Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
nebo taky jezdíš s G192 dynamičtěji než dřív.
to je celkem dost, zkus místního člena @Nahasapimapetilon , vozí auta ke spokojenosti nových majitelů za lepší cenu i s přihlášením ,-)známý by mi tento vůz dotáhl za 1000 euro.
Ok, a je nějaký naftový motor, kterému je dobré se vyloženě vyhnout?S tím nájezdem bych klidně šel do nafty, protože profil cesty je jak dělaný na naftu a rozdíl ve spotřebě určitě nebude jen 1 - 1,5l/100km, rozdíl pod 2l/100km nepůjde. A když se zvolí motor 2,2 R2 120kW, tak nevidím absolutně žádný problém, proč bych měl volit benzín. A i kdyby ten rozdíl byl 1,5l/100km, tak na 18000km ročně to je úspora na palivu minimálně 9000,- a při rozdílu spotřeby 2l/100km, což je pravděpodobnější, tak úspora je 12000,-. A běžný servis je cenově podobně, moc velké rozdíly tam nejsou a když se něco posere, tak ta oprava také není tragická. Osobně mám naftu a jezdím aktálně 60% okrsky, 30% dálnice a zbytek město a teď v zimě mám spotřebu 5,6l/100km a to mám starý archaický 2,0MZR-CD s 317000km.
95kW verzi 2.2 bych asi nekupoval, ne z důvodu nespolehlivosti, ale kvůli výkonu.Ok, a je nějaký naftový motor, kterému je dobré se vyloženě vyhnout?
Moje GH nafta jezdí po městě za 6,1 a mimo město za 5,9 (jezdí s ní žena klidně a kratší trasy! do 30km, 15 tam a 15 zpět). Mám ten druhý nejsilnější motor, takže asi tu 120kW.Jako sedvo, vše podstatné bylo napsáno. 120-132kW dieselové GH bude jezdit při za 6,7-7, při stejném stylu jízdy se člověk s benzínovou 2.5 podívá nad 9. Pokud je k dispozici 90% jízdy po okreskách a dálnicích, s venčením DPF nevidím problém.
to je celkem dost, zkus místního člena @Nahasapimapetilon , vozí auta ke spokojenosti nových majitelů za lepší cenu i s přihlášením ,-)
@monty obě auta vypadají v pohodě, klidně bych vzal to německé, máš tam i sadu zimáků. U zmíněné motorizace není co řešit, jen běžná údržba.
Aha, já sem myslel že s tím půjde jezdit tak za 7.5ti nevím. Moje GH 108kw jezdila za 9,1 a s GJ G192 jezdím za 9,07. Obojí hodně dlouhodobý průměr čili vlastně úplně stejně
To samozřejmě jde, ale ne ve městě nebo nad 130.Aha, já sem myslel že s tím půjde jezdit tak za 7.5
DISI je primovstrik, takze bude o neco narocnejsi na kvalitu benzinu. Jinak dle meho neni poruchovejsi v nicem, je stejne kvalitni jako strarsi MZR. Toto mi potvrdili i v Autopalkovice - specialiste na Mazdy.Ok, tak já mám stejně lehkou nohu . Ještě bych se chtěl zeptat na poslední dvě věci, co jsem nikde nenašel. V čem konkrétně je 2.0 DISI 114kw poruchovější než 108 kw? Je něco na co si dát u MZR-CD 2.2 120kw pozor krom dpf?