• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

A propos, abych byl taky něčím užitečný, našel jsem ty převodové poměry:

Mazda6
SKYACTIV-G 145 FWD
Achsübersetzung: 3,850
Getriebeübersetzung
I. = 3,700
II. = 1,947
III. = 1,300
IV. = 1,029
V. = 0,837
VI. = 0,680


SKYACTIV-G 165 FWD
Achsübersetzung: 4,388
Getriebeübersetzung
I. = 3,363
II. = 1,947
III. = 1,300
IV. = 1,029
V. = 0,837
VI. = 0,680


SKYACTIV-G 165 FWD i-ELOOP
Achsübersetzung: 4,388
I. = 3,363
II. = 1,947
III. = 1,300
IV. = 1,029
V. = 0,837
VI. = 0,680


SKYACTIV-D 150 FWD i-ELOOP
Achsübersetzung 1.-2. Gang: 3,619
Achsübersetzung 3.-6. Gang: 2,814
I. = 3,538
II. = 1,826
III. = 1,565
IV. = 1,147
V. = 0,893
VI. = 0,745


SKYACTIV-D 175 FWD i-ELOOP
Achsübersetzung 1.-2. Gang: 4,105
Achsübersetzung 3.-6. Gang: 3,120
I. = 3,357
II. = 1,826
III. = 1,565
IV. = 1,147
V. = 0,893
VI. = 0,745
 
No, já jsem si i svou MX5 NB kupoval tak, aby měla krátký kvalty (Anniversary), jsem na to trochu zatíženej
@Cobra : měl by sis dát do podpisu, na čem jsi dosud/nedávno jezdil a jezdíš - viz podpisy ostatních. To se často hodí.
 
Mno, tak jsem to zkusil přepočítat pro pneu 225/50/17:
Na šestku při 3000 rpm by měla 145k jet 146,7 km/h, ztímco 165 k pojede 128,6 km/h.
Hlavně těch 146 se mi teda moc nezdá...
 
Však to je právě super... Žádné hrozné spotřeby :). Motor už má v 3000rpm dost výkonu i kroutaku...
 
Však to je právě super... Žádné hrozné spotřeby :). Motor už má v 3000rpm dost výkonu i kroutaku...
No jo, ale při 5000 už to vychází na 250 km/h, neboli na šestku už se ani nevyužije celé spektrum otáček, je to fakt jen rychloběh.
Což o to, uznávám, že to má své výhody, ale kde by mě to určitě štvalo, to je dvojka a trojka, tam to prostě musí jet, jinak bych se z toho zjevil.
 
Je tam navíc blbej skok mezi 1 a 2. U té 145 rozjedeš 1 na 3000 rpm a jedeš 27, ale aby dvojka měla aspoň 2000, potřebuješ jet 34.
To je 7 km/h rozdíl. U 165 ky je ten rozdíl jen 4 km/h, dvojka má 3000 na 30ce.
Na první pohled to nevypadá moc, ale při těch nízkejch rychlostech je to znát. A při 5000 už to je 85 vs. 75 km/h... Ten krouťák na kolech už prostě bude menší.
Takže je zní to fakt lákavě, koupit levně slabší verzi a čipnout to, ale asi stejně budu hledat 165tku.
 
No jo, ale při 5000 už to vychází na 250 km/h, neboli na šestku už se ani nevyužije celé spektrum otáček, je to fakt jen rychloběh.
Což o to, uznávám, že to má své výhody, ale kde by mě to určitě štvalo, to je dvojka a trojka, tam to prostě musí jet, jinak bych se z toho zjevil.

Maximálku jsem na každý Mazdě musel na čtyřku nebo pětku, protože je k tomu potřeba maximální výkon, a ten je dostupný až na konci otáčkoměru :). Jinak to tam auto prostě nedotlačí. Takže teoretický maxima šestky jsou jedno, kdyby to bylo 230 nebo 270... V rychlostech kolem 140 - 160 je to ale fuk, tam je stejně potřeba řadit za 4 i u 165k verze, pokud chceš viditelně zrychlovat.

To "čipnutí", úprava mapy pedálu a nějakejch dalších věcí, shr3k tady na to má celý fórum, nepřinese jen "odemčení" na těch 165k, ale také jiný (lepší) průběh krouťáku a tak, aspoň podle referencí. Je to prostě ještě ostřeji naladěné, než je 165k verze z výroby.
 
Pokud by byl zájem , můžu poskytnout tabulku s grafama , kam si zadáte rozměr kol, převodový poměry a průběh kroutícího momentu motoru a získáte všechny údaje o kterých se tu bavíte . Pro ukázku M6 GH 2.5 :
tabulka.png grafy.png
 
Poslední úprava:
V Auto Efektu pěkná 6 FL celokůže, navi, 2.5. Cenu ani podrobnosti nevím.
Zobrazit přílohu 31030
Cau, prosimte víš o té modré mazdě něco víc? Já ji potkal při dělání technické, měla tuším semtam kosmetiku, ty lišty po s tranach jsou odporné (pujdou oddělat?) a vadí mi celokuže (jde předělat na GTA polokuži?) - proto jsem se o ni ani moc nezajímal (musel bych si predelat sedačky, lišty a ani to kridlo ani barva se mi nelibi - plus za takovou cenu), ale začínám o ní uvažovat, je to alespon pofl s lepší 6Q a teoreticky i korozí :rolleyes:, co myslíš? - dneska nahodili inzerat - jen tak z fotek evidentně jiny odstin narazniku, ale to muže byt normalní
https://auto.bazos.cz/inzerat/128719644/mazda-6-25i-125kw-gta-plus-1-majitel-cr.php
 
Optimální je zavolat Tomášovi Kadlčíkovi, já nic nevím. Nárazníky mají jiný odstín i u nového auta.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Poslední úprava:
Škoda že není tmavě modrá, to bych s tebou vyměnil zadní vrata (mam jen lištu viz GTA výbava)
 
Cau, prosimte víš o té modré mazdě něco víc? Já ji potkal při dělání technické, měla tuším semtam kosmetiku, ty lišty po s tranach jsou odporné (pujdou oddělat?) a vadí mi celokuže (jde předělat na GTA polokuži?) - proto jsem se o ni ani moc nezajímal (musel bych si predelat sedačky, lišty a ani to kridlo ani barva se mi nelibi - plus za takovou cenu), ale začínám o ní uvažovat, je to alespon pofl s lepší 6Q a teoreticky i korozí :rolleyes:, co myslíš? - dneska nahodili inzerat - jen tak z fotek evidentně jiny odstin narazniku, ale to muže byt normalní
https://auto.bazos.cz/inzerat/128719644/mazda-6-25i-125kw-gta-plus-1-majitel-cr.php

Mohl jsem ji mít, ještě než byla na netu...
 
Já taky, ale na první ani druhý pohled mě prostě nezaujala, jsem spíš už zoufalý :D Teď je výběr nového benzinaku do 250k kč peklo... Od te doby co jsem propasl 2.5i od místního klubaka pvmichal (všichni mě porad od ní odrazovali/ují, pry je předražena na to jak je stara a rezne : unamused:) se objevila jedna v kroměříži 2.0i se škodou na carverticalu za 90k, druha pofl černa 2.5i čerstvy dovoz rakousko co mi sebrali před nosem (taky nabourana na levy zadek za 220k se stejnymi hodnotami laku o_O), nějake dva tydny zpět šeda 2.5 taky Zlín inzerovana za 199, auto samozřejmě na opravu cele levé strany, ani jsem ji nejezdil protoze byla fakt škareda ve finale mi ji chteli dat za 160, ve čtvrtek další 2.5i aurora blue co se hned den na to prodala v Brně a ted tahle modra, ktera je uz taky zarezervovana, ale líbí se mi z nich nejmín, takže mě to moc nemrzí, ale buhvi kdy se zase něco solidního objeví. Doted si nadavam, že jsem nešel do te první :/ Ale je fakt, že ted dám za auto 200 tisic a za pár let ho prodám sotva za 150, neli mín. (To je sice normální, ale mazda je docela předražená - oproti ostatním rivalum stejneho rv například) A jinak kromě mazd je na výběr stejně lautr prd pokud nechci 1.6 (což mám ted, chci silnější) nebo TSI (S tím bych se asi bál jet někam dál, horší vybava - ale prý se toho zbytečně bojím). Snad tu zimu ještě zvládnu s dosavadním focusem :D
 
Poslední úprava:
já bych vybral klidně i něco okolo 170 a "ušetřených" 30 tis použil na větší údržbu, furt to vyjde levněji než vzít za 200 a dalších 30 do toho poslat ;) je to 10-13 let starý auto a větší údržba bude potřeba vždy jen to chce vzít kousek co ze spodu není dost chycenej ;)
 
To bych bral taky, jenže slušné GHčka se za takovou cenu neprodávají. 2.0i za 160 jsem mohl mít, ale měla nateklou vodu v kufru, po kroupech, lakovane narazniky, zatmelena, špatne plasty v interieru atp, pak ta šeda 2.5 a tam bych měnil zadni dveře, ridicovy dvere na opravu nebo vymenu, blatnik a predni naraznik to same plus zašlé světla (a buhvi co jeste). Ostatní byly za víc jak 190. Bohužel se prostě slušné za 170k nedají sehnat (jedine 2.0i). U všech to byla nějaka zatmelená šmela ze zahraničí nebo dobita v ČR. Asi by mi něco takového nestálo za opravu ani péči. Ironicky se 2.0i predfl s bixenonama hledají hur jak 2.5i.
 
Já taky, ale na první ani druhý pohled mě prostě nezaujala, jsem spíš už zoufalý :D Teď je výběr nového benzinaku do 250k kč peklo... Od te doby co jsem propasl 2.5i od místního klubaka pvmichal (všichni mě porad od ní odrazovali/ují, pry je předražena na to jak je stara a rezne : unamused:) se objevila jedna v kroměříži 2.0i se škodou na carverticalu za 90k, druha pofl černa 2.5i čerstvy dovoz rakousko co mi sebrali před nosem (taky nabourana na levy zadek za 220k se stejnymi hodnotami laku o_O), nějake dva tydny zpět šeda 2.5 taky Zlín inzerovana za 199, auto samozřejmě na opravu cele levé strany, ani jsem ji nejezdil protoze byla fakt škareda ve finale mi ji chteli dat za 160, ve čtvrtek další 2.5i aurora blue co se hned den na to prodala v Brně a ted tahle modra, ktera je uz taky zarezervovana, ale líbí se mi z nich nejmín, takže mě to moc nemrzí, ale buhvi kdy se zase něco solidního objeví. Doted si nadavam, že jsem nešel do te první :/ Ale je fakt, že ted dám za auto 200 tisic a za pár let ho prodám sotva za 150, neli mín. (To je sice normální, ale mazda je docela předražená - oproti ostatním rivalum stejneho rv například) A jinak kromě mazd je na výběr stejně lautr prd pokud nechci 1.6 (což mám ted, chci silnější) nebo TSI (S tím bych se asi bál jet někam dál, horší vybava - ale prý se toho zbytečně bojím). Snad tu zimu ještě zvládnu s dosavadním focusem :D
No a jineho Japonce treba nechces? Vylozene jdes po Mazde? Mas jeste Accord, trochu "exotiku" Kizashi a Avensis. Ale jesteli chces liftback, tak jedine Mazda no.
 
ahoj kluci, potreboval bych poradit s koupi m6

chci vymenit sveho SuperB za M6 (idealne rok 2017) 2.5i Wagon, benzin (Skyactiv-G) a idealne Revolution TOP vybava ... at koukam jak koukam tak nemuzu moc aut najit .. mam na to cca 600k CZK .. je to realny neco takovyho sehnat?

Co jsem si tak procital forum, tak se resilo ze moc nejsou na prodej v CR (diky spolehlivosti si to lidi drzej a neprodavaj) a je lepsi to dovezt odnekud ... mate nekdo s dovozem zkusenosti? Nejaka doporuceni?

Diky moc za tipy

PS: kdyz je to auto v jinem jazyce.. da se snadno prepnout alespon do anglictiny? nepotrebuju nutne cestinu, ale jak se tu psalo jinde.. auto ve svedstine asi nedam :D
 
Poslední úprava:
Back
Top