salamander
člen KLANu
- 32
Dobrý večer,
Rád bych se zeptal jak to máte s plynulostí jízdy u motorů SkyactivG 150hp. Krátce vlastním Mazdu3 150hp se SkyactivG (manuál), 8500 km najeto. Nemůžu si pomoct ale přijde mi, že auto celkem často podivně cuká a ubírá to celkovému "komfortu" z jízdy. Než se objednám do servisu, tak bych se rád zepta na vaše zkušenosti.
Myslím si, že to může mít co dělat s deaktivací válců a nebo přepínání mezi tou baterkou, pak 4 válcemi a následně do 2 válců? Dělá to většinou při nižších otáčkách, ale všiml jsem si toho i u vyšších, ve vyšší rychlosti i na 6 stupeň, když chci po autě nějakou tu akceleraci a nebo uberu trošku plynu.
Stává se to ve 3 případech:
1.) Když jedu městem třeba na 3. stupeň a jen "udržuji rychlost" a držím pedál ve stejné poloze, tak auto pocukává, nepravidelně. (Dělá to při všech převodech)
2.) Když pedál sešlápnu více (akcelerace), tak auto zrychluje, následně vynechá a pak zase dále pokračuje, zrychluje a už necukne. (Dokud neuberu plyn a nechci po něm znova přidat, pak to zase škubne).
3.) Všiml jsem si, že auto taky cukne, když jedu bez plynu (ve vyšší rychlosti) a následně ho sešlápnu (akcelerace) a nebo ho pustím. Vím, že toto auta dělají, ale na mém starém dieslovém golfu toto dělalo jen na 1-2 stupni, když se náhle pustí plyn. U mazdy mi to dělá od 1-6 stupeň a stačí jen "ubrat", nemusím plyn úplně pustit aby sebou škublo. Takže si dokážete představit jízdu po dálnici, kdy jenom ubírání a přidávání plynu cukne autem, což mi přijde divné?
Můžu to zkusit trošku více rozvést a chápu, že Mazda servis bude asi vědět více, přesto bych se rád zeptal na vaše zkušenosti. Byl by to můj první servis s tímto autem a nejblíže mám Mazdu v Brně na kterou jsem nečetl dobré recenze. Tak chci tam jít trošku připraven.
Děkuji za případné odpovědi!
Rád bych se zeptal jak to máte s plynulostí jízdy u motorů SkyactivG 150hp. Krátce vlastním Mazdu3 150hp se SkyactivG (manuál), 8500 km najeto. Nemůžu si pomoct ale přijde mi, že auto celkem často podivně cuká a ubírá to celkovému "komfortu" z jízdy. Než se objednám do servisu, tak bych se rád zepta na vaše zkušenosti.
Myslím si, že to může mít co dělat s deaktivací válců a nebo přepínání mezi tou baterkou, pak 4 válcemi a následně do 2 válců? Dělá to většinou při nižších otáčkách, ale všiml jsem si toho i u vyšších, ve vyšší rychlosti i na 6 stupeň, když chci po autě nějakou tu akceleraci a nebo uberu trošku plynu.
Stává se to ve 3 případech:
1.) Když jedu městem třeba na 3. stupeň a jen "udržuji rychlost" a držím pedál ve stejné poloze, tak auto pocukává, nepravidelně. (Dělá to při všech převodech)
2.) Když pedál sešlápnu více (akcelerace), tak auto zrychluje, následně vynechá a pak zase dále pokračuje, zrychluje a už necukne. (Dokud neuberu plyn a nechci po něm znova přidat, pak to zase škubne).
3.) Všiml jsem si, že auto taky cukne, když jedu bez plynu (ve vyšší rychlosti) a následně ho sešlápnu (akcelerace) a nebo ho pustím. Vím, že toto auta dělají, ale na mém starém dieslovém golfu toto dělalo jen na 1-2 stupni, když se náhle pustí plyn. U mazdy mi to dělá od 1-6 stupeň a stačí jen "ubrat", nemusím plyn úplně pustit aby sebou škublo. Takže si dokážete představit jízdu po dálnici, kdy jenom ubírání a přidávání plynu cukne autem, což mi přijde divné?
Můžu to zkusit trošku více rozvést a chápu, že Mazda servis bude asi vědět více, přesto bych se rád zeptal na vaše zkušenosti. Byl by to můj první servis s tímto autem a nejblíže mám Mazdu v Brně na kterou jsem nečetl dobré recenze. Tak chci tam jít trošku připraven.
Děkuji za případné odpovědi!