• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

A co tahle?Je fakt hezká,projížděl jsem ji,nové brzdy,bez investic,dobrá cena,záruka. http://www.autopalkovice.cz/nabidka-vozidel/detail/153-mazda-6-2-0i-sdn-novy-model-2013.html
no jo, ale kupuj v bazaru "prověřené auto" .....



zkusil bych se zaměřit na ověřenější ojetiny alespoň ve smyslu původu auta, možnosti skutečného ověření provedených servisních úkonů a podobně, tzn ojeté vozy od dealerů třeba www.autopoint.cz

nevím, co v tom hodláš vozit, ale spousta lidí si myslí že nutně potřebuje kombi a pak si koupí sedana a zjistí, že mu to z 99% případů naprosto stačí...

za mě je libovka tohle a s cenou by se určitě pohnout dalo, eventuálně si vypištět nějaké příslušenství, atd .... (té fotce s průměrnou spotřebou se vyhni, za tolik s tím nejezdí ani @Ter Leeloo II nebo já :D )

https://autopoint.autopalace.cz/ojete-vozy/mazda-6-2-5-i-revolution-at-xenony-427144.html

Planuji v tom vozit psa v bedne (60x40x40), pripadne dve kola. Proto se divam na kombi. Druha vec je ze kombi se nam vice libi.
 
Z telefonu to moc dobre nejde. Planuji v tom vozit psa v bedne (60x40x40 cm). Sem tam dve kola pripdne kolobezky. Dalsi vec je ze v nasem pripade kombiku hraje do karet i design. Jinak auto z autopointu vypada fakt hodne pekne. Ja mam strach ze 2.0 benzin atmo mi bude pripadat mrtva. Ten 2.5i uz bych si nechal libiti
 
Xenony dodělávané, takže to není ani Attraction...
Ano je tam HID sada,není vyhřívání sedadel,výbava Challenge,107 kW,ale technický stav včetně laku a karoserie je velmi dobrý.Kdo si nezakládá na maxi výbavě,tak je to dobrá volba.Dovoz z Rakouska.
 
Proto všem říkám, kupujte min. Attraction, nebo pak budete jen naštvaní...
 
Nevím co všichni tu stresujete ohledně nafty .... když si koupí ojeté GH a nebo ojeté GJ po tom výrobním problému, tak to auto je stejně dobré jako ty vaše benzíny (a hlavně bude jezdit za 5-6 litrů na 100 km) ... a nemusí řešit nějaké výměny oleje častější, prostě klasická garance co 20 tisíc. Já mám GH 2011 najeto 186 tisíc a ani jedna závada na autě !!! Jenom ložisko na kole jednom (po 120 tisících a to by větší polovina majitelů ani neměnila bo by to neslyšela).
 
Nevím co všichni tu stresujete ohledně nafty .... když si koupí ojeté GH a nebo ojeté GJ po tom výrobním problému, tak to auto je stejně dobré jako ty vaše benzíny (a hlavně bude jezdit za 5-6 litrů na 100 km) ... a nemusí řešit nějaké výměny oleje častější, prostě klasická garance co 20 tisíc. Já mám GH 2011 najeto 186 tisíc a ani jedna závada na autě !! Jenom ložisko na kole jednom (po 120 tisících a to by větší polovina majitelů ani neměnila bo by to neslyšela).
Servisní interval je stejný u dieselů i benzínu.souhlasím,že diesely u GH jsou kvalitní,na dlouhé trasy ideální.Jen zatím vidím problém při dalším prodeji.Zajděte se mrknout do nějakého většího autobazaru a zjistíte,že je tam 90-95 procent dieselů.Pokud to není aspoň koncern,tak nafty už nikdo nechce.A ceny padají a padají.Možná se to změní,ale tomu nevěřím.Náš největší autobazar už diesely vůbec nevykupuje,jen pokud jde o protiúčet(zase koncernu a premiovek se to netýká)
 
No ale on kupuje ojetou NAFTu a tu už asi těžko bude chtít pak prodávat nějak šíleně že ... a nemůžeš řešit teď že jsou nafty levnější že je MEDIÁLNÍ masáž toho jak jsou strašné a zakážeme je ..... jako EURO4, EURO5 a EURO6 nejsou určitě strašné !!! Zajímavé že už nikdo neřeší nákladní auta starší a jen osobní a nikdo neřeší dodávky starší .... a to už vůbec nemluvím o vlacích kde jsou naftové lokomotivy a hlavně lodě i třeba na Vltavě ... oproti tomu jsou osobní naftové starší auta úplná ořezávátka. Ale klidně ať je zakážou, pak budou muset mít větší auta (MPV, SUV) benzínový motor a spotřeba benzínu bude fakt pěkná, tzn. větší spotřeba (větší provozní náklady) a více emisí čistějšího spalování benzínu. Právě teď je ideální doba na koupi nafty EURO6, ta má povoleno i do těch zákazů v Německých městech. Za dva roku už nemusí být třeba ani EU nebo tam nebude ta pohlupavá Polka ...
 
Nevím co všichni tu stresujete ohledně nafty .... když si koupí ojeté GH a nebo ojeté GJ po tom výrobním problému, tak to auto je stejně dobré jako ty vaše benzíny (a hlavně bude jezdit za 5-6 litrů na 100 km) ... a nemusí řešit nějaké výměny oleje častější, prostě klasická garance co 20 tisíc. Já mám GH 2011 najeto 186 tisíc a ani jedna závada na autě !! Jenom ložisko na kole jednom (po 120 tisících a to by větší polovina majitelů ani neměnila bo by to neslyšela).
Takze pokud koupim mazdu 6 od roku vyroby 2014 a dal, tak je problem s vackama vyresen?
 
Takze pokud koupim mazdu 6 od roku vyroby 2014 a dal, tak je problem s vackama vyresen?

To rozhodně ne. Pokud vím, stěžují si i majitelé r.v. 2015. Snad od roku 2016 už je to více v klidu. Neber to jako strašení, jak tu píše @Kozlik. Jen upozornění, co Tě může potkat za problémy a čeho se na druhou stranu vzdáváš. Opakuji, že pokud jezdíš delší trasy a jsi ochoten měnit olej v kratším intervalu, nemusíš se problémů s dieselem obávat.

Jenže Mazda v benzínu je prostě lepší rozhodnutí. Zrovna u téhle konkrétní značky jednoznačně. Benzínové Skyactiv atmosféry jsou odolné, spolehlivé motory, které snesou jakékoliv zacházení. Mazda nepodlehla nemoci downsizingu, nemusíš dochlazovat turbo, ani se starat o nějaký GPF filtr. Stačí jen měnit olej. Taková auta si pak pochopitelně drží cenu, takže bych Ti doporučil hledat ideálně motor G192. Je suverénně nejprodávanější, takže i v bazarech by se měl objevovat stále častěji.
 
Dokonce znám případ,že stejný problém se vyskytl i po výměně vaček za odolnější.
 
Dokonce znám případ,že stejný problém se vyskytl i po výměně vaček za odolnější.
Díky všem, jak jsem psal najezdím tak 20 000 ročně. Abych si koupil tak drahé auto s vědomím něčeho takto zásadního, to si raději odpustím. Zkusím sledovat ty 2,5i, byl na prodej jeden ale za 469, ten je už prodaný a navíc to bylo přes limit. Včera jsem byl, už lehce ze zoufalosti z ojetin, navštívit hyundai autosalon...
 
Do tvého limitu 400 000 Kč GJ se s 2,5 motorem nevejdeš.Mně se v červnu podařilo stáhnout cenu ze 450 000 na 430 000 Kč a to si myslím,že jsem koupil velmi dobře.A to mám 2014.(opravdu rok výroby,ne provoz).Ted je v Ostravě 2,5 za 529 000 Kč,je hezká,ale nemá adaptivní tempomat.A to je asi nejlepší asistent,který tam je.Jinak plně souhlasím s Krabatem,ty benzíny jsou úžasné.A co si tak něco nechat dovést z reichu?
 
Poslední úprava:
Zajděte se mrknout do nějakého většího autobazaru a zjistíte,že je tam 90-95 procent dieselů.)
A jednoduše ti odpovím proč to tak je. Jestli je stáří auta do 5 let a prodává se, tak je to z 90% nafta a proč? No protože jsou to auta z operativních leasingů a tam jsou z 90% nafty a proč? Protože benzín nikdo nechce a proč? Protože žere a má o dost vyšší provozní náklady jenom na spotřebě než nafta. Protože ten fleetový manažer umí počítat úplně stejně jako já - 2l/100km, 20l/1000km, 200l/10000km a 2000l/100000km!!! A pokud je smlouva na 4roky a 150000km, tak úspora na palivu za 4 roky je při dnešních cenách cca 70000,- Kč a to jsem nezakalkuloval to, že u těchto aut se nejezdí na spotřebu a taky mělo by se tankovat na značkových benzínkách, takže rozdíl bude větší jak 2l/100km.

A za další, už vidím soukromníka jak bude prodávat 4leté auto s 50000km a propadem ceny o 50%. A když se takové auto prodává, tak to nejde přes bazar.
 
No a přesně o tomhle to je.Z toho služebního auta je vysáto to nejlepší při minimálních servisních nákladech,natěšený zájemce si ho pak koupí a je rozčarovaný z toho,že se mu to sype.Jé,kolik já už těhle příběhů viděl a řešil.Diesla fakt asi od novoty.
 
Back
Top