• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Do bazarů se chodíme koukat, ale nechodíme tam nakupovat. Nakupovat chodíme přímo k majitelům. (Chápu, že některejch aut je málo, ale přesto bych se snažil držet uvedené zásady.)
 
Do bazarů se chodíme koukat, ale nechodíme tam nakupovat. Nakupovat chodíme přímo k majitelům. (Chápu, že některejch aut je málo, ale přesto bych se snažil držet uvedené zásady.)
A modlíme se,aby ten majitel nebyl náhodou v exekuci.Všechno má světlé i stinné stránky.Já mám Mazdu z Áček a troufnu si říct,že mám stav zánovního vozu s plnou servisní historií.(elektronickou Mazda)
 
Tak snad by šlo dohledat, jestli dotyčný není v registru dlužníků, ne? Ale přiznám se, že tohle mě vůbec nenapadlo a nikdy jsem to při koupi auta neřešil.
 
Tak snad by šlo dohledat, jestli dotyčný není v registru dlužníků, ne? Ale přiznám se, že tohle mě vůbec nenapadlo a nikdy jsem to při koupi auta neřešil.
V tomhle registru dlužníků jsou jen nároky bank a možná ještě někoho,ale třeba dluh u obce(odpady),nájemné a jiné pohledávky tenhle registr neřeší.Pěkná kauza byla asi před 2 měsíci v Černých ovcích,kupující asi bude muset auto vrátit,majitel měl zákaz disponovat majetkem a přesto vůz prodal.Bacha na to.
 
Tak jste mi ulehčili práci v rozhodování. Děkuju. Bude to nějaký bastl celé auto. Myslel jsem, že jak to nejede díky té zaséklé destičce, ale jestli to je motor
tak to ruce pryč. Podívám se jinde a když ne M6 tak i M3 by byla dobrá :)
 
Tak snad by šlo dohledat, jestli dotyčný není v registru dlužníků, ne? Ale přiznám se, že tohle mě vůbec nenapadlo a nikdy jsem to při koupi auta neřešil.
Jde to dohledat, ale musíš si zaplatit přístup do registrů exekucí. Případně se pídit v katastru nemovitostí, jestli tam není nějaký zásek, protože po tom jdou jako první exekutoři. Jo a kupovat přímo od majitele je super, ale pro něj, protože kupující nemá vůbec žádnou oporu v zákoně (skryté vady atd.).
 
Tak jste mi ulehčili práci v rozhodování. Děkuju. Bude to nějaký bastl celé auto. Myslel jsem, že jak to nejede díky té zaséklé destičce, ale jestli to je motor
tak to ruce pryč. Podívám se jinde a když ne M6 tak i M3 by byla dobrá :)
Podívej měli jsme GG a byl zaseknutý pravý zadní třmen a auto nejelo a taky se to dávalo za vinu motoru. Pak se rozdělal třmen, vyčistilo se to a auto jelo jak z praku.
 
Zdarec, mám vyhlídnuté 2 Mazdy 6 GG/GY.
Ta jedna je tady http://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/16842873?goFrom=list. Od 2008 by měla být ježděná v ČR. Má nalítáno už skoro 200tis. km, ale pokud by servisní historie byla ok, tak proč ne. Nebude tu nějaká dobrá duše co by dokázala vytáhnout servisní záznamy z Mazdy. Jestli nějaké jsou. Mám tady z Rožnova nejbližší autorizák docela z ruky.
Druhou 2.0i liftback v plné výbavě už mám projetou a vyzkoušenou, tak ještě spekuluju na touhle, která je ze relativně dobrou cenu.
 
Zdarec, mám vyhlídnuté 2 Mazdy 6 GG/GY.
Ta jedna je tady http://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/16842873?goFrom=list. Od 2008 by měla být ježděná v ČR. Má nalítáno už skoro 200tis. km, ale pokud by servisní historie byla ok, tak proč ne. Nebude tu nějaká dobrá duše co by dokázala vytáhnout servisní záznamy z Mazdy. Jestli nějaké jsou. Mám tady z Rožnova nejbližší autorizák docela z ruky.
Druhou 2.0i liftback v plné výbavě už mám projetou a vyzkoušenou, tak ještě spekuluju na touhle, která je ze relativně dobrou cenu.
Normálně do Mazdy zavolej a domluv se.V Autolarosu Ostrava jsou vstřícní,pomohou ti.
 
Ok, zkusil jsem napsat mail do OVy, tak uvidím. Když tak zítra zavolám. Díky za tipy. Uvidím jestli se něco dozvím.
 
V popisu je "vyhřívané čelní sklo", to bude asi omyl, ne? To mazda GG/GY měla? (A ještě u 1.8 s nižším stupněm výbavy?)

Má to oloupanou tu destičku na řadící páce, tzn. už z toho někdo sloupal ten chrom. Což je jedině dobře, protože to praská a řeže to pak do dlaně (osobní zkušenost). Kůže na volantu není původní, je to poznat (z továrny zřejmě nebyl kožený vůbec). Nárazníky jsou odřené, ale to není žádná tragédie. A jsou k tomu jen jedny kola a ještě zimní. Majitel si buď druhou sadu kol nechal nebo prodal nebo ji nabídne zvlášť. Pozitivní je, že to není bazar.

Je to těsně pod magickou hranicí 200 000 km, ale proč ne. Minulé auto (focus 1.6 2002) jsem prodával už po překročení 200 000 a byl do něj docela zájem. A to baštil něco oleje.
 
Tak první mazda nemá žádné záznamy, protože se jedná o výrobu z r. 2003. Takže předpokládám, že ani o druhé se toho moc nedozvím je to stejný rok výroby.
Vyžádal jsem si poslední STK pro ověření kilometrů tho kombiku, ale https://www.kontrolatachometru.cz/ mi to nechce zchroustat s chybou Chyba: zadané číslo prohlídky není poslední pravidelná technická prohlídka. Přitom se jedná o opakovanou STK ze 17.5.2016. Nevíte kde může být problém.

Díky.
 
Jestli je opakovaná, tak to je problém, musí to být ta předchozí, tedy ta řádná z které ho vyhodili.
 
Jj, už mám kopii techničáku. Při zadání pravidelné bez nuly v posledním čísle mi to vyhodilo km. Díky za pomoc.
 
Zdarec všem.
Byl jsem se mrknout a projet si Mazdu 6, 2.0 benzin, s nájezdem pod 100 tis km. Nájezd je ověřitelný původ vozu je v CR. Majitel byl ochotný, vysvětlit co a jak. Cena byla rozumná, ještě jsme ji sjednali. Na jednom ze zadních lemů už se objevily puchýřky. Druhá strana byla po solidní opravě v pořádku. Autu končí technická v září. Tak jsem ji chtěl udělat ještě před koupí, ale majitel nesouhlasí. I když jsme mu nabídli, že se o to postaráme sami.
Už jsem bral koupi za hotovou věc, ale tohle mě dost odrazuje. Co vy na to? Auto jezdilo v poslední době spíš krátké trasy.
Cena je dobrá, ale riziko, že auto nepřejde přes emise nebo STK mohou náklady docela vyšroubovat. Netuším jak moc u M6. U mé staré Astry jsem měnil katalyzátor za nějakých 6000 Kč. Na kolik by případná výměna katalyzátoru mohla přijít?
 
Tezko soudit, je tam spousta neznamych. Coz takhle hodit link na inzerat auta? Obecne receno M6 GG s najezdem pod 100 000 km se zda celkem neuveritelna, ale mozny je vsechno...


Odesláno z jablečného zázraku
 
Zdarec všem.
Byl jsem se mrknout a projet si Mazdu 6, 2.0 benzin, s nájezdem pod 100 tis km. Nájezd je ověřitelný původ vozu je v CR. Majitel byl ochotný, vysvětlit co a jak. Cena byla rozumná, ještě jsme ji sjednali. Na jednom ze zadních lemů už se objevily puchýřky. Druhá strana byla po solidní opravě v pořádku. Autu končí technická v září. Tak jsem ji chtěl udělat ještě před koupí, ale majitel nesouhlasí. I když jsme mu nabídli, že se o to postaráme sami.
Už jsem bral koupi za hotovou věc, ale tohle mě dost odrazuje. Co vy na to? Auto jezdilo v poslední době spíš krátké trasy.
Cena je dobrá, ale riziko, že auto nepřejde přes emise nebo STK mohou náklady docela vyšroubovat. Netuším jak moc u M6. U mé staré Astry jsem měnil katalyzátor za nějakých 6000 Kč. Na kolik by případná výměna katalyzátoru mohla přijít?

U šestky myslim s katalyzátorem žádný problémy nebejvaj, nebo jsem o tom nikdy neslyšel. Ten kat je svou velikostí hodně předimenzovanej, takže toho snese dost.

Pokud jsou ok brzdy (nezasekávaj se třmeny/funguje ruční brzda) a nejsou prahy/lemy sežraný na prach nebo po drsnym úžívání předchozího majitele nejsou vymlácený čepy, tak myslim neni u benzínovejch šestek snad nic co by mohlo bejt vyloženě překážkou pro úspěšnou TK
 
Back
Top