• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Nefunkční sklápění vnějších zrcátek a jejich mechanismus

Měli jste už problém s nesklápějícím se zrcátkem?


  • Celkem voličů
    161
Na kolik vyjde vymena toho mechanismu? Mozna to tu nekde je :-)
 
Hm tak to je legrace .... mi i jiným měnili kdysi jen SOUKOLÍ a pak poslední dobou mi mění CELÉ (bez skla a barevného krytu), takže teda fakt nevím proč :-)
 
Mám čerstvou zkušenost s opravou levého zrcátka (M6 2018). Naprostý souhlas s komentáři, kde píšete, že souvisí s vodou (myčkou). Poprvé jsem zlobení zrcátka zaznamenal právě po použití VAPky.... Po pár dnech ježdění se "opravilo", toto se mi stalo opakovaně. Ale zlobení se zhoršovalo, auto-sklápění jsem měl pak raději vypnuté. K řešení jsem se rozhodl poté, co se mi stalo, že při vynuceném sklopení při parkování a následném vyklopení jsem si nevšiml, že zrcátko se nevyklopilo na 100% a doladění zrcadla nepomohlo k tomu, abych viděl pořádně za sebe (bylo to prostě nebezpečné a bez vystrčení ruky z okna nešlo vyřešit)...
V servisu zrcátka prý mění jako na běžícím páse. Je to výrobní vada, špatný mechanismus. Mění mechanismus, po výměně to má jiný zvuk. Dva dny po návštěvě servisu začalo zlobit pravé (samozřejmě po návštěvě myčky:-)). Ale o Vánocích bylo auto v garáži (vyschlo), takže nyní to zase chodí:-)
 
Už jsem to tu psal. Manželka má DS4 5 let. 5 let se zrcátka automaticky sklápí při každém odemknutí a zamknuti vozu a zatím fungují, tak jako u jiných automobilek. NO COMMENT
Potvrzuji, Citroën C5 (X7) po 12-ti letech sklápění původní a stále bezproblémově funguje.
 
Zdravím Mazďákov CX-5, 2017
začala zima a mám problém so spätnými zrkadlami ...
Spätné zrkadlá mám nastavené tak, že pri zamknutí sa automaticky sklopia,
pri odomykaní vozidla sa nastavia do "prednastavenej polohy", čiže poloha AUTO.
Trošku napršalo a zasnežilo, primrzlo ... odomkol som auto a späťáky sa snažili vyklopiť,
no pri vyklápaní v nich čosi "zarapkalo" a ostali stáť v "nejakej" polohe.
Povedal som si, že pri jazde ich "rozmrazím", a potom nastavím, ale nič.
Proste teraz sa po zamknutí vozidla späťáky sklopia, ale nie úplne do "svojej základnej polohy"
a pri odomykaní sa zase síce pohnú, ale zastavia sa v "nejakej polohe",
takmer vždy "v inej neurčitej polohe".
Nastavovaním zrkadiel zrkadlá niekedy ani neviem dostať do ich "správnej polohy" ....
Máte niekto takúto skúsenosť ? Niečo sa v späťákoch poškodilo, zlomilo, preskočilo ?
Je to na servis, alebo je tento stav nejako "samoopraviteľný" ?
Díky moc za pomocné info
 
Doporucujem ti vzdy najprv na fore pouzit funkciu "hladat". K teme zrkadiel je uz snad popisane vsetko. Nebolo treba zakladat novu temu.
 
Poslední úprava:
Sorry, máš pravdu,
nenapadlo ma hľadať to v téme "elektrika",
díky za upozornenie,
polepším sa ;)
 
Potvrzuji, Citroën C5 (X7) po 12-ti letech sklápění původní a stále bezproblémově funguje.
Ale tak každé auto má něco:-) Pamatuji se, jak mi u Octavia II. v záruce měnili elektrický spoj bočního airbagu, který odcházel díky výrobní vadě. Co všechno se na Škodovce měnilo, je do jiné debaty a po 100tis. km to bylo každých 50tis. něco a vždy dosti zásadního (a tím pádem drahého) charakteru. Přesto jsem překvapivě i s ní byl spokojen, nikdy jsem nikde nezůstal stát:-) Vydržela do prodeje ve 350tis. km. A proč jsem si vybral Mazdu místo Škodovky je zase do jiné debaty...
Já to zrcátko nepovažuji za nic zásadního. Psal jsem to sem hlavně proto, že jsem nabyl dojmu, že výměna obsahuje nový mechanismus, který již vydrží - prostě jiná generace (jiný je, už podle zvuku, zda lepší, odpoví jen čas). O té nepovedené tady už bylo napsáno mnoho. Rozhodně bych na tom nezakládal nějaké mýty o kvalitě nekvalitě auta/značky/modelu. Auto mám od 03/2018, najeto skoro 60 tis., jezdím opravdu hodně a je to jediná věc, co mě za tu dobu potrápila. Snad to tak bude i nadále. Přeji mnoho šťastných km s Citroën C5.
 
Děkuji, vyřídím manželce. Moje auto mám v podpisu:)
Ale tak každé auto má něco:) Pamatuji se, jak mi u Octavia II. v záruce měnili elektrický spoj bočního airbagu, který odcházel díky výrobní vadě. Co všechno se na Škodovce měnilo, je do jiné debaty a po 100tis. km to bylo každých 50tis. něco a vždy dosti zásadního (a tím pádem drahého) charakteru. Přesto jsem překvapivě i s ní byl spokojen, nikdy jsem nikde nezůstal stát:) Vydržela do prodeje ve 350tis. km. A proč jsem si vybral Mazdu místo Škodovky je zase do jiné debaty...
Já to zrcátko nepovažuji za nic zásadního. Psal jsem to sem hlavně proto, že jsem nabyl dojmu, že výměna obsahuje nový mechanismus, který již vydrží - prostě jiná generace (jiný je, už podle zvuku, zda lepší, odpoví jen čas). O té nepovedené tady už bylo napsáno mnoho. Rozhodně bych na tom nezakládal nějaké mýty o kvalitě nekvalitě auta/značky/modelu. Auto mám od 03/2018, najeto skoro 60 tis., jezdím opravdu hodně a je to jediná věc, co mě za tu dobu potrápila. Snad to tak bude i nadále. Přeji mnoho šťastných km s Citroën C5.
Ale tak každé auto má něco:) Pamatuji se, jak mi u Octavia II. v záruce měnili elektrický spoj bočního airbagu, který odcházel díky výrobní vadě. Co všechno se na Škodovce měnilo, je do jiné debaty a po 100tis. km to bylo každých 50tis. něco a vždy dosti zásadního (a tím pádem drahého) charakteru. Přesto jsem překvapivě i s ní byl spokojen, nikdy jsem nikde nezůstal stát:) Vydržela do prodeje ve 350tis. km. A proč jsem si vybral Mazdu místo Škodovky je zase do jiné debaty...
Já to zrcátko nepovažuji za nic zásadního. Psal jsem to sem hlavně proto, že jsem nabyl dojmu, že výměna obsahuje nový mechanismus, který již vydrží - prostě jiná generace (jiný je, už podle zvuku, zda lepší, odpoví jen čas). O té nepovedené tady už bylo napsáno mnoho. Rozhodně bych na tom nezakládal nějaké mýty o kvalitě nekvalitě auta/značky/modelu. Auto mám od 03/2018, najeto skoro 60 tis., jezdím opravdu hodně a je to jediná věc, co mě za tu dobu potrápila. Snad to tak bude i nadále. Přeji mnoho šťastných km s Citroën C5.
 
Mame ctvrtou a patou Mazdu s moznosti elektronickeho sklapeni zrcatek, a (musim zaklepat) ani na jedne jsem s tim nemel problem. Podle me je problem v pouzivani v zime, kdy se dovnitr dostane vlhkost a pak to zmrzne, nebo kdyz je zvenci ledova/snehova krusta, a motorek to neutahne. Pouzivam to sklapeni vetsinou rucne, tzn. nepravidelne, za mrazu nepouzivam, a funguje bezproblemove. Sklapim prevazne v praci v garazich, u nakupnich center, pri parkovani na ulici atp.

To, ze se v mrazu a pri snehu nesmi pouzivat, bylo myslim uz v manualu u BL, kazdopadne to dava smysl. Prvni zimu stacilo parkrat videt, s jakou namahou se ty zrcatka obalena ledem nebo snehem sklapeji. WAPkou myju jednou za cas, ale nemam moc silnou, uzkym ostrym proudem vody casteji (mame dost vysoky tlak, takze to daleko od hobby WAPky neni), ale opet - nemeju auto, kdyz ma mrznout; kdybych nahodou dostal mytim vodu nekam, kam se provozne bezne nedostane, muze zmrznout a napachat skody.
 
Ono to není jen WAPkou. Já si na to celý rok dával při mytí pozor a nikdy, jsem nemířil proud vody přímo na zrcátko a stejně se přesně po roce řidičovo přestalo vyklápět. První zaseknutí a nefunkčnost navíc nastalo po asi 3-hodinové cestě po dálnici v silném dešti.
Jako je to jen taková drobnost, kterou naštěstí Mazda bez jakýchkoliv řečí mění i tak je ale trochu smutné, že například 6ka je tady 7. rok a pořád to nevyřešili. Nedělám si iluze, že po říjnové výměně kompletně za nové se s tím problémem už nesetkám. Zaprvé, tu funkci využívám denně, protože jak v pracovních garážích, tak v garáži doma je prostě musím mít sklopené a zadruhé tady v Belgii prostě prší skoro pořád.
 
Zdravím Mazďákov CX-5, 2017
začala zima a mám problém so spätnými zrkadlami ...
Spätné zrkadlá mám nastavené tak, že pri zamknutí sa automaticky sklopia,
pri odomykaní vozidla sa nastavia do "prednastavenej polohy", čiže poloha AUTO.
Trošku napršalo a zasnežilo, primrzlo ... odomkol som auto a späťáky sa snažili vyklopiť,
no pri vyklápaní v nich čosi "zarapkalo" a ostali stáť v "nejakej" polohe.
Povedal som si, že pri jazde ich "rozmrazím", a potom nastavím, ale nič.
Proste teraz sa po zamknutí vozidla späťáky sklopia, ale nie úplne do "svojej základnej polohy"
a pri odomykaní sa zase síce pohnú, ale zastavia sa v "nejakej polohe",
takmer vždy "v inej neurčitej polohe".
Nastavovaním zrkadiel zrkadlá niekedy ani neviem dostať do ich "správnej polohy" ....
Máte niekto takúto skúsenosť ? Niečo sa v späťákoch poškodilo, zlomilo, preskočilo ?
Je to na servis, alebo je tento stav nejako "samoopraviteľný" ?
Díky moc za pomocné info

Ja by som poradil ..neskúšať ..nepúšťať sa do nejakých “oprav” ..chod do mazdy a nech ti ich vymenia ...máš predsa záruku nie ? nemyslím že to bude nejaký extra problem
 
Mne sa to uz tiez stalo po wapke. Potom sa to akosi opravilo samo, ale v servise to urcite spomeniem, aby som mal zaznam. Po oprave/vymene s tym uz nie su problemy?
 
No tak mě to už taky potkalo , u řidiče.
Tak to budu řešit mám radost .
 
Je zajímavé, že je to většinou na straně řidiče
 
No tak první levé a po týdnu i pravé .
V servisu říkali že objednají motorky tak uvidím ...
 
takže tady pomůže už jedině toto ... :) docela prdel, videt Mazdare s autem za mega na ruční myčce jak to tam navléká :)
jednoraz-navleky-08-2.jpg
 
Jo jde to, mám modré návleky (standardní barva) a auto je taky modré, tak si toho nikdo moc nevšímá :-)
 
Lidi vy mě děsíte. Na wapce myju jednou, dvakrát, měsíčně. Zrcátka sklápím vždy, i když mrzne. Zatím je to bez problému, ale konec záruky se pomalu blíží…
 
Back
Top