A propos, abych byl taky něčím užitečný, našel jsem ty převodové poměry:
Mazda6
SKYACTIV-G 145 FWD
Achsübersetzung: 3,850
Getriebeübersetzung
I. = 3,700
II. = 1,947
III. = 1,300
IV. = 1,029
V. = 0,837
VI. = 0,680
SKYACTIV-G 165 FWD
Achsübersetzung: 4,388
Getriebeübersetzung
I. = 3,363
II. = 1,947
III. = 1,300
IV. = 1,029
V. = 0,837
VI. = 0,680
SKYACTIV-G 165 FWD i-ELOOP
Achsübersetzung: 4,388
I. = 3,363
II. = 1,947
III. = 1,300
IV. = 1,029
V. = 0,837
VI. = 0,680
SKYACTIV-D 150 FWD i-ELOOP
Achsübersetzung 1.-2. Gang: 3,619
Achsübersetzung 3.-6. Gang: 2,814
I. = 3,538
II. = 1,826
III. = 1,565
IV. = 1,147
V. = 0,893
VI. = 0,745
SKYACTIV-D 175 FWD i-ELOOP
Achsübersetzung 1.-2. Gang: 4,105
Achsübersetzung 3.-6. Gang: 3,120
I. = 3,357
II. = 1,826
III. = 1,565
IV. = 1,147
V. = 0,893
VI. = 0,745
Mazda6
SKYACTIV-G 145 FWD
Achsübersetzung: 3,850
Getriebeübersetzung
I. = 3,700
II. = 1,947
III. = 1,300
IV. = 1,029
V. = 0,837
VI. = 0,680
SKYACTIV-G 165 FWD
Achsübersetzung: 4,388
Getriebeübersetzung
I. = 3,363
II. = 1,947
III. = 1,300
IV. = 1,029
V. = 0,837
VI. = 0,680
SKYACTIV-G 165 FWD i-ELOOP
Achsübersetzung: 4,388
I. = 3,363
II. = 1,947
III. = 1,300
IV. = 1,029
V. = 0,837
VI. = 0,680
SKYACTIV-D 150 FWD i-ELOOP
Achsübersetzung 1.-2. Gang: 3,619
Achsübersetzung 3.-6. Gang: 2,814
I. = 3,538
II. = 1,826
III. = 1,565
IV. = 1,147
V. = 0,893
VI. = 0,745
SKYACTIV-D 175 FWD i-ELOOP
Achsübersetzung 1.-2. Gang: 4,105
Achsübersetzung 3.-6. Gang: 3,120
I. = 3,357
II. = 1,826
III. = 1,565
IV. = 1,147
V. = 0,893
VI. = 0,745