• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Pneumatiky

Jaké letní pneu 225/45 R18 pro lehce sportovní jízdu ? (každý 2 hlasy)


  • Celkem voličů
    50
Třeba takové Continental sportcontact 5 ve všech testech jedny z nej a když si je koupil kamarád s mps a byli jsme jezdit tak byl nešťastný že vůbec nefungují. Pamatuji si přesně jak mi psal,že "hodí v Otrokovicích granát" co to dělají za pneumatiky. Potom přešel na Bridgestone potenza S001 a byl tak nadšený ,že za hodinu projezdil celou nádrž.

Jo Continental šel hodně do kopru
 
Viděl jsem, že ty nové FK510 vyšly hodně dobře. Falken je budget značka Dunlopu, za ty peníze je to fajn.
blbý je, že origo tam teď mám na těch R17 rozměr 215/50 což Falken nedělá. má buď 225/50 nebo 215/45...
 
Hlásím nazuty a připraveny pro šedou GH avizované Dunlop SportMaxx RT2 , tak dám po sezóně zase nějaké to resumé, jako vždy. Testování v Alpách snad také proběhne :)
Jaké pneu budete obouvat JAKO NOVÉ na letošní sezonu? Co kupujete na aktuální přezutí? Pochlubte se a přidejte i důvod proč zrovna tu/kterou pneumatiku. Ať mají i ostatní, byť třeba ne moc aktivní členové inspiraci ;)

Dunlop SportMaxx RT2 už jsou na šedé Mazdě a po necelém tisíci kilometrů MAXXimální spokojenost :cool: Buchlovské vrchy a nejen ty se projíždějí, jako by gumy byly přilepené k vozovce vteřiňákem a jízda na mokru i ve vysokých rychlostech, no přirovnal bych gumy asi k turbínám, které odvádějí vodu do bezpečí velice rychle a bez zaváhání. Zatím nezklamaly ani jednou a maximální spokojenost.

Mínus možná větší valivý hukot. Ale po tom co na stříbrnou nasadím Barumky i tohle mínus bude velice rychle zapomenuto nejspíš :D

Rozměr 225/45 R17 91Y. Po sezóně určitě napíšu, jestli počáteční nadšení vydrželo po celou sezónu a jak je na tom například životnost ;)
2017-03-16-9468.jpg
 
Dunlop SportMaxx RT2 už jsou na šedé Mazdě a po necelém tisíci kilometrů MAXimální spokojenost :cool: Buchlovské vrchy a nejen ty se projíždějí, jako by gumy byly přilepené k vozovce vteřiňákem a jízda na mokru i ve vysokých rychlostech, no přirovnal bych gumy asi k turbínám, které odvádějí vodu do bezpečí velice rychle a bez zaváhání. Zatím nezklamaly ani jednou a maximální spokojenost.

Mínus možná větší valivý hukot. Ale po tom co na stříbrnou nasadím Barumky i tohle mínus bude velice rychle zapomenuto nejspíš :D

Rozměr 225/45 R17 91Y. Po sezóně určitě napíšu, jestli počáteční nadšení vydrželo po celou sezónu a jak je na tom například životnost ;)
Zobrazit přílohu 8062
Nejspíš půjdu přesně do těch samejch
 
Nakonec jsem objednal shr3kem doporucene Nexen n blue hd plux XL vysly super v testech i v diskusich a jsou o litr na gumu levnejsi nez ty tvoje. Nejsem zavodnik a nejake extremy zkouset nehodlam a k mori me hadam doveze f poho navic je celkem ce ticha. Taky rano objednano. Co jsem usetril necham zahy v ROGI

Odeslano z Lenovo Vibe pomoci aplikace Tapatalk
 
jasný, chápu. Já chtěl po Barumkách gumu, s kterou si užiju trochu víc adheze. A navíc NEXEN je strašně vošklivý slovo :D
 
No . možná budu s těmi čínama vic spokojeny než ostatní s značkovými.
Uvidíme.
Dneska se nedá věřit ani gumě značkové. Když jsem je používal a při opakování stejné značky a typu jsem málem brečel.
A nadávat na Čínu, když ji už dnes máte všude kolem sebe je zbytečné.
Jde jen už o libido , které stoji více. ;)
 
týká se to pneu, ale trochu z jiného soudku. myslíte si, že jsem schopen doma v garáži sundat gumu z disku sám stylem rozříznout napříč a sundat. shodou okolností mám u baráku kontík tak bych to tam hned hodil. jen nevím zda to půjde... :confused:
 
No . možná budu s těmi čínama vic spokojeny než ostatní s značkovými.
Uvidíme.
Dneska se nedá věřit ani gumě značkové. Když jsem je používal a při opakování stejné značky a typu jsem málem brečel.
A nadávat na Čínu, když ji už dnes máte všude kolem sebe je zbytečné.
Jde jen už o libido , které stoji více. ;)

šetřit na gumách není dobrej nápad ....
 
Vždy taková střední cesta.
Za mě, raději 1,7k za činu než za Barum. Můžeme pak porovnat na konci sezóny, spokojenost.
 
Tak NEXEN je Korea. Navíc přece u Žatce staví vlastní pneumatikárnu, mají to mít hotové někdy příští rok. Na NEXENech IMO se dodává podle toho, jak se nakoupí, třeba KIA ze Žiliny nebo ty naše nošovické žuky.

Já taky nevím, jestli mám zkusit po 12 letech ty nové Falkeny, nebo jestli jít do osvědčeného, ale staršího Dunlopu RT (bez 2). Jedna věc je jistá, v testech ty Falkeny FK510 porazily i inovované Turanzy T001, které mám teď z továrny.
 
Poslední úprava:
s NEXENem jsem si dělal srandu, ale guma u mě je jedna z nejdůležitějších věcí na autě, takže radši připlatím abych měl klid až povezu potomstvo...
 
s NEXENem jsem si dělal srandu, ale guma u mě je jedna z nejdůležitějších věcí na autě, takže radši připlatím abych měl klid až povezu potomstvo...
myslím že to moc hrotíte, pokud vozíš potomstvo za jakéhokoliv počasí v rámci rychlostních limitů daných zákonem plus řekněme 10-15% navíc tak je uplně jedno jestli máš nexeny nebo continentálky za 4litry za gumu. pokud hodláš s potomstvem driftovat za deště vesnicema tak máš asi pravdu ty
 
no to právě vůbec není jedno ani v rámci legálních limitů. Když potřebuješ na mokru rychle zabrzdit, potřebuješ grip a ten ti třeba zmiňované Barumky fakt moc nedají ..... (navíc nepomlouvám Nexen, ale spíš Barumky nebo China gumy..)
 
jo jasný china gumy to je kapitola sama pro sebe, spíš beru obecně debatu mezi těma top 10-20ti zaběhnutýma značkama...
 
Nekupuji vše podle testu na papíru ale podle zkušeností uživatelů nebo vlastních.
A to platí při všem.
 
Back
Top