• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

  • Vlákno založil Vlákno založil Vitus
  • Datum založení Datum založení
Mě se ty černý na red soulech právě celkem líbí.
Ale zas tak mi na tom nesejde.Za jízdy to stejně nevidím :-)
 
tvl to je slušná cifra, to už bych koukal po nějakém hybridu

Vzhledem k úspornosti motorů (zvlášť původní 145k nebo 145k verze se zvednutým výkonem :)) mi to přijde v pohodě, já měl donedávna taky takový nájezd a třeba diesel by se mi za myslím 5 let nevyplatil... o hybridu taky pochybuju, protože pořizovací cena je ještě vyšší. I když ojeté jsou zas možná relativně levnější, já ty úvahy a propočty dělal u nových.

Spotřeba při velmi svižném ježdění dlouhodobě 7.3 se 165k a 7.8 se 194k automatem. S 145k má plno lidí pod sedm. A zrovna třeba mazdí diesely v této generaci rozhodně nejsou motory, které by při využívání dynamiky jezdily pod 5. A hybrid není :).
 
no tak moje "úsporná" M6 ukazuje tak 8,5 . A když kouknu na ceny nové M6, tak hybridy rozhodně dražší nejsou ( např. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid )
 
Spíš než hybrid, tak koncernová nafta.:p
ďábelská myšlenka :) :) nájezd mám podobný, ale i tak dnes bych kromě benzínu nad ničím jiným neuvažoval, ikdyž dlouhodobě jezdím naftu, spolehlivost a výhody spotřeby jsou už téměř pryč téměř u všech značek
 
Krasné..jsem zvědavy jestli nas taky čeká letos hezká zima aby se dal pořídit podobný snímek..nebo zajet na Červenohorské sedlo :) :)
 
no tak moje "úsporná" M6 ukazuje tak 8,5 . A když kouknu na ceny nové M6, tak hybridy rozhodně dražší nejsou ( např. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid )

to asi spis chceme srovnavat Camry? Corolla je Mazda 3...
Co se tyka spotreby, velky rozdil u Mazdy jsou kratke vs dlouhe trasy. Nebo u benzinu mesto. Co je korona, a nejezdim do prace, a ani nejezdim po meste, mam problem dostat se pod 9. Ale taky mi to vychazi na 8tkm rocne :joy:
 
JJ tak to vypada fakt dobře ..jen musím otřít slzičku, tam se moje mazdička ještě neměla šanci podívat a to bych jí to tak přál :-(
 
Ahoj, mam jeden novackovsky dotaz byl jsem rozhodly si priplatit za poface mazdy 6 wagon...ale nejak se nam zmenily plany a uvazuji nad vice ojetym kouskem. Jedna se o konec 2013, najeto 215.000...nedavam si iluze o lestence, ale jen jestli to ma cenu, nebo ne. Do 180.000 v Mazde..je neco na co si dat pozor, co by melo byt na vymenu. Predpokladam, ze muze byt komplet podvozek- tlumice, ramena, loziska na hrane zivotnosti, dle zachazeni...stejne tak spojka. Nic dalsiho me nenapada, co si myslite o zivotnosti retezu? Nikde jsem necetl, ze by ho nekdo jiz menil s velkym najezdem. Mel jsem audi a6, kde se delaly u v6 rozvody ve 350.000. budu rad za rady. Diky
 
tak to je v klidu :-) pokud je prověřená...myslím že ani při tom nájezdu tě z podvozku až tak nic zásadně trápit nebude, možná kouknout na zadní třmeny..dřiv tam byl problém..tak jestli jsou vyměněny...jak vypada lak (bouračka apod) a jinak asi takovy standart u prohlídky
 
Super, diky za radu, o tech trmenech jsem nevedel. Delavali to v ramci svolavacky, nebo jen dle reklamace? No kazdopadne jsem zvedavy na karoserii a spodek...hodne lidi strasi s korozi podvozku.
 
Back
Top