Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Tak podzimní testování v Alpských průsmycích dopadlo na výbornou. Gumy drží, jako přibité a vzorek stále bez problémů. A to několikrát při vystoupení z auta bylo cítit pálící se gumu (z kopce samozřejmě i pálící se brzdy), takže opravdu testování za extrémních podmínek. Za mě rozhodně doporučuji Dunlop SportMaxx RT, minimálně v rozměru 225/45 R17 91WPřesně tyto pneu v 17" máme na GH a mohu 100% doporučit. Drží neskutečně a vzorek hlavně na hranách má obrovskou výdrž. Například oproti Nokianům a Hankookům, které jsem schopný za sezonu na hranách zgumovat.
Ještě uvidíme, jak Dunlopy dopadnou po testování v Alpách. Už se tam moc těším
Můj názor, kterým bych shrnul moje příspěvky je takovej. Záleží na tom, kde budeš a jak budeš jezdit. Je to popsáno i na tom videu na předchozí straně.Tak se blizi zima, lepe receno jeji obdobi a potrebuju koupit new zimaky a nevim ktery :-/
Nejaky nazor tu probehl, ale zaver jsem si z toho neudelal
Ja jsem ani nemel v umyslu pidit se po tom, zda a jak je mozne pouzit neco jineho, nez je v TP. Kazdopadne pokud jde o sirku pneumatiky, tak si clovek zrovna dvakrat nevybere. V TP je pro GJ u letnich pneumatik 225/45 R19 nebo 225/55 R17 a u zimnich je k predesle dvojci jeste moznost 215/65 R16. A na 16" jsem urcite jezdit nechtel, to by se mi auticko nelibilo . A kdyz mi nikdo nerozmluvil jezdit na malem profilu i v zime, tak jsem proste volil 225/45 R19 a cas snad ukaze na kolik to bylo spatne rozhodnuti. Kazdopadne v tomto rozmeru si clovek muze vybrat tak zhruba mezi sesti modelama.Peníze až na prvním místě... Ale trochu vážně. Především to je otázka TP - co je na daný automobil v TP schváleno. Jde také o to, že v případě dopravní nehody a plnění ze strany pojišťovny, se i ona snaží plnění minimalizovat a hledá vše, co lze využít... V TP jsou jednak schváleny parametry disků a k tomu rozměry pneumatik včetně jejich indexů nosnosti a rychlosti, mnohdy i rozdělení na letní a zimní. V případě "experimentování" bych se snažil alespoň dodržet obvod kola (pneumatiky) s ohledem na světlost podvozku.
Zimní pneu obecně se oproti letním spíše používají užší, je-li v TP alternativa, ale není to pravidlo. ...
V tom rozměru snad ani nejsou v prodeji špatné gumy. Jezdit se dá v podstatě na čemkoliv, jen se člověk musí umět přizpůsobit momentálním jízdním podmínkám, nepřeceňovat sebe i auto a v neposlední řadě naučit se předvídat a včas třeba i uhnout.... V dobách dávno minulých jsem si mockrát říkával: "Vyhrát může jen ten, kdo dojede až do cíle, byť pomalu!" Dnešní provoz na silnicích a agresivita některých jedinců... No, není co říci! Dobré zimní gumy je jeden z kamínků té mozaiky, která tvoří jistý základ přežití. Jistě mi rozumíte.
Přeji Vám mnoho pohodových kilometrů v zimě i v létě!
Jak se pozná ta "samočistící" schopnost? Co nejmenší členitost? Tvar paprsků? Mohl bys to, prosím, nějak blíž specifikovat pro úplnýho začátečníka? Moc díky!Kdo jezdí hodně ve sněhu, pak by měl volit disky, které mají částečně "samočistící" schopnost, aby v nich nenamrzal sníh/led, čímž se stávají kola nevyváženými se všemi důsledky pro jízdu.
Vzhledem k tomu, že 6 GJ nemá v TP 18" rozměr a nechtěl jsem v zimě jezdit na 17" balónech, nechal jsem si zapsat 18" kola.Především to je otázka TP - co je na daný automobil v TP schváleno. Jde také o to, že v případě dopravní nehody a plnění ze strany pojišťovny, se i ona snaží plnění minimalizovat a hledá vše, co lze využít... V TP jsou jednak schváleny parametry disků a k tomu rozměry pneumatik včetně jejich indexů nosnosti a rychlosti, mnohdy i rozdělení na letní a zimní. V případě "experimentování" bych se snažil alespoň dodržet obvod kola (pneumatiky) s ohledem na světlost podvozku.
O těch testech na vodě popravdě nevím, ale nikdo z majitelů, který je jezdí si nestěžoval. Já každopádně preferuji, jak je psáno v tomto tématu WRA3. Vzorek pro sportovnější vyžití do oblastí, kde není tolik sněhu a hlavně tišší oproti D3.2 Natural: Nokian WRD3 zlyhávali v testoch na vode, tak pridali ďalšie drážky a vznikol ich nástupca WRD4, ktorý si zachoval všetky dobré vlastnosti predchodcu. Aj preto sa neoplatí kupovať WDR3, lebo u neho nie je istota, že je vyrobená v 2015
Muzu je mit