• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Neoriginální rádio, reproduktory a zesilovač

Android auto je podle mě krok zpět vzhledem k využívání telefonu.
S tou absencí druheho tuneru ti úplně nerozumím, jak jinak bys chtěl přepínat stanice než kliknutím na displej nebo volantem. OBD wifi je dost nestabilní, chce to Bluetooth verzi
 
Mna skor zaujima to handsfree. To s tym androidom nefunguje original HF? Nedaju sa vyuzivat ani vstavane mikrofony?
 
Original HF má otřesný zvuk, ovládání i možnosti, nevidím jediný rozumný důvod proč cokoliv z něj použít. Z nového radia se jen natáhne mikrofon, může se klidně umístit k centr reproduktoru nad info displejem kde je původní mikrofon od HF, já bych ale doporučil umístění nahoru ke středovému zrcátku.
 
Mal som takyto mikrofon na Eonon v 3ke a bolo to 10x horsie ako origo HF na 6ke. Aj ked som si ho pripol na koselu ci tricko, aj tak ma bolo slabo pocut.
Moznosti ako prijat hovor a relaticne normalna zrozumitelnost mi stacia. Telefonovat sa neda akurat nad 130, vtedy je taky hluk, ze nerozumiem.
 
Mě přijde origo nepoužitelné. Ten Sinosmart ma zvuk i mikrofon daleko lepší, zatím každý s kým častěji volám mi to potvrdil. Ono také záleží jestli to rádio do 3ky byla kopie nebo original a základní nebo plná výbava, ono plno lidí koupí to laciný radio skladem v ČR a pak říkají jak jsou ty čínský radia nahovno...
 
No hits: tuner -buď má sinosmart horší prijem a nebo sám neprelaďuje ( z Berouna přijedu do Prahy a musím překliknout frekvenci abych mohl poslouchat to samé radio) ale to je banalita.
Trápí mě to handsfree. S origo rádiem jsem fungoval naprosto bez problémů, ale teď když mám vypnutý motor tak taky dobrý, ale po nastartování mi nikdo nerozumí a snímá to hukot motoru. Otázka jestli není problém v nastavení . Když jsem připnul přibalený mikrofon tak žádná zmena
 
Mě přijde origo nepoužitelné. Ten Sinosmart ma zvuk i mikrofon daleko lepší, zatím každý s kým častěji volám mi to potvrdil. Ono také záleží jestli to rádio do 3ky byla kopie nebo original a základní nebo plná výbava, ono plno lidí koupí to laciný radio skladem v ČR a pak říkají jak jsou ty čínský radia nahovno...
Origo Eonon s ich prislusenstvom. Mne sa vtedy vzdy stazovali, ze ma nerozumeju. Odkedy mam 6ku, nestalo sa mi to ani raz. Jedine pri vyssej rychlosti ako som pisal. Ak to ma Sinosmart lepsie, tak parada. Ale tamto bola tragedia. Preto ma zaujimalo, ci sa to da nejako prepojit a vyuzivat origo mikrofon, aby som netahal dalsi + ci funguje HF tlacitko na volante.
 
Pokud někdo říká že ORIGO HFsada (mám GH po faceliftu) má horší zvuk a je nepoužitelná, tak ji má vadnou ! ORIGO HF má super zvuk a super mikrofony dva nahoře jak jsou stropní světla (a senzory alarmu) a při hovoru vypíná repro některé. Jediné co je debilní a moc nepoužitelné je hlasové ovládání a seznam telefonu ! Takže @okrujko má pravdu.
 
Ta ORIGO HF se nedá využít pro OEM rádio, protože je propojena nějak s rádiem ORIGO ... když přijmeš hovor, tak do rádia dává nějak pokyn na vypnutí zvuku, respektive přepíná na vstup signál AUX (ten je vyveden i jako jack) a tam leze zvuk z BT (telefonu) a ještě nějak dává signál do BOSE a vypíná subvof. Já na mojem číňanovi mám i AUX vstup a chtěl jsem tam napojit ten výstup z BT a mít nějako aplikaci v Androidu, která když bude signál na AUX, tak to přepne automaticky na něj z rádia nebo CD .... ale než jsem se k tomu dostal, tak jsem koupil novou GL a GH má žena a té je to jedno :-)
 
No hits: tuner -buď má sinosmart horší prijem a nebo sám neprelaďuje ( z Berouna přijedu do Prahy a musím překliknout frekvenci abych mohl poslouchat to samé radio) ale to je banalita.
Trápí mě to handsfree. S origo rádiem jsem fungoval naprosto bez problémů, ale teď když mám vypnutý motor tak taky dobrý, ale po nastartování mi nikdo nerozumí a snímá to hukot motoru. Otázka jestli není problém v nastavení . Když jsem připnul přibalený mikrofon tak žádná zmena

Dle mě nemáš zapnutou volbu v rádiu pro náhradní frekvenci, tzn. rádio (tuner) ti nehledá automaticky tu stanici na jiné frekvenci jak přejíždíš mimo dosah vysílače .... volba se jmenuje různě. U mého číňana to je tuším AF.
 
@Pavel 21 Jo tak, a máš zapnutou funkci AF (jmenuje se tak i na origo radiu - alternative frequency) ? Je divný že ti není po nastartování rozumět, tento problém já nemám. Možná by to chtělo dodatečnou filtraci na napájení na stálé případně i spínané napětí, něco takovýho
FILTR, zřejmě ti tam od někud leze bordel. Ohledně umístění OEM mikrofonu čti níže.

@Kozlik rádio originální a OEM je jedno a to samé označení (vzhledem k tomu že mazda radia nevyrábí ale nechá si je dělat na zakázku a pak je montuje do vozidel). Bt posílá signál na přepnutí vstupu z BT. Nepřepíná to na aux, je to samostatná linka mezi BT a rádiem. S tou špatnou kvalitou OEM BT jsem se shodl zatím s každým. Prochazel jsem wiringy a i Facelift má jen jeden mikrofon u center reproduktoru. Na stropě jsou jen pohybová čidla pro alarm!

@okrujko on je u eononu rozdíl jestli se jednalo o 1GB, 2GB nebo 4GB verzi (RAM), první dvě by měly mít horší střeva stejně jako u konkurence.
 
Poslední úprava:
Z důvodu vylepšení HF zvuku se u GH na základě SI R063/09 relokoval nový mikrofon TD1166EM0A z palubky nahoru do stropu pomocí kabelu GSY17697X. Změna ve výrobě od VIN *400001 (FL). :D
 
Poslední úprava:
Tak wiringy pro facelift co mám byly vytvořeny zřejmě před tímto vylepšením
 
@no_hits ... označení OEM a ORIGO všichni chápou tak jak jsem napsal (ORIGO = součást auta z výroby, OEM = koupené někde a namontováno místo ORIGO), tak proč píšeš něco o tom že to originální je de facto OEM, to by pak MAZDA nebyla MAZDA, ale OEM-MAZDA, protože spoustu dílů a komponent si nechává dělat od jiných výrobců, stejně jako jiné automobilky.

A Mazda GH po faceliftu má mikrofony ve stropní svítilně, tak jak jsem psal a potvrdil ti to @shr3k, tak tomu už doufám uvěříš :-)

No a jelikož jak jsem psal, že jsem řešil ten propoj BT z rádiem už dávněji, tak jsem si vybavoval už matně jak to je zapojené a myslel jsme že to bylo na AUX zapojené, někde jsem měl i schéma ze servisu, ale hledat to už nebudu.
 
Zkusím to jinak. OEM je originální díl montovaný výrobcem vozidla případně dostupný jako příplatková výbava od výrobce vozidla. Vše ostatní jsou aftermarket díly, tj nejedná se o OEM díly.
Bohužel máš pravdu s tím že jak se věci nazývají a jak jsou v určitých kruzích chapány, jsou občas rozdílné až protichůdné věci, to ale neznamená že je to v pořádku. Stejný případ je např označení JDM nebo petrolhead, které se v posledních letech v ČR používají spíš pro pravý opak a ti kterých se to opravdu týká raději mlčí. Ale to už je OT...

Trochu mně to připomíná moto "Opakovaná lež se stává pravdou"....
 
No s těmi názvy je to bohužel tak a pokud se pohybujeme v odbornější oblasti, tak je to problém ....
 
Back
Top