jenže testovaly 76 a pak až 80, kde BN těsně lízlo kužel, zatím co BP tam v 77 proletělo jak hovno potrubím. Myslím, že chování podvozku jasně patrné....
To jsem si pri opakovanych testech na okruhu taky rikal. A pak jsem na mokrych dlazkach zachranil chlapkovi auto, ktery mi strcil do cesty. Trochu jsem ho odhadnul dopredu, tak jsem reagoval chladnokrevne. Po 2 min se mi tak rozklepaly ruce, ze jsem nebyl schopen malem odjet. Mit stabilni auto je vyhoda.no, díky tomu, že toto nesleduju, tak se chci zeptat vás ostatních - kolikrát jste se do takových krizovek jako je losí test dostali VY? Přímo na silnici, že jste reagovali takhle se svou Mazdou či jiným autem? Já se do takové situace nikdy nedostal za svých 18 let řízení v žádném autě, co jsem řídil ani v tom, kde jsem byl spolujezdec, abych musel takhle reagovat. Na druhou stranu, dostal jsem se do této situace schválně v roce 2012 či 13 (už si nepamatuju přesně), kdy jsem byl ve škole smyku ještě se svou Lagunou II z roku 2003 a se zapnutým ESP úplně v poho, při vypnutém jsem to nedal ani omylem.
Pokud máš objednané auto a zaplacenou nevratnou zálohu, tak nemá cenu číst o jeho slabinách. Akorát ti to může zkazit radost.no, takže neřešil bych, jak dopadla nová M3 v losím testu, protože pokud se nepřevrátila na střechu jako dodnes známý případ první generace Ačka od Mercedesu bez ESP, tak je to ok. Tyto testy jsou o limitu, kde se asi 99,9 % z nás řidičů za život nedostane, aby za skoro laboratorních podmínkách vyřešila ten daný problém stejně ...