Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
A modlíme se,aby ten majitel nebyl náhodou v exekuci.Všechno má světlé i stinné stránky.Já mám Mazdu z Áček a troufnu si říct,že mám stav zánovního vozu s plnou servisní historií.(elektronickou Mazda)Do bazarů se chodíme koukat, ale nechodíme tam nakupovat. Nakupovat chodíme přímo k majitelům. (Chápu, že některejch aut je málo, ale přesto bych se snažil držet uvedené zásady.)
V tomhle registru dlužníků jsou jen nároky bank a možná ještě někoho,ale třeba dluh u obce(odpady),nájemné a jiné pohledávky tenhle registr neřeší.Pěkná kauza byla asi před 2 měsíci v Černých ovcích,kupující asi bude muset auto vrátit,majitel měl zákaz disponovat majetkem a přesto vůz prodal.Bacha na to.Tak snad by šlo dohledat, jestli dotyčný není v registru dlužníků, ne? Ale přiznám se, že tohle mě vůbec nenapadlo a nikdy jsem to při koupi auta neřešil.
Jde to dohledat, ale musíš si zaplatit přístup do registrů exekucí. Případně se pídit v katastru nemovitostí, jestli tam není nějaký zásek, protože po tom jdou jako první exekutoři. Jo a kupovat přímo od majitele je super, ale pro něj, protože kupující nemá vůbec žádnou oporu v zákoně (skryté vady atd.).Tak snad by šlo dohledat, jestli dotyčný není v registru dlužníků, ne? Ale přiznám se, že tohle mě vůbec nenapadlo a nikdy jsem to při koupi auta neřešil.
Podívej měli jsme GG a byl zaseknutý pravý zadní třmen a auto nejelo a taky se to dávalo za vinu motoru. Pak se rozdělal třmen, vyčistilo se to a auto jelo jak z praku.Tak jste mi ulehčili práci v rozhodování. Děkuju. Bude to nějaký bastl celé auto. Myslel jsem, že jak to nejede díky té zaséklé destičce, ale jestli to je motor
tak to ruce pryč. Podívám se jinde a když ne M6 tak i M3 by byla dobrá
Normálně do Mazdy zavolej a domluv se.V Autolarosu Ostrava jsou vstřícní,pomohou ti.Zdarec, mám vyhlídnuté 2 Mazdy 6 GG/GY.
Ta jedna je tady http://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/16842873?goFrom=list. Od 2008 by měla být ježděná v ČR. Má nalítáno už skoro 200tis. km, ale pokud by servisní historie byla ok, tak proč ne. Nebude tu nějaká dobrá duše co by dokázala vytáhnout servisní záznamy z Mazdy. Jestli nějaké jsou. Mám tady z Rožnova nejbližší autorizák docela z ruky.
Druhou 2.0i liftback v plné výbavě už mám projetou a vyzkoušenou, tak ještě spekuluju na touhle, která je ze relativně dobrou cenu.
Zdarec všem.
Byl jsem se mrknout a projet si Mazdu 6, 2.0 benzin, s nájezdem pod 100 tis km. Nájezd je ověřitelný původ vozu je v CR. Majitel byl ochotný, vysvětlit co a jak. Cena byla rozumná, ještě jsme ji sjednali. Na jednom ze zadních lemů už se objevily puchýřky. Druhá strana byla po solidní opravě v pořádku. Autu končí technická v září. Tak jsem ji chtěl udělat ještě před koupí, ale majitel nesouhlasí. I když jsme mu nabídli, že se o to postaráme sami.
Už jsem bral koupi za hotovou věc, ale tohle mě dost odrazuje. Co vy na to? Auto jezdilo v poslední době spíš krátké trasy.
Cena je dobrá, ale riziko, že auto nepřejde přes emise nebo STK mohou náklady docela vyšroubovat. Netuším jak moc u M6. U mé staré Astry jsem měnil katalyzátor za nějakých 6000 Kč. Na kolik by případná výměna katalyzátoru mohla přijít?