Ma poznamka k tomuto tematu, nikdy jsem nevidel mechanismus sklapeni zrcatek zevnitr, ale (mozna proto) stale nechapu, co se tam vlastne kazi. Bavime se tady o tom v souvislosti s wapkou, OK, jak ale voda/vlhkost muze poskodit to plastove soukoli? To bych spis cekal u kovovoveho kolecka, a to tady svorne rikame, ze tam neni. Rozumim tomu, ze se plastove kolecko proste obrousi, OK, ale tenhle proces s wapkou nesouvisi, to pak casem proste odejde wapka newapka, to by bylo dano ciste poctem cyklu sklopeni/odklopeni. Pak take dokazi pochopit to, ze to v zime proste zamrzne a pak se tam pri pohybu neco plastoveho "na silu" ulomi. Dobra, v zime tedy pro jistotu nesklapejme. Ale jen tomu mrazu bych to za vinu take nedaval. Mne to na 6ce odeslo na zacatku leta, urcite uz nemrzlo. A hlavne, auto v mem pripade stoji z 85% pripadu v garazi (doma i v praci), navic doma v garazi jej ani nezamykam (tedy nesklapim zrcatka), takze vlastne cely ten mechanismus docela setrim. A stejne po tri ctvrte roce bum a zacalo to lupat. Tak nevim, jen jsem si ted vlastne uvedomil, ze jsme si tady nikde v tech prispevcich nevsim popisu presne priciny toho, co se tam vlastne kazi a hlavne, jak se tehle neprijemnosti vlastne zarucene vilene vyhnout. Nebo mi to tady nekde zapadlo?