• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Problémy s navigací v MZD Connect (ztráty signálu, pozice mimo, kompas nefunguje)

Tohle už má jen jedno řešení, Černé ovce na ně a udělat jim pořádnou reklamu. Takový nezájem o spokojenost zákazníka, který u nich utratil něco kolem milionu, se jen tak nevidí. :confused:
 
@Sikyl , v pátek jsem měl jako náhradní vozidlo novou 6 ve výbavě Challenge (měla najeto 250km) a navigace fungovala jak má. Možná je to i tím, že je to sociál výbava, kde chybí spousta věcí které by mohly navigaci rušit...
 
Takhle nám funguje navigace v našem novém voze Mazda 6 Wagon 2.2, 135 kW, GL, Takumi Plus, A/T, AWD, Machine Gray, kterou jsme zakoupili 7. 5. 2019. Za 7,5 měsíce nebyla MAZDA ČR a SR schopna závadu odstranit. Servis nás požádal o uzavření zakázky s tím, že je konec roku a vůz je v naprostém pořádku! Video bylo natočeno 16.12.2019 v Praze na Jižní spojce. Ani po 5 km se navigace nechytla. Pro všechny v Mazdě ČR a SR jsme PROBLÉM.
 
To je teda peklo. A kdo tohle považuje za opravené, Auto Jeremiášova?
 
Pan Mařík z vedení Mazdy ČR a SR mi i manželce do telefonu řekl, že vůz je dle jeho informací naprosto v pořádku. Naše námitky byly bezpředmětné. Posléze mi napsal, že mám počkat na aktualizaci mapových podkladů. Osobně jsem přesvědčen (a nejen já), že problém není v mapových podkladech, ale v rušení GPS antény „některým“ neodstíněným komponentem ve voze. Všichni víme, že firma, která dělala mapové podklady pro Mazdu EU zkrachovala. Proto nedávno přišel mail o odstavení Mazda Toolbox. Jelikož vše přebírá jiná firma, dodnes není od února 2019 aktualizace mapových podkladů! Pan Mařík nám řekl, že se nadále máme obracet na p. Gómeze z AUTO JEREMIÁŠOVA s.r.o. Několikrát jsem jej volal a bylo mi řečeno, že zatím nemá nic nového. 12.12.2019 na autě odešlo sklápění i druhého zpětného zrcátka. Volal jsem p. Gómezovi... telefon zrušen. Na stránkách http://www.autojeremiasova.mazdadealer.cz jsem zjistil, že p. Gómeze nahradil p. Cmíral. Při žádosti o opravu sklápění P zrcátka jsem se rovněž zeptal na navigaci a výměnu poškozených dílů při opravě v Kolíně. Pan Cmíral mi řekl, že by chtěl do konce roku ukončit obě zakázky: opravu nefunkční navigace a výměnu poškozených dílů jiným servisem…
 
Včerajšia skúsenosť s "odbornosťou" mazda servisákov. Nie je to síce k téme, ale tiež to svedčí o úrovni mazda servis CZ/SK
Do 8 ročnej mazda 3 je výrobcom predpísaný olej ACEA C1,
7 rokov lejem do motora ACEA C1, ale včera mi bolo v mazda servise v CZ, oznámené, že to robím blbo, lebo sa tam malo a má nalievať olej ACEA A5/B5.
Byť bežným majiteľom mazda auta, ho počúvnem a za chvíľu by bol DPF v prdeli, vinu by niesol samozrejme majiteľ auta.
 
Poslední úprava:
lebo sa tam malo a má nalievať olej ACEA A5/B5.
Do dieselového motoru R2 s DPF lít A5 před 7 lety jo? Asi někdo spadnul z višně, v té době ta norma nebyla na světě, natož nějaké oleje A5. A zbytkový popel ho asi nezajímal, že ... :D
 
To víš, nová doba. I dobrý motor, který byl původně určený na 25 let / 1 000 000 km provozu je potřeba patřičně zničit, aby sis musel koupit nové auto, nebo nechat draze opravit.
 
Včera tj. 18.12.2019 byly na stránkách Mazdy https://infotainment.mazdahandsfree.com/navigation-updatemymaps?language=cs-EU zveřejněny aktualizace map, které měly dle předpokladu p. Maříka z vedení Mazdy ČR a SR problémy na našem voze vyřešit.

1. Aktualizace map nic nevyřešila. Auto je opět po uspání dezorientované, a trvá mu „nějakou dobu“ – vždy až po rozjetí, kdy se zorientuje.
2. Pokud provedu kontrolu SD karty v aplikaci Mazda Toolbox s nově nainstalovanými podklady, vše je OK až na podpisy jednotlivých map. U každé mapy v položce podpis svítí červeně: neplatná!
3. WIFI ve voze neuchovává heslo pro daný telefon. Pokud chci telefon vymazat z databáze najdu jej tam několikrát se stejným názvem. Při jízdě se WiFi občas samovolně odpojuje. Nutno jít vždy do nastavení vozu, opět zadat heslo a pak se opět připojit.
4. Radar občas při jízdě na aktivní tempomat nezareaguje na stojící vozidlo před vozem!!! Pokud bych prudce nezabrzdil, tak bych do stojícího vozidla přede mnou narazil!
5. Začalo pro změnu občas zůstávat na půli cesty sklápění pravého zpětného zrcátka. Levé už má vyměněný mechanismus.

Dnes jsem volal dvěma lidem z vedení Mazdy ČR a SR. Ani jeden mi nezvedl telefon, ani po několika hodinách nezavolali zpět. Zítra bude po mně chtít servis AUTO JEREMIÁŠOVA s.r.o., kde mě poslali z vedení Mazdy ČR a SR ukončení zakázek, že je vůz opraven a v pořádku!

Obrázek si každý udělejte sám.

Test SD karty po aktualizaci 18.12.2019.png
 
Jinak jsi psal že ti nefunguje KOMPAS a ten nemá nic společného s mapami že, to asi pánové neví :-)
Podívej a moc nechápu jak píšeš to, že bude po tobě chtít AUTOJEREMI. ukončení zakázek, že je opraveno ? To přece oni opravují ne a oni nevidí, že ti ta navigace nefunguje, přece ti to nefunguje vždy po nastartování auta ne, tak to přece vidí ten technik, tak jak to můžou ukončit ?
 
A ten Kompas ještě nemáš opravený? Podle toho, co dělá ta navigace dle videa v příspěvku #163, tvrdím, že to otáčení za jízdy je způsobeno kompasem. Navigace v Mazdě evidentně používá kompas, zejména při počáteční orientaci, když auto stojí, aby věděla, kterým směrem vyjíždíš. A podle toho videa i během jízdy. Ostatně teď koukám, že na to již poukazoval @shr3k . První, co by měli udělat, je, opravit/vyměnit kompas. Ten ale asi nejspíš bude zaintegrován s přijímačem GPS nebo s jeho anténou.
 
Nejen v tomto servise proběhly rychlé personální změny. Nějak Mazdě utíkají Ti nejlepší odborníci (mohu konkrétně jmenovat servisy i lidi). V tomto servise byl vedoucím servisu p. Gómez. Byl věcný, odborník na svém místě a snažil se opravdu věci pojmenovat pravými jmény. Proto mám v zakázce uznané problémy s navigací. Když jsem s nim prošel všechna auta, co tam měli, tak jen jedno od zákazníka fungovalo správně. Proč další dobrý odborník urychleně u Mazdy skončil? Ryba vždy smrdí od hlavy! Co je to za chování, když se lidé z vedení Mazdy ČR a SR schovávají před klientem s evidentními problémy, neodpovídají na maily, telefony, SMS, sociální sítě? Opakovaně jsem žádal o schůzku s p. Kiriakovským, p. Levcem za účelem najití uspokojivého řešení pro obě strany. Marně! Proč mají potřebu hrát zákulisní válku? Myslím, že bude asi vhodné kontaktovat továrnu a popsat jim stav Mazdy v ČR z pohledu zákazníka. Určitě se nenechám a nebudu mlčet. Čekají až se unavím a vzdám to. Já jsem ještě nikdy hlavu do písku před žádným problémem nestrkal a vše vždy dotáhnul do konce! Všichni máte pravdu, že originál navigace za nic nestojí, ale dát za auto takové peníze a mít doma nefunkční krám? Před 20 lety bych řekl, že GPS je v plenkách, ale dnes ve 21 století jsme už jinde i na telefonech!
 
A ten Kompas ještě nemáš opravený? Podle toho, co dělá ta navigace dle videa v příspěvku #163, tvrdím, že to otáčení za jízdy je způsobeno kompasem. Navigace v Mazdě evidentně používá kompas, zejména při počáteční orientaci, když auto stojí, aby věděla, kterým směrem vyjíždíš. A podle toho videa i během jízdy. Ostatně teď koukám, že na to již poukazoval @shr3k . První, co by měli udělat, je, opravit/vyměnit kompas. Ten ale asi nejspíš bude zaintegrován s přijímačem GPS nebo s jeho anténou.
Vytáhnu SD kartu a auto se ihned srovná- kompas! Mazda nemá lidi, kteří by to uměli vyřešit! I z vedení jim utekl servisní technik . Zůstal jen p. Rablanský. Namísto, aby požádali externí firmu, tak se chovají tak, jak všude popisuji. Čekají, až mi povolil nervy a nechám to opravit jinde. To neudělám, protože bych přišel o záruku a proč to mám platit já?
 
Myslím, že bude asi vhodné kontaktovat továrnu a popsat jim stav Mazdy v ČR z pohledu zákazníka. Určitě se nenechám a nebudu mlčet. Čekají až se unavím a vzdám to. Já jsem ještě nikdy hlavu do písku před žádným problémem nestrkal a vše vždy dotáhnul do konce!
Souhlas. Když jsem míval problémy s dodavateli dovážených součástek v ČR (tedy služebně), tak jsem napsal na nějaké evropské vedení a obvykle to pomohlo. Samozřejmě tam jim šlo o další kšefty; když jde o soukromníka, který si auto jednou koupil a asi už stejně další nekoupí, tak je motivace menší. Ale pořád je naděje, že tam bude sedět někdo seriózní, komu jde o jméno firmy. Zvlášť v době FB, Twitterů aj.
 
Nechci vám brát optimismus, ale já už podobný problém s SD kartou řešil na jaře a generální dovozce Mazdy pro Evropu v Německu mi nakonec odpověděl ať problém vyřeším s prodejcem mého vozu. :confused:
Tak hodně štěstí. Snad narazíte na někoho lepšího. :)
 
Nechci vám brát optimismus, ale já už podobný problém s SD kartou řešil na jaře a generální dovozce Mazdy pro Evropu v Německu mi nakonec odpověděl ať problém vyřeším s prodejcem mého vozu. :confused:
Tak hodně štěstí. Snad narazíte na někoho lepšího. :)
Má to logiku věci, ale kde se pak má zákazník obrátit, když mu ani na opodstatněnou a prokazatelnou závadu na voze, nebo jeho příslušenství nechce (z jakéhokoliv důvodu), nebo nemůže servis Mazdy v ČR vyhovět. Je evidentní, že Mazda v Evropě drží „basu” a proti sobě nepůjdou. Čistě náhodou, nemáte někdo například mailový kontakt na zákaznickou podporu v Hirošimě? Děkuji!
 
To snad není možné...fakt by to stálo popostčit černým ovcím do tv. jak bylo už několikrát zmiňováno.
 
Sikyl: presne viem ako sa citis, ja som pri 19.000 km reklamovala zadne brzdy a dopadla som, tak ze sa natahoval cas a posielanie z jedneho autorizaku do dalsieho kym nenabehlo 20.500 km a uz sa to neda reklamovat. Riesil to moj drahy, a ked mu sam A. K. napisal, ze ked to zverejni, tak poda trestne oznamenie bla, bla ... , tak som zastavila mojho draheho, ze dost! On by bol schopny to dat do vsetkych medii a sudit sa z A. K. do sudneho dna. Riesenie: na vlastne naklady menene kotuce aj platnicky. Moja 5 rocna trojocka pojde buduci rok doprec, je to vyborne auticko, len uz chcem nieco s vyssim posedom, a zle meno mazde robi autorizak a nie majitelia mazdiciek, preto by mali majitelia mazd podat hromadne trestne oznamenie na vsetky autorizaky v cr aj v sr za sirenie zleho mena mazdy ignoraciou opravnenych reklamacii!
 
To evropské vedení jsem samozřejmě neprosil o pomoc, ale napsal jsem vždy dost tvrdý dopis, že s místním distributorem se nedá jednat atp. Měl jsem výhodu, že jsem mohl pohrozit, že příště budu nakupovat u jiného výrobce, což tady dost dobře nejde - nekupuješ si auto každý rok. Takže nezbývá než pohrozit mediálním zveřejněním. A nebo jít přes ČOI, to by mělo fungovat taky.
 
Back
Top