99luftbalons
rodinný člen KLANu
- 1 384
Tohle už má jen jedno řešení, Černé ovce na ně a udělat jim pořádnou reklamu. Takový nezájem o spokojenost zákazníka, který u nich utratil něco kolem milionu, se jen tak nevidí.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Do dieselového motoru R2 s DPF lít A5 před 7 lety jo? Asi někdo spadnul z višně, v té době ta norma nebyla na světě, natož nějaké oleje A5. A zbytkový popel ho asi nezajímal, že ...lebo sa tam malo a má nalievať olej ACEA A5/B5.
Vytáhnu SD kartu a auto se ihned srovná- kompas! Mazda nemá lidi, kteří by to uměli vyřešit! I z vedení jim utekl servisní technik . Zůstal jen p. Rablanský. Namísto, aby požádali externí firmu, tak se chovají tak, jak všude popisuji. Čekají, až mi povolil nervy a nechám to opravit jinde. To neudělám, protože bych přišel o záruku a proč to mám platit já?A ten Kompas ještě nemáš opravený? Podle toho, co dělá ta navigace dle videa v příspěvku #163, tvrdím, že to otáčení za jízdy je způsobeno kompasem. Navigace v Mazdě evidentně používá kompas, zejména při počáteční orientaci, když auto stojí, aby věděla, kterým směrem vyjíždíš. A podle toho videa i během jízdy. Ostatně teď koukám, že na to již poukazoval @shr3k . První, co by měli udělat, je, opravit/vyměnit kompas. Ten ale asi nejspíš bude zaintegrován s přijímačem GPS nebo s jeho anténou.
Souhlas. Když jsem míval problémy s dodavateli dovážených součástek v ČR (tedy služebně), tak jsem napsal na nějaké evropské vedení a obvykle to pomohlo. Samozřejmě tam jim šlo o další kšefty; když jde o soukromníka, který si auto jednou koupil a asi už stejně další nekoupí, tak je motivace menší. Ale pořád je naděje, že tam bude sedět někdo seriózní, komu jde o jméno firmy. Zvlášť v době FB, Twitterů aj.Myslím, že bude asi vhodné kontaktovat továrnu a popsat jim stav Mazdy v ČR z pohledu zákazníka. Určitě se nenechám a nebudu mlčet. Čekají až se unavím a vzdám to. Já jsem ještě nikdy hlavu do písku před žádným problémem nestrkal a vše vždy dotáhnul do konce!
Má to logiku věci, ale kde se pak má zákazník obrátit, když mu ani na opodstatněnou a prokazatelnou závadu na voze, nebo jeho příslušenství nechce (z jakéhokoliv důvodu), nebo nemůže servis Mazdy v ČR vyhovět. Je evidentní, že Mazda v Evropě drží „basu” a proti sobě nepůjdou. Čistě náhodou, nemáte někdo například mailový kontakt na zákaznickou podporu v Hirošimě? Děkuji!Nechci vám brát optimismus, ale já už podobný problém s SD kartou řešil na jaře a generální dovozce Mazdy pro Evropu v Německu mi nakonec odpověděl ať problém vyřeším s prodejcem mého vozu.
Tak hodně štěstí. Snad narazíte na někoho lepšího.