- 1 036
Vím, že se budu opakovat, ale prostě mi to nedá. Já spatřuji smysl dieselu u velkých SUV a v provedení V6. Tam zatím neexistuje alternativa. Ještě pochopím diesel u vyšší střední třídy, kde ty přeplňované benzíny fakt žerou. Ale nechápu diesel u Mazdy, tam mi to hlava nebere.
Atmosféra od Mazdy je spolehlivý, kultivovaný, úsporný a přitom dostatečně dynamický motor. V podstatě se do něj jen lije olej. Nemusím myslet na dochlazování turba, čištění DPF filtru, ani charakter tras, které jezdím. Prostě sednu a jedu. Neřeším, jestli jedu kilometr do Tesca nebo na druhý konec republiky. Tohle je tak osvobozující a dnes v podstatě výjimečný motor, že mi uniká smysl dieselu u této značky? A navíc, vzhledem k tomu, v jakém poměru se benzíny a nafty zrovna u Mazdy prodávají, je jen otázkou času, než jich bude dostatek i v bazarech. To je aktuální jediná nevýhoda pro kupce ojetin, protože benzínové Mazdy si drží cenu a v bazarech se moc neohřejí.
Atmosféra od Mazdy je spolehlivý, kultivovaný, úsporný a přitom dostatečně dynamický motor. V podstatě se do něj jen lije olej. Nemusím myslet na dochlazování turba, čištění DPF filtru, ani charakter tras, které jezdím. Prostě sednu a jedu. Neřeším, jestli jedu kilometr do Tesca nebo na druhý konec republiky. Tohle je tak osvobozující a dnes v podstatě výjimečný motor, že mi uniká smysl dieselu u této značky? A navíc, vzhledem k tomu, v jakém poměru se benzíny a nafty zrovna u Mazdy prodávají, je jen otázkou času, než jich bude dostatek i v bazarech. To je aktuální jediná nevýhoda pro kupce ojetin, protože benzínové Mazdy si drží cenu a v bazarech se moc neohřejí.