• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Pneumatiky

Jaké letní pneu 225/45 R18 pro lehce sportovní jízdu ? (každý 2 hlasy)


  • Celkem voličů
    50
Míro, fakt jo? Já mám k čínským penu dots nedůvěru, na druhou stranu třetinová cena oproti ostatním značkám zní zajímavě...
 
Ne opravdu jsou dobré.Perfektně drží na mokru,jsou tiché(po zajetí jsou tišší než Goodyeary-vlastní zkušenost).Nejsem dealer.Mazdy celkově trpí na hluk od zadních kol a tyhle gumy jsou slyšet fakt málo
 
Oživuji téma - uvažuji o těch pneu, o kterých píše Míra, cena je opravdu lákavá a výsledky v testech dobré. Nicméně v 215/45 R 18 se asi ani nedělají.
Má někdo zkušenost s ježděním na 225/45 R18? Je to pravda nepovolený rozměr v TP pro Mzda 6 GY , takže teoretický problém s pojištovnou, cajtama. Ale bankovky hovoří jasně + by mohly být možná i pohodlnější.

Díky moc
 
Oživuji téma - uvažuji o těch pneu, o kterých píše Míra, cena je opravdu lákavá a výsledky v testech dobré. Nicméně v 215/45 R 18 se asi ani nedělají.
Má někdo zkušenost s ježděním na 225/45 R18? Je to pravda nepovolený rozměr v TP pro Mzda 6 GY , takže teoretický problém s pojištovnou, cajtama. Ale bankovky hovoří jasně + by mohly být možná i pohodlnější.

Díky moc

To už spíš jdi do 225/40R18 vyjdou mnohem levnějš (řádově v tisících) než 225/45R18 a na M6 GG to je víceméně přesnej rozměr oproti stock kolům menších rozměrů takže tacho s nima měří docela přesně.
Mimo jiné mi 225/40R18 i Mazda povolila zapsat do TP což u rozměru 225/45 určitě nepovolí.
Jezdil jsem s nima i dálky a nějak ultra tvrdý to taky neni(dovolená na slovensko ve 4 lidech po naší slavné D1 a nikdo si nestěžoval na nepohodlí)
Oproti 215/45 je 225/40 nižší jen o 6mm což se rovná prakticky rozdílu nová/ojetá pneu

A navíc to vypadá líp ;)
P3110721.JPG P3110729.JPG P3110728.JPG


225/45R18 už jsou na GG moc velký. Zkoušel jsem je nasazovat na auto když jsem kupoval rx8 kola a byly na nich ještě origo pneu. Je to dost na hraně aby se to vůbec vešlo do podběhů
P2060671.JPG P2060669.JPG
 
Aké továrenské pneumatiky dáva Mazda na svoje rakety?
 
Pánové někdo zkušenost s Kumho Ecsta SPT KU31 ? Je to nějakej korejec, A na mokru, palivo C, za velmi slušý peníze a testy taky ok. Nemáte někdo náhodou V 17" nebo 18"?
 
Osobne jazdím Dunlop v lete a Sava v zime a maximálna spokojnosť. Kumho som nikdy nedral, avšak niečo som počul o ich kvalite, mali by byť ok.
 
Pánové někdo zkušenost s Kumho Ecsta SPT KU31 ? Je to nějakej korejec, A na mokru, palivo C, za velmi slušý peníze a testy taky ok. Nemáte někdo náhodou V 17" nebo 18"?
měl jsem Kumho KU39 Ecsta LE Sport a zimní firestone byly tižší... Jinak celkem držely ale asi menší výdrž..... Co se mi na nich líbilo byla vyztužená bočnice, tu teď nemám a je to trochu znát.
 
Aké továrenské pneumatiky dáva Mazda na svoje rakety?
Zatím jsem "zažil" OEM Bridgestone Turanza ER30 205/55/16 a Turanza T001 225/45/19, Dunlop SP Sport 2020 205/50/17 a SP Sport 2050 225/45/18.
 
@shr3k -Takže asi to nebude tak, že spolupracujú iba s jednou fabrikou na všetky modely. Ja len, že či fabrické sa oplatí jazdiť, či tam nedávajú nejaké len aby tam boli! A tie čo uvádzaš vyzerajú v pohode. Ak by tam boli jedny z menovaných, určite si ich nechám a na zimu kúpim osvedčené Sava Eskimo HP.
 
@shr3k -Takže asi to nebude tak, že spolupracujú iba s jednou fabrikou na všetky modely. Ja len, že či fabrické sa oplatí jazdiť, či tam nedávajú nejaké len aby tam boli! A tie čo uvádzaš vyzerajú v pohode. Ak by tam boli jedny z menovaných, určite si ich nechám a na zimu kúpim osvedčené Sava Eskimo HP.
Určitě ne, výrobci jsou různí, většinou logicky (a logisticky) made in Japonsko. Např. 225/55/19 byly v počátcích výroby CX-5 hodně nedostatkové, protože je dělal jen Toyo.
 
Ehm ... eee ... ted budu asi za strasne trdlo, ale jedna vec mi strasne vrta hlavou (a na auto se mi ted v noci nechce jit divat). Kdyz je vzorek na pneumatice asymetricky, tzn. neni osove soumerny, jak jsou vlastne obute ty vzorky na aute? Vzdy jsem si myslel, ze vlastne vzorek na obutych pneumatikach je osove symetricky v ramci celeho vozu - napr. kdyz ma pneumatika drazku na jedne strane, ze bude ta drazka u obutych pneumatik bud u vsech kol na vnejsi strane nebo na vnitrni. Ale to vlastne nejde kvuli smeru otaceni kol o odvodu vody. Leda by se prodavaly leve a prave pneumatiky, coz se asi neprodava. Kdyz to tedy neni symtericke a je ta drazka treba u vsech kol "vpravo", nema to vliv na jizdni vlastnosti?

Zacal jsem o tom premyslet s ohledem na to, ze Mazda v manualu doporucuje kazdych 10 tisic kilometru zamenit pneumatiky. Podle obrazku predni dat na misto zadnich a zadni nakriz dopredu. Samozrejme tam pisou, ze asynchronii a jednosmerne pneumatiky se zamenuji bez krizeni stran.
 
Nevím jestli myslíš přesně tohle, ale na pneu bývá napsáno OUT , aby si věděl, že tou stranou má být pneu ven, je to právě kvůli tomu odvodu vody.Jinak pneu prehazuji vždy při prezuti letní - zimní
 
Back
Top