• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Problémy s navigací v MZD Connect (ztráty signálu, pozice mimo, kompas nefunguje)

Nedoslo k vymene fabrickych zarovek za LED? Ono to umi delat pekny bordel.

GPS antenou uz se nekdo zabyval?

Mozna to je uplna blbost, ale navigacni pametovka je original? Zkouseli jste jinou?

Jestli uz jste to probirali, tak se omlouvam.

Mám výbavu TakumiPlus- u této výbavy je interiér kompletně osvícen LED z výroby + ambientní osvícení nohou vpředu i vzadu + uložné schránky v předních dveřích.

GPS anténu dali z jiného nového vozu.

Paměťová karta SD je originál. V servise mi dali novější, ale nic se nezměnilo. Bohužel u ní psalo, že je NEPLATNÁ a tak mi vrátili původní.

Snímek obrazovky 2019-08-04 v 13.02.22.jpg

Jediné, co je do vozu doděláno je servisem namontované tažné zařízení. Tvrdí mi, že je v pořádku. Jinak je alespoň z mé strany vůz, tak jak mi jej 7.5.2019 předali. Jedině navíc jsem si nasadil hliníkové pedály ;).

Servis mi dal vytištěný protokol, že autobaterie je nabitá na 95 %. Proč ne na 100 % u 3,5 měsíce ježděného auta (+ doba, než se dostalo ke mně). Proč jí za 2 dny, co tam měli posledně auto nedobili? Proč nezkusili jinou autobaterii? Já jsem stále vnitřně přesvědčen, že dochází k vybíjení autobaterie a tím poklesu napětí. Bylo mi řečeno, že to je nesmysl. Někde na americkém fóru jsem četl, že řešili dlouho úplně stejný problém a až po dlouhé době zjistili pokles napětí. Když jej vyřešili, vše začalo fungovat správně. V servise toto přijímacího technika velmi rozlítilo. Když Mazda tvrdí, že to je v pořádku, tak jím musím věřit. Auto je v záruce. Proč tedy v poslední době už padá i čas na hodinách. Týden od týdne vidím, jak se to auto zhoršuje. Snad v úterý, budou měnit další počítač (pokud dorazí) a už levé zrcátko- zůstává napůl sklopené. Samozřejmě se mohu mýlit. Ale proč jsem si tedy kupoval nové auto? Kdybych se rozepsal o všem, co jsem zažil a podnikl za 3,5 měsíce, co mám tohle auto... Do servisu už abych chodil s bodyguardy :(. Kde budu dále chodit na servis? V Kolíně už asi vítaný nebudu. A co jsem vlastně provedl? Koupil jsem si u nich nové auto a jen chci, aby mi sloužilo a vše bylo, tak jak má být vč. služeb. Vám by se líbilo 8 návštěv za necelé 4 měsíce? Kde jsou náklady na cesty, čas atd... Omluva, kompenzace- pardon jsem najivní. Nedostal jsem ani hloupý dárek při předání auta :).
 
Poslední úprava moderátorem:
Ty hodiny, co se na 5 hodin zapomenou, jsou opravdu divný... o_O
 
Ty hodiny, co se na 5 hodin zapomenou, jsou opravdu divný... o_O
Je to jako za starých časů, když jsi si dal do auta nové rádio a nezapojil stálý proud. Po nastartování jsi přišl o uložené věci. A přesně tak se chová vše v mém autě.
 
Mně to dělá kamera zapojená přes zapalovač v autě, běžně je na ní 14 dní staré datum a čas, ale to bude spíš chyby té kamery než auta....
 
Ta odchylka hodin může souviset s chybou GPS, pokud je v infotaimentu nastaveno synchronizování hodin s GPS.
GPS systém potřebuje mít v paměti tzv. almanach, který udává, kde se každá konkrétní družice nachází ve stanovený čas. Z toho je pak počítána poloha auta. Pokud dojde ke ztrátě této informace, musí se znovu načíst z vysílání družic, což může trvat až několik minut.
Nevím ale, jakou pamět používá GPS systém Mazdy - zda potřebuje napětí na udržení informace nebo ne.
 
To je to, co říkám od prvopočátku, že si navigace neuchová uložené satelity, nebo díky poklesu napětí s nimi ztratí kontakt klidně uprostřed polí za jízdy. Teď jsem jen zaparkoval na zpátečku a když jsem zařadil P, tak byla mapa i šipka otočené o 90 stupňů a kdybych se rozjel, tak by 100 a více metrů znovu navazovala spojení se satelity. Třeba to opravdu vyřeší výměna té další řídící jednotky, o které se servis domnívá, že to způsobuje.
 
Samo že ty HODINY ti ukazují blbě kvůli GPS, pokud máš zapnutou synchronizaci dle GPS, o tom nemůže být pochyb a proto to vypadá na vadný GPS přijímač nebo anténu nebo kabeláž .... nebo studený spoj, protože ne diagnostiku satelitů se dostanou a vidí kolik jich je aktivních. jednotku kde je GPS ti taky měnili ne, tak pak už jenom ANTÉNA, což výměna je hned a zbývá KABEL nebo konektory !!!
 
mel jsem kdysi na nove mazde zahadny problem - obcas vypadlo osvetleni pristrojovky a ovladani steracu. dva tydny si s tim v praze nevedeli rady, pak v usti pri zkoumani asi po trech dnech zsjitili, ze problem byl bordel v konektoru jednoho svazku kabelaze. a to uz taky chteli menit v praze polovinu auta.
 
Ano mám u hodin zatržené seřízení GPS. Stále se nejen navigace, ale i odchylka času zhoršují. Dnes mi ráno v 10 hod. naskočil už čas 18 hod. Tzn. -16 hod.
Měli by mi měnit celý modul GPS pod mřížkou uprostřed přístrojové desky – dle dnešní informace. Zatím ještě nedorazil. Někdo měl totožný problém a po výměně celého tohoto modulu mu to už nějakou dobu funguje. U mě z toho měnili jen GPS anténu.
 
Na GJ jsem mechanismy zrcátek měnil 3x v rámci záruky. U GL jsem čekal, že to už bude vyřešené. Očekávání je jedna věc, japonská realita druhá :(.
 
Tak jsem se svým vozem pokročil o levl dále:

1. Navigace je po nastartování a rozjezdu stále od 7.5.2019 dezorientovaná. Doba její orientace po rozjezdu se stále prodlužuje. Sem tam vypadne za jízdy a uhání někam do polí.
2. Drnčí mi přístrojová deska na nerovnostech – pravděpodobně sloupek řízení.
3. V návaznosti na GPS mi občas po nastartování naskočí hodiny s několika hodinovým zpožděním. Cca. po minutě až dvou, když se chytí satelity se hodiny srovnají.
4. Začalo mi vypadávat sledování dopravních značek. Občas mám zobrazenou značku určující rychlostní limit a v ní jen čárky ať jedu po městě kde chci, anebo jako dnes mi najednou ukazuje ve městě 100 km/h.
5. Auto po odpojení telefonu, nebo vypnutí auta ztratí heslo pro Wi-Fi. Po každé jej musím zadat znovu.
6. Nefungují mi některé funkce na Car play.
7. Při výměně GPS modulu se bude měnit i vadné sklápění levého zpětného zrcátka.

Čeká se na nový GPS modul z Japonska. Vyřeší všechny tyto problémy? Upřímně bych si to moc přál, ale…
IMG_5274.jpgIMG_5280.jpg
 
Poslední úprava:
To bude nějaký ten konektor někde... Tolik vad elektroniky + že se to stupňuje...
 
Taky si myslím, že to bude jinde...
 
@Sikyl , a až nakonec ti vymění tu baterii, což mohli udělat hned ze začátku. :D:D:D
 
No tak podpětí je pro elektroniku veškerou nejhorší co může být, ale přece napětí BATERIE hlídá diagnostika a myslím si, že technik použít multimetr taky umí .... to by bylo hódně blbý :-)
 
Jo a silně pochybuji že by to byl vadný ten GPS modul, když přece vidíš stavy satelitů a ty jsou OK ne ... na to by se technik snad díval jako první nebo druhé, kdyby mu někdo řekl, že navigace blbne a pozdě se chytá atd.
Ale nevěš hlavu, čím více ti toho budou měnit, tak tím s více konektory budou manipulovat a závadu najdou :-)
 
Dnes mi auto po X-té opravě v autorizovaném servise Mazdy ČR a SR u Kolína v BOŠINA servis s.r.o. po výměně GPS modulu vrátili beze změn (pardon, vyměnili motorek zrcátka a dolili AdBlue) – závady nejen navigace přetrvávají a jako bonus auto vypadá od čelního okna, přes palubní desku, dveře, podlahy atd., jako by jim proběhlo stádo prasat. Ráno jsem auto osobně p. Vaňoučkovi předával vyčištěné až na otisky od polobotek a manželčiných lodiček na gumových kobercích. Nemluvě, že mám již zničené 3 díly. Oni prý to neudělali… A kdo tedy? Vždy jsem jim to vytknul přímo na místě! Dnes poškrábaný plast ve dveřích.
 
Back
Top