- 1 383
zkus pohledat tady - https://www.cargarantie.cz/cargarantie-vaseho-specialisty-pro-zaruku-a-vernost-zakazniku/a kde se nechá na netu přesně najít co tam je a co ne v té nové?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
zkus pohledat tady - https://www.cargarantie.cz/cargarantie-vaseho-specialisty-pro-zaruku-a-vernost-zakazniku/a kde se nechá na netu přesně najít co tam je a co ne v té nové?
Otázka co je raketa, když se koukám na servis tak mě vyjde cca zhruba 10tisic za 2roky+18tis za prodlouženouA není nutnost při prodloužené záruce za 15 tisíc dále 1x ročně navštěvovat záruční servis k pravidelné prohlídce a ten platit? Celá ta záruka přijde na strašnou raketu nebo se mýlím?
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
děkuju moc
pokud je problém se zrcátky a nová záruka už to má v sobě tak servis za opravu chce cca 4tisice nebo kolik psali a rozdíl mezi klasickým servisem a autorizovaným nebude zas takový v ceně,pokud nepůjdeš ke známému(aspoň pro mě v JH mam na výběr mezi 3 servisi kolem 55km. Já to taky nemyslím ve zlémTak právě to co píšeš je věc k zamyšlení. Tyhle auta jsou hodně spolehlivé a díly běžného opotřebení ti stejně nevymeni. 2 roky záruky tě vyjdou na 24 tisíc a teď je otázka. Jak často to auto potřebuje abys do něho vložil těch 30 tisíc když je relativně nové. Jen moje úvaha... Nic v tom nehledejte. Většinou mezi 3 a pátým rokem se asi moc nestává. Možná snad jen pro ten klid v duši...
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
a kde se nechá na netu přesně najít co tam je a co ne v té nové?
Nebo ve Fryštáku...pry asi pri predeslych vymenach ve Zline )
no prostě na Moravě to už je buřt , už jsem to stejně opravil - vystředil jsem olejem pomazaný váleček co průměrem seděl na střed a pak okolo natlačil hmotu z tavné pistole > po vytvrzení šel středový váleček lehce vyndat a poté opatrně vybroušeno brusnými hlavicemi pomocí aku vrtačky... Podívej zacvaklo to hezky a drží to fest. doufám, že už se to nebude muset znovu demontovat kvůli pokaženému motorku sklápění. v příloze posílám obrázek toho bazmeku, co byl vylomený... prý to nejde určitě opravit, pouze koupit nové sklo za 4,2 tis... no pobaviliNebo ve Fryštáku...
Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
Dobrá práce... Podívej já bych možná zkusil sehnat firmu co ti to vysoustruží z nějaké kvalitní oceli a máš pokoj... nech si udělat víc kusů a hádám, že budeš mít v budoucnu tady na fóru hezký kšeftAhoj,
Ve stáří 4 let (KE, r.v. 2016) mi přestalo chodit sklápění levého zrcátka (mám prodlouženou záruku 5 let, ale toto není kryto zárukou :-((( ).
V autoriz. servisu jsem si nechal vyměnit pohon zrcátka- cca 2.700,- Kč (Kodecar HK).
Nyní zkouším sám opravit ten porouchaný pohon - na všech fórech se píše o polámaném plast. kolečku. U mě je ale omleté kovové kolo, které je proti kovovému šneku. Ty plastové převody jsou OK.
Nedaří se mi toto kolečko najít na žádném webu alá Aliexpres.
Nemáte někdo nápad, kde se dá pořídit?
Přikládám pár foto z demontáže.
Zobrazit přílohu 30378 Zobrazit přílohu 30379 Zobrazit přílohu 30380 Zobrazit přílohu 30381 Zobrazit přílohu 30382 Zobrazit přílohu 30383 Zobrazit přílohu 30384