• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Problémy s navigací v MZD Connect (ztráty signálu, pozice mimo, kompas nefunguje)

Jak jsem byl upozorněn zaměstnanci Mazdy ČR a SR tady na fóru, pár vozů není přeci plošný problém.

Tak tady si myslím, že trochu kecají. Nebo spíš hodně. Pokud se jedná o tzv. reklamaci z pole, což je Tvůj případ, je to poměrně velký průšvih. Nám se stalo něco podobného, kdy u zákazníka odhalili jeden jediný vadný kus z 0. km. To je situace, kdy automobilka při montáži auta najde vadný díl, tedy auto se ještě nedostalo do prodejní sítě. A i když jsme v tom byli celkem nevinně, prožil jsem si dva týdny dost nepříjemných eskalací a výhrůžek. Náklady na nucené odstávky výrobních linek jsou v podobných případech sedmimístné. Dodnes tento problém řešíme a to se fakt bavíme o jediném kusu, který ani neopustil bránu automobilky. Stačilo, že se k nim dostal.

Tady máš reklamaci z pole, což je ještě horší a navíc se vada objevuje u více lidí. Tohle už se považuje za obrovský průšvih, minimálně na dodavatele to má dost drsný dopad. Automobilky jsou směrem k dodavatelům extrémně tvrdé a za každou chybu účtují šílené pokuty. Jen za kontrolní návštěvu jednoho auditora se platí 2-3 tisíce Euro. V případě 3 lidí to máš 10K ani nevíš jak. Pokuty si pak vynásob klidně 10x.

Samozřejmě, navenek problémy všechny automobilky tutlají, jak to jen jde. Nevím, zda jsi třeba slyšel o samovolně se otvírající přihrádce před spolujezdcem v Superbu? Nebo o zasekávajícím se tlačítku pro reset nájezdu km v OIII? Tyhle šíleně otravné věci se objevily u více modelů Škodovky, ale moc lidí o tom přesto neví. Proto si myslím, že i Mazda tohle intenzivně řeší, respektive dostává informace od svých dealerů. Ale protože zatím nemají řešení nebo neznají příčinu problémů, hrají tuhle zdržovací hru. Věřím, že Ti chtějí pomoci, ale prostě neví jak.
 
pokud @Sikyl ovi prokáží manipulaci s ŘJ, bude to mít značně komplikované....jinak držím palce, něco podobného jsem před lety prožíval s jednou značkou a skončilo to trojitou výměnou turba

Jenže ono nelze prokázat manipulaci s ŘJ, jak asi, jako že by na ní byly rýhy od šroubováku nebo poškozené těsnění proti vodě ? Řídicí jednotka není klasický PC nebo Notebook, aby jsi s ní mohl manipulovat ! A navíc ŘJ nemá nic společného s GPS ! Jak jsem četl, tak od novoty reklamuje nefunkční GPS. jedno je prostě směšné a nechápu to, když si neví MAZDA ČR (servis v ČR) rady, tak přece má podporu od přímo MAZDA Japonsko a na 100% už někdo problém v Japonsku nebo USA měl s tou GPS že.
 
Jenže ono nelze prokázat manipulaci s ŘJ, jak asi, jako že by na ní byly rýhy od šroubováku nebo poškozené těsnění proti vodě ? Řídicí jednotka není klasický PC nebo Notebook, aby jsi s ní mohl manipulovat ! A navíc ŘJ nemá nic společného s GPS ! Jak jsem četl, tak od novoty reklamuje nefunkční GPS. jedno je prostě směšné a nechápu to, když si neví MAZDA ČR (servis v ČR) rady, tak přece má podporu od přímo MAZDA Japonsko a na 100% už někdo problém v Japonsku nebo USA měl s tou GPS že.
co třeba se pochlubit na sociální síti odstavením Start-Stop......
on ti to právník vysvětlí...
 
co třeba se pochlubit na sociální síti odstavením Start-Stop......
on ti to právník vysvětlí...
Přečti si prosím celé vlákno zpět. Podívej se na všechny moje příspěvky od 7.5.2019, kdy mi předali klíče od nastartovaného špinavého nového auta Mazda 6 GL... na ulici před servisem, které jsem si jako bonus druhý den doma čistil sám! Podívej se na můj Facebookový profil. Nikdy jsem kromě montáže alu pedálů a nalepení lišty na zadní nárazník osobně nic s vozem nedělal. Celý problém tkví v tom, že si s tímto a nejen s tímto vozem neví Mazda rady (což mohu doložit) a hledá cestu jak z toho ven. Pokud máš Ty, Mazda, nebo kdokoliv pro toto křivé obvinění důkaz, sem s ním. Tvrzení jedna paní povídala, Vy jste řekl atd. jsou jen snahy, jak se zbavit zodpovědnosti. Za půl roku, co vlastním tuhle 3 Mazdu 6 už mohu jezdit na servis jen do okolních států! Tak je to daleko... Myslím si, že kdyby nebyla anonymita internetu, nestačili bychom se někteří divit.
 
co třeba se pochlubit na sociální síti odstavením Start-Stop......
on ti to právník vysvětlí...

Jako že si na síti kde, zde třeba přečte příspěvek pod nějakou přezdívkou ? A navíc deaktivace I-STOP není žádný zásah do ŘJ, protože tuto funkci už má předinstalovanou ŘJ pro jiné země a jen se uvolní de facto zobrazení nastavení. Uvolnění je dostupné navíc přes oficiální konektor ŘJ, který je dostupný ve voze. Ty @m3m nejsi náhodu od MAZDY ČR :-)
 
@Sikyl ale já jsem nikde nepsal, že jsi něco vypínal, jen jsem uváděl možnost, jak ti reklamaci znepříjemnit, držím palce
@Kozlik nevěříš tomu,že schováním za nick se stáváš anonymním.....pokud odstavení I Stop není problém, zkus o něj požádat autorizovaný servis, auto s najetými 30t km a 5 minutami na I Stopu, to bude chtít slušnou historku....
 
Na to nemusí být člověk v žádným oddílu, stačí když se automaticky jako po bezpečnostním pásu sahá i po tlačítku i-stop..
Ono by stačilo, kdyby se v Mazdě někdo trochu zamyslel a člověk by pak nemusel lovit i-Stop někde pod volantem :)
BMW_3_F30_interier_32_800_600.jpg
 
Na druhou stranu můžeme být rádi, že tam to vypínací tlačitko i-stopu vůbec je;)
Jasně, někdo vidí tu samou sklenici z poloviny plnou, a někdo zase z poloviny prázdnou. Já to vidím tak, že Subaru BRZ žádnou nesmyslnou start/stop funkci nemá a taky se nabízí a splňuje ekonormy. Je smutné, že to že se svět zbláznil se projevilo i na Mazdě.
P.S: Proč se ve vlákně o navigaci bavíme o tlačítku i-stop?!?
 
@Sikyl ale já jsem nikde nepsal, že jsi něco vypínal, jen jsem uváděl možnost, jak ti reklamaci znepříjemnit, držím palce
@Kozlik nevěříš tomu,že schováním za nick se stáváš anonymním.....pokud odstavení I Stop není problém, zkus o něj požádat autorizovaný servis, auto s najetými 30t km a 5 minutami na I Stopu, to bude chtít slušnou historku....

Já mám myslím při 70 tisících asi tak 5 minut ... jak psal @Natural, já si ho vypínám automaticky a je na super místě, třeba na rozdíl od jiných aut.

Ono by stačilo, kdyby se v Mazdě někdo trochu zamyslel a člověk by pak nemusel lovit i-Stop někde pod volantem :)
Zobrazit přílohu 24408
No MAZDA to má ještě zlaté, PEŽOT to má pod odklápěcím kytem někde úplně mimo dosah řidiče skoro ....
 
Poslední úprava moderátorem:
Ono je to i o přístupu při reklamaci, když je stěžovatel hodný a slušný, tak se pak s ním snaží nějak vydrbat a někdy říkají takové nesmysly, že to je opravdu jen pro Blondýny .... když je člověk rázný a přímý, tak se i prodejce chová jinak, opatrněji.
 
Ono je to i o přístupu při reklamaci, když je stěžovatel hodný a slušný, tak se pak s ním snaží nějak vydrbat a někdy říkají takové nesmysly, že to je opravdu jen pro Blondýny .... když je člověk rázný a přímý, tak se i prodejce chová jinak, opatrněji.
Až to celé vnitřně strávím, oprostím se od emocí… Ty střípky tady a na Facebooku jsou jen čajíček z toho, co jsem zažil od 7.5.2019, kdy mi Kolíně předali auto v tabulkové hodnotě přes 1.1 mil. Kč. Bohužel jsem tam přišel v den, kdy v servise padaly hromy, blesky, odcházelo se atd. Auto mi předali, tak jak předali a když jsem přišel po cca. 14 dnech, že mi nefunguje navigace byli tam dále ti, kteří prohlašovali, že končí… Chápu je, že nemají kde jít. Bohužel na nich ten servis stojí. Stačí mi dva prsty na počítání. Pokud tihle dva odejdou, tak to rodina Bošinových (viz, výpis z OR) může zavřít. Vše ještě jakžtakž šlo do doby, než jsem jim řekl, že jim auto vrátím. Pak se začaly dít věci. Začalo to různýma ataky, výhružkami, že když to zveřejním… Bohužel jsem to už nedal a obrátil se na vedení Mazdy ČR a SR. I přesto, že nevím, co se po dobu mé nepřítomnosti s autem vždy dělo (např. jednou najeto přes 200 km, podruhé v autě jezdili 3 lidi atd.- vše zdokumentováno), najednou se na zastoupení Mazdy ČR a SR vzala informace o údajném i-STOPu. Už vím, kdo to řekl, aby mi to naložil. Ten člověk tu chodí pravidelně. …. „Upřímně Ti přeji, aby se k Tobě, nebo Tvým blízkým nikdo nezachoval tak podle, jako Ty ke mně!“ Z 3,5letých přátelských vztahů (alespoň z mé strany) se v mžiku staly nepřátelské vůči mně. Pokazit se může auto jakékoliv značky. Vyřešit se dá vše. Je to jen a jen o lidech. Až pod tlakem se projeví opravdový charakter člověka. Je to hlavně lidské zklamání a až pak ten zbytek. Jinak Vám chlapi tady na fóru upřímně moc děkuji za rady a za podporu. A Ti co se kopáním snaží zviditelnit, ještě neví, co může v životě potkat je ;)
 
Mám prosbu, mohu poprosit Vás, kterým navigace funguje správně v modelu Mazda 6 GL po faceliftu 2018, zda by mi jste mi napsali číslo verze softvéru systému ve Vašem voze a zda máte poslední aktualizaci map únor 2019? Viděl jsem dvě auta, která fungovala, tak jak mají, ale bohužel se k nim už nedostanu. Teď mám auto v servise 4 dny a jsou přesvědčení, že všechen hardvér je v pořádku a že všechny mé problémy způsobuje verze mapových podkladů. Je zvláštní, že jste mi tady na Mazdaklanu ve dvou vláknech někteří psali, že Vám auta fungují správně a mě ne. Teď mám jako náhradní vůz úplně novou Mazdu 6 (2.0 benzín) a má úplně stejné problémy s navigací, jako já. Předem všem MOC děkuji za pomoc.

https://infotainment.mazdahandsfree.com/navigation-updatemymaps?language=cs-EU

IMG_0330.jpeg
 
Poslední úprava:
Sikyl: toto co píšeš, je verze MZD Connect infotaimentu, netýká se to verze map. Verzi map zjistíš přímo v navigační aplikaci, nevím, kde přesně teď. Každopádně poslední mapy pro EU jsou Únor 2019 - viz https://infotainment.mazdahandsfree.com/navigation-updatemymaps?language=cs-EU
Já vím, snažím se jen najít nějaký klíč, proč to někomu funguje a někomu ne? Proto se ptám na obě věci. U funkčních aut možná opravdu funkčnost navigace může způsobovat kombinace například starší verze map (před aktualizací 2.2019) a staršího softvéru. Právě letošní update se mohou nějak tlouci...
 
Back
Top