• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

V případě Mazdy,případně jiných japonců, bych problém v AAA neviděl.Elektronickou servisku si ověřím sám,technický stav také.Zkušební jízdu si udělám,jak dlouho chci.Nic více mě nezajímá.Kladem je fakt,že pokud není vůz právnicky v pohodě,třeba v exekuci nebo kradené,tak bezproblémově vrátí prachy..Což se u soukromé inzerci říct nedá.Hlavně nebrat od nich úvěr!!Celkově jsem bral od nich 2 Nissany(almera,primera) a 2 Mazdy(GH,GJ).Ani s jedním nebyly pražádné problémy.Já jenom,že je na trhu hezká udržovaná Mazda GH,když vidím,jaký je poslední dobou zájem.
 
Poslední úprava:
malej zas tak ten kufr není, viděl jsem ho až mě to překvapilo, ale místo na hlavu na zadních sedačkách pro osoby 180cm a vyšší to je nic moc a když je něco potřeba převézt tak se ten prostor po sklopení sedaček taky hodí neb ojen na dovolenou
taky hodí
 
Jsem zastáncem GH hatch/liftback a velice lituju, že liftbacky přestali v M6 dělat. Své kamarády, docela pořádné chlapy, jsem vezl několikrát do Alp svým GH HB a nikdo si vzadu nestěžoval. Jak psal @Vitus, spát se tam dá bez problémů, spal jsem tam párkrát a pračku nebo krabice s nábytkem z IKEA jsem tam taky naložil. A ještě se tam dají věci dobře schovat před zvědavýma očima - ba dokonce se kufr automaticky elektricky zamyká. A ten profil auta je prostě nádherný. Kombík je samozřejmě neocenitelný pro ty, co mají opravdu velké nároky na odvoz nákladu.
 
Jsem zastáncem GH hatch/liftback a velice lituju, že liftbacky přestali v M6 dělat. Své kamarády, docela pořádné chlapy, jsem vezl několikrát do Alp svým GH HB a nikdo si vzadu nestěžoval. Jak psal @Vitus, spát se tam dá bez problémů, spal jsem tam párkrát a pračku nebo krabice s nábytkem z IKEA jsem tam taky naložil. A ještě se tam dají věci dobře schovat před zvědavýma očima - ba dokonce se kufr automaticky elektricky zamyká. A ten profil auta je prostě nádherný. Kombík je samozřejmě neocenitelný pro ty, co mají opravdu velké nároky na odvoz nákladu.

u GJ se mi po liftbacku stýská, v sedanu se spát moc nedá. Kufr je sice obrovský, ale na větší náklady nebo spaní to moc není ...
 
Ahoj, chystám se koupit šestku :). Bohužel nevím jestli naftu nebo benzín. Za rok najezdím cca 18 000km 60% dálnice 30% okresky a zbytek popojížďky po městě. Díky za rady :)
 
Ahoj, chystám se koupit šestku :). Bohužel nevím jestli naftu nebo benzín. Za rok najezdím cca 18 000km 60% dálnice 30% okresky a zbytek popojížďky po městě. Díky za rady :)
A jakou generaci?Pokud dieselovou 1.generaci bez DPF,tak ano.Ale má jen pětikvalt.Ale benzín je taky dobrý.Pozor jen na často zvýšenou spotřebu oleje.Po FL má 6-ti kvalt,ale s DPF,často vykuchaným.U druhé generace GH je to tak půl na půl.Záleží fakt na stavu.A pokud míníš jít do 3 generace,tak zde jednoznačně převládá benzín.Má dobrou spotřebu a bezproblémový provoz.
 
Ještě lepší je 2,5,ale ten dvoulitr je také dobrý
 
No jsem zvyklej na kombíka, tak bych u něj rád zůstal.

Jenom teda co se týče nájezdu, tak nemá cenu uvažovat o naftě?
 
Poslední úprava moderátorem:
Při tvém uvažovaném nájezdu a profilu jízd bych já v žádném případě o naftě ani nepřemýšlel.Rozdíl ve spotřebě bude 1-1,5 l/100km.Jo,kdybys jezdil denně do Reichu po dálnicích-to by bylo jiná.
 
S tím nájezdem bych klidně šel do nafty, protože profil cesty je jak dělaný na naftu a rozdíl ve spotřebě určitě nebude jen 1 - 1,5l/100km, rozdíl pod 2l/100km nepůjde. A když se zvolí motor 2,2 R2 120kW, tak nevidím absolutně žádný problém, proč bych měl volit benzín. A i kdyby ten rozdíl byl 1,5l/100km, tak na 18000km ročně to je úspora na palivu minimálně 9000,- a při rozdílu spotřeby 2l/100km, což je pravděpodobnější, tak úspora je 12000,-. A běžný servis je cenově podobně, moc velké rozdíly tam nejsou a když se něco posere, tak ta oprava také není tragická. Osobně mám naftu a jezdím aktálně 60% okrsky, 30% dálnice a zbytek město a teď v zimě mám spotřebu 5,6l/100km a to mám starý archaický 2,0MZR-CD s 317000km.
 
Jako sedvo, vše podstatné bylo napsáno. 120-132kW dieselové GH bude jezdit při za 6,7-7, při stejném stylu jízdy se člověk s benzínovou 2.5 podívá nad 9. Pokud je k dispozici 90% jízdy po okreskách a dálnicích, s venčením DPF nevidím problém.
 
Kde vy na ty spotřeby u benzínu chodíte.Mám velice podobný relief jízd a i ted v zimě se nedostanu nad 8 l/100km.Pro škarohlídy-město jezdím 60-70 ,mimoměsto 100 a dálnice 140km/h.Pokud to počasí dovolí.V létě se pohybuji +-7,5 l/100km.S GG 105 kW jsem jezdil v zimě za necelých 7 l/100 km/h a to jsem měl DPF off.
 
benzin je odolnejsi/blbuvzdornejsi na vse a 18tis km rok take neni moc, takze zkus oboje a rozhodni se dle svych pocitu. Obe motory jsou vyhovujici. Osobne bych bral 2,5i :)
 
@Míra : Pozor, chce 2. generaci s rozpočtem 220 tis. To mu asi nedá na benzínovou GJ 2,5. Ty opravdu žerou až o litr míň než benzínové GH. Aspoň tedy oproti GH 2.0. Nevím jak GH 2,5, ale nejspíš to bude ještě horší, asi jak píše @shr3k.
 
Back
Top