- 1 805
Pises o racionalonich argumentech (vzdalenost servisu, prostor, bezna auta...). Ale to ti potvrdi kazdy prodejce Mazdy, ze zakaznici z vetsiny nechodi k Mazde po racionalnim porovnani s jinejma znackama. Pro Mazdu se chodi, protoze ji chces mit / libi se ti. Nebo protoze jsi vzdycky jezdil Mazdama. Nebo protoze te oslovuje pocit z rizeni. Ne protoze ma servis za rohem, levny gumy, vydrzi kroupy a prevezes s ni skrin.
Golf, Focus, Kia - to jsou "racionalni"/okoukana auta, kterych u nas v garazich stoji v rozmezi trileteho stari bez prehaneni po deseti az patnacti kusech. A je jedno, jestli GT, RS, nebo obyc, porad je to ten samy tvar. A (letos) vymazleny ty normalni modely za 600 moc nejsou, kdyz jsem naposled naklikaval - tady kvuli foru - Focuse na uroven Mazdy 3, dostal jsem se na prakticky shodnou castku, myslim ze par desitek tisic min. Golf nebo Octavie jsou na tom podobne, k 700 se to priblizi rychleji, nez se muze zdat, Octavie me pri shodny vybave vychazela asi o 50 min, nez Sestka, kterou si ted kupuju. Krom toho nevim, jestli mam nejaky divny ruce nebo nohy, ale ridicsky zazitek mi Focus (naposled jsem ridil pred tremi lety, tzn. predchozi model) nebo Octavie (neRS, RS jsem nemel tu cest) prinasi jeste tupejsi, nez jakakoliv Mazda.
Design se imho neokouka, kdyz clovek to auto potka jednou za den. Nova trojka vypada podle meho jeste lehce unikatneji, nez ta minula. Ve stredu vecer jsem, tesne pred ctvrtecnim prodejem, parkoval s dvouletou nablyskanou Mazdou 6 u Lidlu... pri prijezdu i odjezdu se za ni otacel kazdy chodec, ktereho jsem videl. Pritom je to v zasade petilety design. Skoro kdekoliv s tim autem clovek stoji, tam vycniva z rady... samozrejme dilem i diky laku. Ale to auto proste neni okoukany, ani po tolika letech. Behem 10 hodin na silnici tydne potkam denne max jednu cervenou, tydne max jeden cerveny sedan. Nepocitam-li tedy kolegu v garazi s cervenym Wagonem . S trojkama to neni jiny, k moji stejnou bilou trojku (mel jsem 2015) jsem potkaval parkrat tydne.
Podvozek novy trojky mi prisel "tupejsi"/pomaleji reagujici, nez u 2017 Sestky nebo CX-3, ale porad se ty kola drzely silnice i v ostrem uhlu skvele. Nemyslim, ze by to byla takova tragedie. Rozdil proti minule trojce vidim v pocitu z rizeni, nikoliv v tom, jak se to auto drzi silnice. Takze ackoliv podvozek neni "promakany", nerekl bych, ze je spatny. Vedle toho je na pomery tridy docela uzasne, jak na velkych kolech vyhlazuje nerovnosti.
Pokud to ma nekdo nastaveny tahkle nejak, jako ja, pak porad zustava otazka - co jineho, nez Mazdu?
BTW i30n mi pred par dny na tocity silnici ve stoupani natrhla prdel... coz teda s ohledem k dvojnasobnymu vykonu neni az tak prekvapivy. Ale i po predjeti jsem se drzel v (prodluzujicim se) zavesu. Fyziku clovek neoklame. Kazdopadne me to lehce prekvapilo a svym zpusobem potesilo, protoze se mi moc casto nestava, abych potkal kolegu ridice, ktery nejede jak s platem vajec.
Golf, Focus, Kia - to jsou "racionalni"/okoukana auta, kterych u nas v garazich stoji v rozmezi trileteho stari bez prehaneni po deseti az patnacti kusech. A je jedno, jestli GT, RS, nebo obyc, porad je to ten samy tvar. A (letos) vymazleny ty normalni modely za 600 moc nejsou, kdyz jsem naposled naklikaval - tady kvuli foru - Focuse na uroven Mazdy 3, dostal jsem se na prakticky shodnou castku, myslim ze par desitek tisic min. Golf nebo Octavie jsou na tom podobne, k 700 se to priblizi rychleji, nez se muze zdat, Octavie me pri shodny vybave vychazela asi o 50 min, nez Sestka, kterou si ted kupuju. Krom toho nevim, jestli mam nejaky divny ruce nebo nohy, ale ridicsky zazitek mi Focus (naposled jsem ridil pred tremi lety, tzn. predchozi model) nebo Octavie (neRS, RS jsem nemel tu cest) prinasi jeste tupejsi, nez jakakoliv Mazda.
Design se imho neokouka, kdyz clovek to auto potka jednou za den. Nova trojka vypada podle meho jeste lehce unikatneji, nez ta minula. Ve stredu vecer jsem, tesne pred ctvrtecnim prodejem, parkoval s dvouletou nablyskanou Mazdou 6 u Lidlu... pri prijezdu i odjezdu se za ni otacel kazdy chodec, ktereho jsem videl. Pritom je to v zasade petilety design. Skoro kdekoliv s tim autem clovek stoji, tam vycniva z rady... samozrejme dilem i diky laku. Ale to auto proste neni okoukany, ani po tolika letech. Behem 10 hodin na silnici tydne potkam denne max jednu cervenou, tydne max jeden cerveny sedan. Nepocitam-li tedy kolegu v garazi s cervenym Wagonem . S trojkama to neni jiny, k moji stejnou bilou trojku (mel jsem 2015) jsem potkaval parkrat tydne.
Podvozek novy trojky mi prisel "tupejsi"/pomaleji reagujici, nez u 2017 Sestky nebo CX-3, ale porad se ty kola drzely silnice i v ostrem uhlu skvele. Nemyslim, ze by to byla takova tragedie. Rozdil proti minule trojce vidim v pocitu z rizeni, nikoliv v tom, jak se to auto drzi silnice. Takze ackoliv podvozek neni "promakany", nerekl bych, ze je spatny. Vedle toho je na pomery tridy docela uzasne, jak na velkych kolech vyhlazuje nerovnosti.
Pokud to ma nekdo nastaveny tahkle nejak, jako ja, pak porad zustava otazka - co jineho, nez Mazdu?
BTW i30n mi pred par dny na tocity silnici ve stoupani natrhla prdel... coz teda s ohledem k dvojnasobnymu vykonu neni az tak prekvapivy. Ale i po predjeti jsem se drzel v (prodluzujicim se) zavesu. Fyziku clovek neoklame. Kazdopadne me to lehce prekvapilo a svym zpusobem potesilo, protoze se mi moc casto nestava, abych potkal kolegu ridice, ktery nejede jak s platem vajec.