• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Odhlučnění vozidel

  • Vlákno založil Vlákno založil Krabat
  • Datum založení Datum založení
Tak v tom případě v druhé vrstvě materiál neoprene, budeš potřebovat 2 pláty - bude vidět spoj, hlavně pořádně očistit a odmastit tu kapotu jinak se to začne odlupovat. Máma to má na i30 už skoro 3 roky a táta na corolle snad 4 a drží
 
Diky, objednam :) Jo a jentak mimochodem, problem hluku od kol je uz vyreseny. Vcera jsem byl na pretesneni vany. Zjistili ze to teklo protoze byly uvolnene srouby o_O Vedlejsim projevem byl i ten hluk od kol, kdy to prenaselo ty vibrace do kabiny. Rozdil? Je to tissi o parnik! Novejsi vozy na tom stale budou o choupek lip, ale krome te opravy kapoty uz nad odhlucnenim nepremyslim.
 
Diky, objednam :) Jo a jentak mimochodem, problem hluku od kol je uz vyreseny. Vcera jsem byl na pretesneni vany. Zjistili ze to teklo protoze byly uvolnene srouby o_O Vedlejsim projevem byl i ten hluk od kol, kdy to prenaselo ty vibrace do kabiny. Rozdil? Je to tissi o parnik! Novejsi vozy na tom stale budou o choupek lip, ale krome te opravy kapoty uz nad odhlucnenim nepremyslim.
Hmm, zajímavé zjištění. U mé CX-5 po přidání plynu v nižších a středních otáčkách velmi lehce rezonuje, resp. jdou cítit mírné vibrace do pedálu plynu a podlahy. Je to znatelné jen velmi lehce, ale u mé bývalé M3 se stejným motorem, jsem si takového projevu nevšiml. Tak nevím, jestli je to u těžké CX-5 s tímto motorem (G165, 4x2) vlastnost, že se motor v těchto otáčkách více nadře nebo je někde problém? Když jsem měnil olej v manuální převodovce, tak zespodu motor/převodovka v suchu a nikde viditelně nic uvolněného není.

Pokud bych chtěl eliminovat tyto vibrace, pomůže odhlučnit jen podlahu nebo ještě i jinou část auta?
 
Konečně jsem se dostal aspoň k vytlumení dveří v GL. Zvolil jsem :
- Comfortmat Viper
- SGM Barrier Lite
- Comfortmat Viper (vzhledem k budoucímu projektu i na 3.vrstvu)
- Comfortmat Softwave Expert

IMG_20250405_113745.jpg IMG_20250405_114745.jpg IMG_20250405_123344.jpg

Více fotek v galerii ZDE

=====================.
PS už 2 tydny děláme kvůli nedostatku materiálu s vibrofiltrem.
Antivibrak Premium 2.0 je lehčí a tvárnější než jiný 2mm materiály. 3.0 a 4.0 jsou o poznání těžší než konkurence. Dost dobře se ale tvarují. Všechny mají společnou vlastnost - mají o dost horší přilnavost než Comfortmat i SGM (air)

Jinak pokud bych si mohl zvolit,
Dělal bych odhlučnění dveří bez ohledu na audio materialama :
Viper - Raptor - Cobra (nebo air3) - Softwave Expert
 
Poslední úprava:
Já taky tlumil GL,
Dveře: Comfortmat Cobra a přes to Comfortmat Integra. V místě repro ještě Comfortmat Tsunami
Kapota: Comfortmat Cobra
Podběhy plech: Comfortmat Viper
Podběhy plast: Comfortmat Integra
Do kufru ještě asi dám Comfortmat Viper + Comfortmat Integra

Ty přední podběhy jsou hodně znát, kamínky už nejsou slyšet.
 
Pokud máš tsunami na integře, tak spadne, protože na ni nedrží. Je možnost za reprakem vyříznout integru a misto ní dát tsunami. Nebo tam tsunami nedávat vubec když tam Integra je.

Do kufu místo integry dej raptor. Je účinnější a tenčí. Kamion s Comfortmatem by měl přijet začátkem příštího týdne.
Pokud v kufru podběhy nemáš, počkal bych na Sgm dual a na to oranžovej sgm Barrier mix. Sgm má dojet během měsíce a určitě se vyplatí si počkat. Případně v druhé vrstvě titan lite
 
To Tsunami jsem chtěl lehce posunout a už to nešlo, drží jak židovská víra, tak nevěřím, že by mohly spadnout. To lepidlo je dost silný.
Do kufru dám hlavně Viper, protože jsem ho objednal moc na podběhy, tam nebylo moc kam dát. Zbytek dám Cobru, co mi také zbyla a ta Integra mi taky zbyla, proto tu. Jinak bych dal ten Raptor, jak píšeš, ale původně jsem ani kufr nechtěl dělat....ale když zbyl materiál, proč to nevyužít :-)

Jinak, dělal jsem odhlučenění kdysi na Mazdu 3 BM, tam to bylo hodně znát, Mazda 6 je hezky odhlučněná už z výroby, tam takový velký rozdíl nepozoruji, ale už jen poklepání zvenku na odhlučněné dveře je velký rozdíl.
Jinak jsem nepochopil funkci bílého polysturenu v předních dveřích.
 
Pokud je tsunami na antivibraku tak ok ale na integře nedrží to máme vyzkoušeno. Za mě je 6ka nic moc odhlučněná a má hlavně měkký plechy
 
To Tsunami jsem chtěl lehce posunout a už to nešlo, drží jak židovská víra, tak nevěřím, že by mohly spadnout. To lepidlo je dost silný.
Do kufru dám hlavně Viper, protože jsem ho objednal moc na podběhy, tam nebylo moc kam dát. Zbytek dám Cobru, co mi také zbyla a ta Integra mi taky zbyla, proto tu. Jinak bych dal ten Raptor, jak píšeš, ale původně jsem ani kufr nechtěl dělat....ale když zbyl materiál, proč to nevyužít :-)

Jinak, dělal jsem odhlučenění kdysi na Mazdu 3 BM, tam to bylo hodně znát, Mazda 6 je hezky odhlučněná už z výroby, tam takový velký rozdíl nepozoruji, ale už jen poklepání zvenku na odhlučněné dveře je velký rozdíl.
Jinak jsem nepochopil funkci bílého polysturenu v předních dveřích.
Funkce polystyrenu ve dveřích byla/je jako doraz nebo vymezeni kam ma jsi stažena sklo okna aby se nepoškodilo
 
To je omezeno stahovačkou. Je to vyztuha
 
Poslední úprava:
Back
Top