- 6 514
Stejně jako kombi M6 GL IPM. Nebo moje insignia kombi. Taky jsem dával LED žárovky.Nová Škoda Karoq má vpředu Led blinkry a vzadu žárovku.Takže taky zajímavá kombinace.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Stejně jako kombi M6 GL IPM. Nebo moje insignia kombi. Taky jsem dával LED žárovky.Nová Škoda Karoq má vpředu Led blinkry a vzadu žárovku.Takže taky zajímavá kombinace.
To bylo finální resumé při řešení Skokanova BN, akorát nebylo místo. Respektive se naskládalo 300W aby to ustál odpor teplotou. Perfektní zprávy a jsem rád, že ses do toho pustil u GL a těším se na pondělní info z akce LEDTakže pokud odpor z číny, tak 200W.
Jenom doplním reálné foto nákresů :happy: Ano GL FL sedan FULL LED blinkry, a wagon vláknovky vzadu a vepředu LEDNová Škoda Karoq má vpředu Led blinkry a vzadu žárovku.Takže taky zajímavá kombinace.
No jo, ale jak ten proud měří? V napájecím okruhu nemají žádný snímací odpor, jenom pojistky. Asi to nějak detekují na tom spínacím FETu?Jinak když to řídí ta jednotka, tak ona si musí měřit odběr blinkrů a když je malý tak zrychlí blikání .... to je ale Japonský hajzl ... to mi řekni, všechno dělají tak jednoduše a toto tak vymakali aby se to chovalo jako auta před 30 lety ??
A jak jsi dával na ten OPEL tu LED místo žárovky, tak ti to blikalo stejně nebo si musel dávat taky odpor ???Stejně jako kombi M6 GL IPM. Nebo moje insignia kombi. Taky jsem dával LED žárovky.
Bez odporu svítí u oplu i porucha žárovky, vedou tam 3 kabely - jeden kontrolní.A jak jsi dával na ten OPEL tu LED místo žárovky, tak ti to blikalo stejně nebo si musel dávat taky odpor ??
To jo, souhlasím, nějak to musí měřit. No nejspíš to bude na tom FETu, ale to schéma, co zveřejnil Shr3k, je patrně pro GJ/GL zjednodušené. Už na tom GL IPM je vidět trochu víc - je tam spoj do CPU bloku z té malé krabičky, co se vazbí z toho jakéhosi bočního gatu FETu přes diodu na AND hradlo, jehož výstup jde na hlavní gate toho FETu. Ale je možné, že cyklování dělá ta právě ta malá krabička. Prostě nevidím způsob, jak to oblbnout, aniž by se tam dával ten výkonový odpor a zbytečně se pálil výkon Doufal jsem, že oproti GH dojde k nějakému progresu, ale přístup Naturala evidentně nemá alternativu. Jak bude čas, tak si to tam taky dám, nebo nechám dát. Kdo se má na ty pomalé žárovky dívat...No to nevím, ale pokud to prostě bliká rychle když tam dáme místo žárovky LED, tak to musí poznat jedině tím že měří proud, jinak prostě ne, ale aby měřil proud tam by tam musel mít nějaký bočník, který by musel být celkem velký a nebo to měří bez bočníku na těch FETech nějak úbytek napětí. Ale divím se že by tam takovou vychytávku dělali (aby se to chovalo jako za starých časů a při spáleni žárovky blikalo rychle), když jiné automobilky to prý nedělají, dáš LED a bliká stejně.
to je úplně zbytečný odpor k odporům .....do těch odporů by se mi moc nechtělo..
Více informací a technických dat prosím..
Ja som to vyriešil takto
nerozumiem. ak teda blinker s led ide v sedan bez odporov preco by to neslo vo wagon. nejaka mala zmena nastaveni v cpu?Cyklování dělá CPU v FBCM.
predpokladam, ze ledka bude mat mensi odber ako ziarovka a teda vacsi odpor. takze ta druha moznost by stala za pokus. Ako sa da pozriet na tie data?To je spíš otázka na konstruktéra, jaký odpor má sestava zadního blinkru. A nebo vzít úplně stejné mazdy a mrknout se, jestli není rozdíl v As_Built datech FBCM.