• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

ok ok :D

Už jsem zvýšil rozpočet na 250 , nicméně nabídka pořád žádná :D , nejde o voňavku nebo top stav, jde mě o auto, který zespodu nebude celý rezavý, zbytek se dá opravit ;) ale rez u mazdy resp japonců obecně to je prevít
 
Pokud se ty zminene GH u nas po dovoze prodavaji za +- 210, v Nemecku byly vykoupeny cca za 170-180...tomu proste vzdy bude odpovidat i stav, staci se mrknout na Mobile.de na GH v tehle cenovce. Kdo chce top stav, bude holt muset trochu priplatit nebo si do D zajet sam :)
 
Já teda nechápu co pořád řešíte, když sem vybíral svoji 6stku a viděl sem Chrudim a okolí, rozumnému člověku co něco ví kolem aut musí být jasné že je to "šméčko" v momentě kdy se podívá na ceny na Mobile.de. Já šel na jistotu číhal na Mobile (chtěl jsem FL + 2.5ku) pokud si to člověk nakliká tím filtrem vyplivne mu to tak 5 aut v cennách od 250-do 300. Pak stačí zavolat někomu zodpovědnému, např. Mazda Tábor ten to očíhne zavolá zjistí co a jak, pak se domluvíte jestli to auto přiveze, pokud ano i tady není nikde psáno že si to auto musíte vzít mě bylo řečeno po telefonu že to auto je v takovém stavu že pokud ho nebudu chtít tak se kupec určitě sežene. Dovoz si účtují 10kč/km s podvalem tzn. tam i zpět pak Vám auto prohlídnou popřípadě opraví co je blbě, v mém případě klasická bolest bouchlý zesík, p. Reitmajer na to usmlouval cenu a to prakticky pokrylo náklady na opravu. Cena dovozu 9 tis. kč (450km tam i z5) + cena vozu. Takhle sem to udělal již s druhým autem a pokaždé vím co kupuju. Z toho vyplývá jediné, pokud ojeté auto tak, jedině z německa nebo soukromníka majitele, NE od překupníka, tady se Vás každý bude snažit "ojebat". HOWG
 
Mazda za +- 200k. V Dobrým stavu?
Ani náhodou.
Nejdřív si zjisti ceny při top stavech.
A pak ti dojde, jaká bude Tvá investice.
Raději do Němec ikdyž za stejnou cenu jako tady, ale vím že to nebude zhuntovaný. I když pozor. V Německu bych od nějakého zarostleho, co má pár aut na poli, nekupoval.
Přeji Dobrý výběr.
 
Jak to tak ctu tak na Chrudim asi fakt kaslu. Vubec se mi tam nechce.. Do nemecka koukam tak snad tam na neco zajimaveho natrefim ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Byla to ta v Chrudimi. Já jsem dost náročnej a detailista. Ale vše se dá spravit, rozhoduje kupní cena. Věřím že někdo jinej ji během tydne koupí.
Co jsme objevili :
- tekl zadní tlumič - musí se samozřejmě měnit oba - bylo nám řečeno že ničemu nevadí, jako ukázka mělo sloužit zapružení kufrem rukama
- brzdiče natřený štětcem včetně desek a částečně i kotouče zkrátka celý zalepený barvou, která už se navíc loupe - muselo by se to rozdělat a očistit/opískovat, aby brzdy chodily hladce jak mají
- ze spodu rezavy jak liška, ne shnilý, ale pokud má 6-7 let sloužit, chtělo by to rázněji ošetřit
- na některých částech spodku rezavější dily zastříkaný jakymsi blatem/asfaltem kterej se už i s kouskami rzi začal loupat
- Přední nárazník lakovanej neodborně, okolo řidičové mlhovky je vidět steklá barva (zaschlý steklý kapky)
- motor umytej, nicméně dole teče, byl špinavej od oleje, nebylo možný určit jestli od gufera nebo prsa od rozvodů
- po cca 5 minutách začaly nejak zvláštně drnčet/bublat výfuky - u jiných 2.5 GH to nedělalo.
- prodejce nechtěl slevit ani 5tis, že prý nemá tak velkou marži aby se mu to vyplatilo
- to nemluvím o tom, že auto nemá zimáky a za měsíc se má přezouvat, zimaky v 17" stojí relativně dost

Když jsem si sečetl co by mě stály opravy + údržba včetně gum, tak jsem byl za hranicí toho, co jsem za 10 letou mazdu 6 ochoten dát. Snad jsem na nic nezapomněl.

Zdravím, tohle nečtu rád... Byl jsem se na ni podívat s kámošem co má taky mazdu, ale není rozhodně žádný odborník a zdála se nám z lajckeho pohledu v pořádku, takže jsme si placli, sice jsem zatím zaplatil pouze zálohu a taky mi slevil z ceny, na 210, smlouva zatím podepsaná není, zrovna tak platba nebyla dokoncena. Jinak ta barva na kotoucich byla patrně vyřešena, protože kotouče byly v lepším stavu než na té tmavě modré. Rozhodně žádná zaschla barva, při brzdění to nikde nedrhlo. Jinak souhlas s tím, že třmeny jsou natrene ledabyle. Myslíte prosím, že za cenu těch 210 tisíc je to stále nevýhodna koupě a časem mě to sežere? Podotýkám že financování je z velké části přes úřad práce, mám bratra ZTP a hledame nějaky atmo benzín a velkým kufrem a trochu slušnou výbavou a vzhledem, který by nám oběma sloužil. Proto jsme nakonec skončili u Mazdy. Děkuji mockrát za odpověď.
 
Na Chrudimsku jsem se nejaky cas pohyboval a auto odtud...fakt ne-e
 
Mě tvrdil že nemůže slevit nic ze na tom má tak malou marži, že se mu to nevyplatí a že do týdne se stejně prodá ... Pak mě zpětně psal že teda 4ku sleví. Už je to snad i víc jak měsíc... Podívej chce to pořešit ty věci a může fungovat... Jen nevím co to drnčení z vyfuku po ohřátí...
 
No takhle, drnceni výfuku jsem nezaregistroval, ale je taky pravda že jsme nejeli moc dlouho... Jako pro mě by to mohl být problém z toho důvodu, že ten vůz musí být sedm let opravdu pojízdný a nesmí odejít, je to podmínka pakliže člověk využije ty peníze z UP. Jestlo ten vůz pojízdný nebude a nebude tím pádem využíván, vzniká nám vůči UP dluh. Asi mu tedy zítra zavolám, že dohoda padá a budu požadovat vrácení zálohy.
Ještě mám jeden dotaz, netušíte někdo jak je to s pojistkou? Dá se normálně zrušit? Dnes jsme ji s bratrem uzavřeli a sotva jsme ji udělali a já měl čas si chvíli sednout a pročíst zdejší fórum, tak čtu o těchto problémech... Bohužel jsem na tuhle sekci nenarazil dříve a pročítal jsem pouze 6 GH sekci...
 
No takhle, drnceni výfuku jsem nezaregistroval, ale je taky pravda že jsme nejeli moc dlouho... Jako pro mě by to mohl být problém z toho důvodu, že ten vůz musí být sedm let opravdu pojízdný a nesmí odejít, je to podmínka pakliže člověk využije ty peníze z UP. Jestlo ten vůz pojízdný nebude a nebude tím pádem využíván, vzniká nám vůči UP dluh. Asi mu tedy zítra zavolám, že dohoda padá a budu požadovat vrácení zálohy.
Ještě mám jeden dotaz, netušíte někdo jak je to s pojistkou? Dá se normálně zrušit? Dnes jsme ji s bratrem uzavřeli a sotva jsme ji udělali a já měl čas si chvíli sednout a pročíst zdejší fórum, tak čtu o těchto problémech... Bohužel jsem na tuhle sekci nenarazil dříve a pročítal jsem pouze 6 GH sekci...
A proc to hned takhle vzdavat? Vem si tam nekoho, kdo rozumi autum a spolecne to projdete jeste dukladneji. Nekupujes nove auto, nejake znamky opotrebeni to mit bude, cena je slusna.
 
Spíš mě ještě napadlo mu říct, že požadují záruku aspoň na měsíc, dám si tady u nás v Pálkovicich auto prohlédnout(jsem z Frýdku-Místku) a pokud by řekli, že cena oprav bude tak vysoká, že by byla mimo mé možnosti, budu požadovat odstoupení od smlouvy nebo nápravu z jeho strany, uvidím co na to řekne, když dle jeho slov se do týdne prodá a přitom mu to visí na stránkách dva měsíce.
 
No to nevím, i když ti dá záruku měsíc, tak ti pak řekne, že se to na záruku nevztahuje a nic ti neuhradí ....
 
Měl jsem něco dlouhého napsané, ale pak jsem to radši smazal a napíšu jen- viz. první příspěvek na této stránce.
 
Ahoj, vybírám "nové" auto a do užšího výběru se dostala mazda 6. V podstsatě omylem. Prvně jsem vybíral dle parametrů od PC takže se do užšího výběru dostal superb, passat. Ale ta auta mi nic neříkala - jak zkonstatovala přítelkyně - no to bude prostě auto.
Parametry výběru mám:
- cena maximálně 400 000 kč
- rv 2013 a novější
- nájezd ideálně do 100 000km
- kombi
- automat by byl fajn ale není podmínkou
Teď mám starší C5 2.0HDI motor 100 kw 320nm a nerad bych si pohoršil. Najezdíme ročně kolem 20 000 km, spíše delší trasy nebo okresky. Město zřídka - bydlíme teda ve městě, takže jej projíždíme a tak, ale že bych jel cíleně kilometr na náměstí a zpět to ne.

Při návštěvě jednoho z bazarů jsme si všimli mazdy 6, sedli si do ní a auto nás dostalo. Na M6 jsme se shodli vyjímečně oba, tak jsem začal studovat, projel jsem tohle fórum a trochu jsem zbrzdil, když jsem zjistil jaké jsou problémy s naftovými motory.
Vzhledem k našemu typu využití jsem předpokládal, že to bude v pohodě, ale představa že si koupím auto za 350 000 kč, a budou mě dvakrát ročně odtahovat, a opravy desítky tisíc mě velmi rychle schladily. Mám teď C5 z roku 2004 už s DPF, a po dobu 4 let vlastnictví nebyl co se motoru týče jediný problém - klep klep.
Benzín mě úplně neláká - jednak je dražší cca o 80 000kč, a potom jak jsem psal, nechci si moc pohoršit s dynamikou jízdy. Našel jsem jednu 2.2d 129 kw - zašel jsem do mazdy a tam mi řekli, že budu muset jet s autem udělat svolávačku ohledně brzd, a že v motoru již byla měněna vačka. Když byla měněna, znamená to, že to bude dobré nebo problém bude stále? Na měrce oleje bylo lehce nad maximem - tak 2 milimetry.
Poté, jsem se začal dívat na benzíny, https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/17980403?goFrom=list viděl jste to auto někdo? Je to doporučení hodná varianta?

Díky za všechny konstruktivní rady a nápovědy,
 
Řekl bych, jak už tu nesčetněkrát zaznělo, že diesel není úplné riziko, pokud:

- Kupuje se prověřené auto s vyměněnou vačkou.
- Plánuje se jezdit delší trasy a méně město.
- Zkrátí se interval výměny oleje na max. 10 tisíc km.

Osobně bych do dieselu nešel, protože benzínová atmosféra je z principu konstrukce odolnější a má kultivovanější chod. V nižších otáčkách bude pocitově ospalejší a bude žrát o něco málo víc, ale jinak jsou všechny plusy na její straně.
 
diesel není riziko, pokud:

- Kupuje se prověřené auto s vyměněnou vačkou.
no jo, ale kupuj v bazaru "prověřené auto" .....

Ahoj, vybírám "nové" auto a do užšího výběru se dostala mazda 6. V podstsatě omylem. Prvně jsem vybíral dle parametrů od PC takže se do užšího výběru dostal superb, passat. Ale ta auta mi nic neříkala - jak zkonstatovala přítelkyně - no to bude prostě auto.
Parametry výběru mám:
- cena maximálně 400 000 kč
- rv 2013 a novější
- nájezd ideálně do 100 000km
- kombi
- automat by byl fajn ale není podmínkou

zkusil bych se zaměřit na ověřenější ojetiny alespoň ve smyslu původu auta, možnosti skutečného ověření provedených servisních úkonů a podobně, tzn ojeté vozy od dealerů třeba www.autopoint.cz

nevím, co v tom hodláš vozit, ale spousta lidí si myslí že nutně potřebuje kombi a pak si koupí sedana a zjistí, že mu to z 99% případů naprosto stačí...

za mě je libovka tohle a s cenou by se určitě pohnout dalo, eventuálně si vypištět nějaké příslušenství, atd .... (té fotce s průměrnou spotřebou se vyhni, za tolik s tím nejezdí ani @Ter Leeloo II nebo já :D )

https://autopoint.autopalace.cz/ojete-vozy/mazda-6-2-5-i-revolution-at-xenony-427144.html
 
Ahoj, vybírám "nové" auto a do užšího výběru se dostala mazda 6. V podstsatě omylem. Prvně jsem vybíral dle parametrů od PC takže se do užšího výběru dostal superb, passat. Ale ta auta mi nic neříkala - jak zkonstatovala přítelkyně - no to bude prostě auto.
Parametry výběru mám:
- cena maximálně 400 000 kč
- rv 2013 a novější
- nájezd ideálně do 100 000km
- kombi
- automat by byl fajn ale není podmínkou
Teď mám starší C5 2.0HDI motor 100 kw 320nm a nerad bych si pohoršil. Najezdíme ročně kolem 20 000 km, spíše delší trasy nebo okresky. Město zřídka - bydlíme teda ve městě, takže jej projíždíme a tak, ale že bych jel cíleně kilometr na náměstí a zpět to ne.

Při návštěvě jednoho z bazarů jsme si všimli mazdy 6, sedli si do ní a auto nás dostalo. Na M6 jsme se shodli vyjímečně oba, tak jsem začal studovat, projel jsem tohle fórum a trochu jsem zbrzdil, když jsem zjistil jaké jsou problémy s naftovými motory.
Vzhledem k našemu typu využití jsem předpokládal, že to bude v pohodě, ale představa že si koupím auto za 350 000 kč, a budou mě dvakrát ročně odtahovat, a opravy desítky tisíc mě velmi rychle schladily. Mám teď C5 z roku 2004 už s DPF, a po dobu 4 let vlastnictví nebyl co se motoru týče jediný problém - klep klep.
Benzín mě úplně neláká - jednak je dražší cca o 80 000kč, a potom jak jsem psal, nechci si moc pohoršit s dynamikou jízdy. Našel jsem jednu 2.2d 129 kw - zašel jsem do mazdy a tam mi řekli, že budu muset jet s autem udělat svolávačku ohledně brzd, a že v motoru již byla měněna vačka. Když byla měněna, znamená to, že to bude dobré nebo problém bude stále? Na měrce oleje bylo lehce nad maximem - tak 2 milimetry.
Poté, jsem se začal dívat na benzíny, https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/17980403?goFrom=list viděl jste to auto někdo? Je to doporučení hodná varianta?

Díky za všechny konstruktivní rady a nápovědy,
A co tahle?Je fakt hezká,projížděl jsem ji,nové brzdy,bez investic,dobrá cena,záruka. http://www.autopalkovice.cz/nabidka-vozidel/detail/153-mazda-6-2-0i-sdn-novy-model-2013.html
 
Back
Top