• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 3

BP je taky zábavné
Ale už ne tolik, v porovnání s předchozí generací.. Už se tam Mazda soustředila víc na jiné věci, jako právě vzhled interiéru, lištičky a jiné fičurky, snížení emisí pomocí vypínání dvou válců, apod..?
 
Poslední úprava:
Je to tak. BN vlastním a BP jsem měl pujcenou. BN má lepší komunikaci od volantu, lépe fungující podvozek na blbnutí a syrovejsi motor.
Samozřejmě BP má zase své výhody jako o dost libivejsi interiér (ačkoli v BN je taky pěkný a nikde nic nevrze), je o dost lépe odhlučněna a lépe tlumí nerovnosti. Příjemnější infotaiment a taky netrpí na drhnuti některých rychlosti což bylo úskalí BM BN. Já každopádně BN dodatečně odhlucnil, dal led blinkry a auto si užívám.
V Mazde mi tvrdily že BN je údajně nejméně poruchovy model z celé nabídky. Na druhou stranu BP po roce 2021 má většinu nedostatku též odstraněno. Jen to pitomé vypínání válců tam bude stále. Jak říkám, musíš ty někde v bazaru oba typy projet a sám se rozhodneš.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Je to tak. BN vlastním a BP jsem měl pujcenou. BN má lepší komunikaci od volantu, lépe fungující podvozek na blbnutí a syrovejsi motor.
Samozřejmě BP má zase své výhody jako o dost libivejsi interiér (ačkoli v BN je taky pěkný a nikde nic nevrze), je o dost lépe odhlučněna a lépe tlumí nerovnosti. Příjemnější infotaiment a taky netrpí na drhnuti některých rychlosti což bylo úskalí BM BN. Já každopádně BN dodatečně odhlucnil, dal led blinkry a auto si užívám.
V Mazde mi tvrdily že BN je údajně nejméně poruchovy model z celé nabídky. Na druhou stranu BP po roce 2021 má většinu nedostatku též odstraněno. Jen to pitomé vypínání válců tam bude stále. Jak říkám, musíš ty někde v bazaru oba typy projet a sám se rozhodneš.

Samsung S22 256GB Tapatalk

To vypínání válců u BP je asi hlavní důvod, proč vlastně váhám.
Ještě se zeptám, u BN se v DE hodně objevuje označení 'Signature' a nějak netušim, co to vlastně je za stupeň výbavy.

 
Poslední úprava:
To vypínání válců hodně lidí vnímá jako nepříjemné a další část o tom zase neví. Záleží jak to vnímat budeš ty.
A každý lepší mechanik řekne, že z dlouhodobého hlediska by to nechtěl, pač neví, jak to za nějaký čas pobere motor. Vypínání válců je další eko nesmysl a bohužel to nevypnes jako start stop.
Na druhou stranu auto ti bude fungovat tak jak má stejně. Mě se třeba líbí na BN, že právě nemá spoustu tehle kravin a že mi furt něco někde nepipa nebo neupozornuje. Start stop mám vypnutý, vedení v pruzích nemám a pokud si hned nezapnu pás nebo nenechám otevřené dveře tak to nerve jako zběsile. Musíš obě auta prostě zkusit a uvidíš sám...

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Aha. Pak je divný, že Němci mají pod tímto pojmem i inzeráty na hatchback

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
No že za mě nevím, co tím je myšleno. V překladu se jedná o podpis
Ale je fakt, že pro DE mohl být nepatrně jiný druh výbav a úrovní.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Není stupeň vybaví ale označení karoserie. Signature = Sedan?
To se mi nezdá, mám většinou vyfiltrované pouze hatchbacky a signature je tam často k vidění.
No že za mě nevím, co tím je myšleno. V překladu se jedná o podpis
Ale je fakt, že pro DE mohl být nepatrně jiný druh výbav a úrovní.

Samsung S22 256GB Tapatalk

Díval jsem se do starších německých ceníků tady na webu a právě tam o tom není ani zmínka.
 
Vypinani valcu a zadni vlecena naprava a koneckonců i "detske nemoci" byly duvody, proc jsem v lete 2018 bral narychlo jednu z posledních skladovek BN a necekal na BP. Puvodne jsem premyslel i o modelech jinych automobilek, ale ty na to byly stejne a jako bonus uz davaly filtry pevnych castic.

Co bude, az moje BN nebude, si fakt neumi predstavit.
 
Vypinani valcu a zadni vlecena naprava a koneckonců i "detske nemoci" byly duvody, proc jsem v lete 2018 bral narychlo jednu z posledních skladovek BN a necekal na BP. Puvodne jsem premyslel i o modelech jinych automobilek, ale ty na to byly stejne a jako bonus uz davaly filtry pevnych castic.

Co bude, az moje BN nebude, si fakt neumi predstavit.
Pod tohle se podepisuji. Měl jsem budget na BP a raději koupil zánovní BN. Jsem nadmíru spokojen.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Napíšem svoju skúsenosť, možno niekomu pomôže sa rozhodnúť.
Pred pár mesiacmi som si zaobstaral M3 G165 hatchback 2017 Revolution s manuálnou prevodovkou, po prvom majiteľovi, najazdených 55k km, bez poistných udalostí, auto ako cukrík, ešte aj s nejakými športovými Eibach pružinami, ktoré som ani nepoznal.
V podstate som sa rozhodoval medzi BP (ktorá sa mi subjektívne dizajnovo viac páči), ale vyhrala BN.
Auto je veľmi zábavné, drží na ceste ako pribité a to mám obuté letné 18" Continental Premium Contact 6, ktoré nie sú zrovna športové pneumatiky.
Autu nemám čo vytknúť, spotreba je výborná. Na okreskách keď jej šliapem na krk, ženiem do otáčok čo to dá, tak sa bezproblémov dostanem na 6,5 litra.
Novší model BP je podľa dvoch nezávislých názorov od skúsených Mazda-znalcov už viac pridusená, viac ekologická, údajne nejazdí tak dobre, ako BN.
Kúpu neľutujem, určite ju pár rokov pojazdím. Snáď sa neobjavia väčšie poruchy, stavil som na rokmi overený atmosférický benzín. Aj keď, tých 220 NM nie je žiadny trhač asfaltu. Na druhej strane, každému sa páči. Je to veľmi podarené auto - zvnútra, aj z vonkajšej strany.

Odoslané z SM-A515F pomocou Tapatalku
 
Souhlas. To auto mám už 3 roky a nemohu se jej nabažit Tak ať dělá jen radost.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Tak testovací jízda rozhodla - s BP nebyl jediný problém, vypínání válců neznatelné, uvnitř ticho, nic nevrže -> jsem stal majitelem Mazdy 3 BP 2019 :)
Rovnou bych přidal dotaz: Dělá někdo ověřený (nejlépe jižní Čechy, ale není problém dojet) antikorozní ochranu spodku?
 
Páni, rozmýšľam nad kúpou Mazdy 3 (BM/BN/BP), ale s automatom. Preto mám veľmi priamočiaru otázku: "Ktorý kombinácia motoru s automatickou prevodovkou pre Mazdu 3 je najlepšia?"
Hydromeničový automat je stále považovaný za najspoľahlivejšiu voľbu, a preto nad ním uvažujem a autá s touto prevodovkou ostatné značky nahradili (suchými) dvojspojkami, ktoré majú značne vyššie prevádzkové náklady.
 
Back
Top