Čep řízení PRAVÝ: GHT2-32-280
moje doporučení:
https://mlparts.cz/vyhledavani?filter=QnJhbmRQcm9kdWN0RmllbGRzRmlsdGVyJTVCMCU1RD0zODU2NyZCcmFuZFByb2R1Y3RGaWVsZHNGaWx0ZXIlNUIxJTVEPTkzJkJyYW5kUHJvZHVjdEZpZWxkc0ZpbHRlciU1QjIlNUQ9ODYmQnJhbmRQcm9kdWN0RmllbGRzRmlsdGVyJTVCMyU1RD04NyZCcmFuZFByb2R1Y3RGaWVsZHNGaWx0ZXIlNUI0JTVEPTEwMw==&search=GHT2-32-280
Čep řízení LEVÝ: GHT2-32-290
moje doporučení:
https://mlparts.cz/vyhledavani?filter=QnJhbmRQcm9kdWN0RmllbGRzRmlsdGVyJTVCMCU1RD0zODU2NyZCcmFuZFByb2R1Y3RGaWVsZHNGaWx0ZXIlNUIxJTVEPTkzJkJyYW5kUHJvZHVjdEZpZWxkc0ZpbHRlciU1QjIlNUQ9ODYmQnJhbmRQcm9kdWN0RmllbGRzRmlsdGVyJTVCMyU1RD04Nw==&search=GHT2-32-290
Axiální táhlo Pravý/Levý: GHT2-32-240A
moje doporučení:
https://mlparts.cz/vyhledavani?filter=QnJhbmRQcm9kdWN0RmllbGRzRmlsdGVyJTVCMCU1RD0zODU2NyZCcmFuZFByb2R1Y3RGaWVsZHNGaWx0ZXIlNUIxJTVEPTI5NzU2JkJyYW5kUHJvZHVjdEZpZWxkc0ZpbHRlciU1QjIlNUQ9ODc=&search=GHT2-32-240A
Ochraná prachovka Pravá/Levá: KD31-32-12X
u oprachovky se asi jedno jestli koupíš nějakou čínu nebo ne.
Já sám rád používám tyhle díly od TRW, Lëmforder, Sidem, případně Moog a docela mě překvapilo polský NTY že taky docela funguje.
Dá se to udělat i před barákem a určitě se to dá udělat i bez vyndání řízení. Záleží jen na vybavení, který máš.
Hlavní problém pro tebe asi bude povolení axiálního táhla od hřebenový tyče řízení. Buď na to jsou přípravky a pak se to dělá naprosto parádně, nebo musíš mít velkej klíč/siko kleště a snažit se to povolit zespod auta. Zároveň potom doporučuju zakápnout závit novýho táhla na straně co jde do řízení kapkou lepení na závitový spoje střední pevnost.
Číslo výrobku: 3801 Zjednodušené číslo výrobku: 3801
mlparts.cz
A jestli měnit i axiální táhla, tak to záleží v jakym jsou stavu. Pokud mají vůli (cvakají), tak 100% vyměnit. Pokud jsou jen vyběhaný a ty tyčky (bez čepů) už se houpou a padají naprosto volně, tak u 10let starýho auta asi taky vyměnit. Pokud ale pěkně drží na místě (bez čepů) a mají dobrý závit na ty nový čepy, tak bych je klidně nechal
Samozřejmostí na závěr je potom udělat geometrii.