• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Z 90% je v bazarech nafta jen proto, že se benzínů majitelé nezbavují tak brzy. Jinak je zrovna benzín G192 u M6 nejprodávanější, přes 50% prodejů u nás. V Evropě je situace podobná.
 
No a přesně o tomhle to je.Z toho služebního auta je vysáto to nejlepší při minimálních servisních nákladech,natěšený zájemce si ho pak koupí a je rozčarovaný z toho,že se mu to sype.Jé,kolik já už těhle příběhů viděl a řešil.Diesla fakt asi od novoty.
A když to služební bude benzín, že to bude lepší jak nafta? Možná u mazdy (pokud nebude žrát olej - obě benzínové co jsem měl, tak jej žraly), ale u ostatních automobilek o tom silně pochybuji (turbobenzín je stejně komplikovaný jak nafta). Jak psal Krabat, tak benzínu se lidi nezbavují, protože ani tolik nenajezdí. A do fleetu to není vhodné, protože jsou tam vysoké náklady (myšleno spotřebou), proto mladých benzínů není.
 
Podívej, ale klidně si může kupit ojeté auto v autosalonu MAZDY, které oni vykupují od svých stálých zákazníků (jako jsem třeba já) a je to servisované u nich a oni ví o autu téměř vše a dokonce dávají i rok záruku někteří !!!
 
Zase klasická debata nafta x benzín :D. Kdo najede moc a řeší spotřebu, tak bere naftu. Kdo najede málo nebo neřeší spotřebu, tak bere benzín apod. . Mě už to přijde pořád dokolečka tady. Všichni víme, že SkyD měl konstrukční problém, stejně jako víme, že některé starší benzínové Mazdy si přicucnou olej. :)
 
Z 90% je v bazarech nafta jen proto, že se benzínů majitelé nezbavují tak brzy. Jinak je zrovna benzín G192 u M6 nejprodávanější, přes 50% prodejů u nás. V Evropě je situace podobná.
Přesně, stačí se podívat, kolik mají za pět let najeto, třeba na tom odkazu co jsem dával. Nejojetejší benzín tam má 137.
 
No jeste ze pro nas petrolheady nabizi stale kvalitni atmosfery,bohuzel skoda ze uz nejsou k dispozici 6i valce...:(
 
já bych si auto se současnejma elektrokurvítkama jízdy nekoupil.... kór poslední móda v prodlevě na plynu kvůli emisím, kouřivosti, odepínáním válců a podobnejm chujovinám by mě přivedla k šílenství
 
Mrkněte se na dnešní Černé ovce na čt1, byly o tom jak si ženská nechala dovézt M6 z Německa a ta byla ukradená v Norsku. Stála jí půl mega a ještě se bude muset vyrovnat s Norskou lízingovkou.......
 
:finger:
já bych si auto se současnejma elektrokurvítkama jízdy nekoupil.... kór poslední móda v prodlevě na plynu kvůli emisím, kouřivosti, odepínáním válců a podobnejm chujovinám by mě přivedla k šílenství
Máš pravdu,předsedo!A mluvíš mi z duše:bookworm:
 
Mrkněte se na dnešní Černé ovce na čt1, byly o tom jak si ženská nechala dovézt M6 z Německa a ta byla ukradená v Norsku. Stála jí půl mega a ještě se bude muset vyrovnat s Norskou lízingovkou.......
Beztak koupená v rajchu u typického němce s tureckým jménem :D
 
A divis se, ze je skoro vse z Nemecka? Kolik Cechu si u nas asi koupilo Mazdu za 800tis? U nas jsou v kurzu jine automobilky:D;)
 
A ty kvalitní diesely u GH s podobným nájezdem jsou o třetinu levnější...:greedy:
 
Taky jsem bral za stejnou cenu. Stav tomu ale odpovídá, tam už je to bez kompromisu. Prostě vše top (až na bezdy, ty nebyly promazane)
 

Přílohy

  • FB_IMG_1540155654546.jpg
    FB_IMG_1540155654546.jpg
    118,7 KB · Zobrazení: 44
Pamatujete na to orezlé bílé GH kombi 2.5 z Unicars Zlín? Tak už je prodané. Doufám, že tomu člověku aspoň slevili 60k :D
 
Back
Top