- 139
No pokud jsem četl dobře, tak 0W-30 není možné v EU použít.
.
To jako nějaké oficiální vyjádření?
No většina tady mi doporučila právě 0w-30tku.
A pak se v tom vyznej.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
No pokud jsem četl dobře, tak 0W-30 není možné v EU použít.
.
0W-30 pokrývá celý teplotní rozsah 0W-20 (doporučovaný) až 5W-30 (doporučovaný), není důvod, proč by neměl jít použít, pokud bude v požadované výkonové specifikaci.No pokud jsem četl dobře, tak 0W-30 není možné v EU použít.
IMO je nesmysl dávat do benzínu bez filtru pevných částic olej C3 s nižším obsahem popela, pokud ještě existuje ekvivalent v A3, notabene, když je tato výkonnostní třída požadovaná (A3 nebo A5, A3 je ta lepší).Když si přečteš zbytek tohodle vlákna, tak ten Castrol Edge 0W-30 je tady hodně doporučovaný. I když já osobně bych při příští výměně zrovna chtěl zkusit Millerse, konkrétně Millers Oils EE LONGLIFE C3 5w30.
Tak mi tak napadá, když C3 má prodlužovat životnost DPF, neznamená to, že z něj bude míň karbonu?
No muzes si nechat vytahnout ten olej z motoru( pokud tam jeste ted je) a nechat ho odeslat do laboratore..dnes dokazi dle zbytkovych primesi z rozboru rici presne jaky olej tam byl a samo v jakem byl stavu(vycteno od moudrejsich na webu). Pokud by jsi do toho sel a zjistilo se,ze olej nebyl pri predesle vymenen vubec..sel bych trvde po Mazda servismani,kde vuz byl. Za dva tisice km nemuze kvalitni olej degradovat.Ahoj , rád bych od někoho názor ,dělám pravidelný servis mezi 15 - 20 tis km po každé v mazde, ve 200 tis jsem udělal servis v jiné mazde nez jindy na CX 7 2.2 MZR 173 PS , po ujetých 2 tis kilometrů se to chytlo na klice dole u šal , teď mi to stojí v Mazdě v Rakousku a nelíbil se jim moc olej , oprava 7tis euro , nebo jiný motor , sehnal jsem motor ale můžu se někde dovolat ? Protože se o auto opravdu starám jak se má , díky
To mas samozrejme pravdu (ze po deseti letech jiste bude davno degradovan), ale to neni jiste tento pripad..o kterem tu vedeme diskuzi.Kvalitny olej moze zdegradovat aj za 200km, ak bude v motore 10 rokov. Vzdialenost je iba jednym z meritok, sposob jazdy (caste starty, jazda iba so studenym motorom) a mnozstvo km za rok (olej degraduje aj bez jazdenia kvoli vzdusnej vlhkosti) su dalsie.
Mobil používám
To je jasný, že se ztišil, když přešel z 0w na 5w, zvláště pokud už má něco nalítáno. Jinak co jsem teda studoval po netu, tak ta 40-ka by na to mít vliv neměla, ne zásadní. Prý po prvních 100 - 200 km zdegraduje na hodnoty přibližující se té 30-ce. ..., že ty vysoké hodnoty už tam jsou "dotlačeny" pro závodní použití (jako třeba 10w60 apod.). Věřím tomu, že po dobu závodu těch cca 100km tam ty hodnoty jsou, ale pak se z toho stane zase obyčejná 30-ka.@Gryllz mi myslím říkal ze když přešel z mobil1 0W40 teď na nějaký 5W30 tak se auto zdá tišší.