• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Problémy s reklamací dieselu u Auto Jeremiášova (ředění oleje)

Co s tímto tématem?


  • Celkem voličů
    60
Mimo téma, ale trochu k věci. Včera moje drahá polovička pro mě jela a když jsme se potkali, tak mi hned hlásila: ,,Asi se regeneroval filtr, ale jak jsem přijížděla, tak se okamžitá spotřeba snížila, průměrná je pořád 5,3l/100km".

Sorry za OT.
 
no menit olej 34tis km /2roky je podla mna kusa odvazne kazdopadne by som siel za mechanikm/na forum sa opytat na skusenosti a hlavne benzin benzin benzin.
 
Koupil jsem si nové auto :), protože na tu popelnici za 800.000,-Kč se nadá spolehnout, že mě odveze, bez problému, tam kam potřebuji. A světe div se. 1. garanční prohlídka po dvou letech nebo 30.000km!!! To je panečku rozdíl. Schválně nepíšu, značku aby mě nikdo nenapadal, že tu dělám reklamu konkurenci. Na přání to ale můžu sdělit.
 
V pořádku, vlastně to mají všichni ostatní krom Mazdy, Fordu, Toyoty. Pokud ještě nějaká jiná automobilka drží kratší interval než 30000km/2roky, tak mě doplňte. A klidně můžeš napsat, co za strojovnu sis pořídil, hlavu ti za to nikdo neutrhne a kritizovat tě za to nikdo nebude, je to každého svobodná volba.
 
V pořádku, vlastně to mají všichni ostatní krom Mazdy, Fordu, Toyoty. Pokud ještě nějaká jiná automobilka drží kratší interval než 30000km/2roky, tak mě doplňte. A klidně můžeš napsat, co za strojovnu sis pořídil, hlavu ti za to nikdo neutrhne a kritizovat tě za to nikdo nebude, je to každého svobodná volba.

Opel (minimálně Astra minule generace)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hmm, proletěl jsem celé téma, především závěr a zarazila mne jedna věc. To věčné divení se přibývání oleje. Není náhodou běžné, že u aut se "suchým DPF" přibývá nafta v oleji, pokud řádně neprobíhají regenerace filtru? Já osobně nalítám přes 30 tis. km ročně a hrkám i denně po městě. Olej měním maximálně po 15 tisících, spíše ještě o něco dříve. A tankuji naftu bez bio, kterou aditivuji VIFem. Zatím mám najeto přes 160 000 km, filtr je OK a na STK absolutně bez problémů. Kontrolka DPF se zatím rozblikala pouze jednou, ale na dálnici zase zhasla (přesto jsem se z ní málem po.ral :) )
 
Nechápu proč bych měl měnit olej každých 10.000km, když ma v manuálu napsáno 20.000km nebo rok. On ten olej není taky zadarmo. Cca 5.000Kč jedna výměna + cesta a čas do servisu. To je to samé, jako kdyby bylo napsáno o spotřebě 6l/100km a auto žralo 12l/100km. To by nad tím mávli rukou zdejší radilové, jako že se nic neděje? Nebo jak se mi snažil p. ředitel servisu Auto Jeremiášova namluvit, že o nic nejde. Mám prý snížený jenom komfort. Auto za 800.000,- se sníženým komfortem a nic se neděje. Jako kdyby mi nešla klimatizace a on by mi tvrdil. To nic není. V zimě ji nepotřebujete a v lete si otevřete okno. To je jenom snížení komfortu. Problém není v tom, že nefunguje klimatizace, ale že s autem nedojedu do cíle a nevím kdy se mi to stane. O tom , že ten motor dostává zahul ani nemluvě.
 
Ono to chce číst ten manuál pořádně, nechápu jak se někdo drží jako klíště těch nejdelších intervalů. To je brane za nějakých ideálních podmínek, ale klidně to dodržuj, uvidíš sám jak to bude motoru přispívat. Člověk co si pořídí auto skoro za milion a řeší kilometry a cenu oleje mne prostě udivuje. Když na to nemám, tak si to nekoupím ;) Jestli je jedním z kritérií při koupi auta délka servisních intervalů...
 
Poslední úprava:
Ono to chce číst ten manuál pořádně, nechápu jak se někdo drží jako klíště těch nejdelších intervalů. To je brane za nějakých ideálních podmínek, ale klidně to dodržuj, uvidíš sám jak to bude motoru přispívat. Člověk co si pořídí auto skoro za milion a řeší kilometry a cenu oleje mne prostě udivuje. Když na to nemám, tak si to nekoupím ;) Jestli je jedním z kritérií při koupi auta délka servisních intervalů...
A v tom to je. Asi si myslíš, že když má někdo na auto za melouna, tak mu nenáleží na tom kolik stojí rohlík? :-( proto ten meloun má, že hlídá i desetníky :) Vem si banky, na čem vydělávají? na desetinkách a lidech, kteří jim je dávají a ještě nad tím mávnou rukou. Halíře dělají talíře. Viz. korunové dluhopisy. A to nemluvím o Babišovi a že jich bylo.
 
V pořádku, vlastně to mají všichni ostatní krom Mazdy, Fordu, Toyoty. Pokud ještě nějaká jiná automobilka drží kratší interval než 30000km/2roky, tak mě doplňte. A klidně můžeš napsat, co za strojovnu sis pořídil, hlavu ti za to nikdo neutrhne a kritizovat tě za to nikdo nebude, je to každého svobodná volba.
BMW (konkrétně třeba E60 530d) má taky 30000km,ale adaptivně, takže se párkrát projedeš po městě a už ti to ukazuje daleko dřívější výměnu.Což je naprosto logický,protoře když někdo bude drandit v rádiovce na hlavě jen po městě,auto chcípat studný atd... tak mu ten olej bude degradovat daleko rychleji než člověk co najede ráno na dálnici,dá tempomat na 130 a večer to auto chcípne.
 
BMW (konkrétně třeba E60 530d) má taky 30000km,ale adaptivně, takže se párkrát projedeš po městě a už ti to ukazuje daleko dřívější výměnu.
To je OK. Když mi to ukáže že mám navštívit servis. Ale ne, že mi to ukáže, odstavte auto, zavolejte odtahovou službu a nechte ho odtáhnout do servisu a tam zjistí znehodnocený olej. Vymění ho a nechaji si za něj zaplatit.
 
To je OK. Když mi to ukáže že mám navštívit servis. Ale ne, že mi to ukáže, odstavte auto, zavolejte odtahovou službu a nechte ho odtáhnout do servisu a tam zjistí znehodnocený olej. Vymění ho a nechaji si za něj zaplatit.
Po všem co jsi napsal teda gratuluji ke koupi auta bez DPF;)
 
Nechápu proč bych měl měnit olej každých 10.000km, když ma v manuálu napsáno 20.000km nebo rok. On ten olej není taky zadarmo. Cca 5.000Kč jedna výměna + cesta a čas do servisu. To je to samé, jako kdyby bylo napsáno o spotřebě 6l/100km a auto žralo 12l/100km. To by nad tím mávli rukou zdejší radilové, jako že se nic neděje? Nebo jak se mi snažil p. ředitel servisu Auto Jeremiášova namluvit, že o nic nejde. Mám prý snížený jenom komfort. Auto za 800.000,- se sníženým komfortem a nic se neděje. Jako kdyby mi nešla klimatizace a on by mi tvrdil. To nic není. V zimě ji nepotřebujete a v lete si otevřete okno. To je jenom snížení komfortu. Problém není v tom, že nefunguje klimatizace, ale že s autem nedojedu do cíle a nevím kdy se mi to stane. O tom , že ten motor dostává zahul ani nemluvě.

Proč měnit olej po 10000 km? Jelikož po 20000 km je to za ideálních podmínek, tj. auto nastartuji, pomalu zahřeji a plynulou jízdou najedu např. 600 km. Pak věřím tomu, že ten olej těch 20000 km dá. Ale za jiných než popsaných podmínek ten olej prostě degraduje daleko rychleji a tak ho také daleko rychleji vyměním. Víš proč jsou intervaly 20000 a 30000 km? Je to marketing, rozhodně to nevychází z toho, co je dobré pro motor. Pro firemní fleety se nakoupí auta s "papírovým" intervalem 30000 km, jelikož to spoří firemní finance. Vůbec nic jiného v tom není. Uznávám, že oleje udělaly obrovský pokrok, ale motory také a holt jsou na správné mazání daleko háklivějíší.
 
Proč měnit olej po 10000 km? Jelikož po 20000 km je to za ideálních podmínek, tj. auto nastartuji, pomalu zahřeji a plynulou jízdou najedu např. 600 km. Pak věřím tomu, že ten olej těch 20000 km dá. Ale za jiných než popsaných podmínek ten olej prostě degraduje daleko rychleji a tak ho také daleko rychleji vyměním. Víš proč jsou intervaly 20000 a 30000 km? Je to marketing, rozhodně to nevychází z toho, co je dobré pro motor. Pro firemní fleety se nakoupí auta s "papírovým" intervalem 30000 km, jelikož to spoří firemní finance. Vůbec nic jiného v tom není. Uznávám, že oleje udělaly obrovský pokrok, ale motory také a holt jsou na správné mazání daleko háklivějíší.
Přesně tak, tyhle nesmyslný intervaly jsou jen marketing nic víc. V manuálu od auta to stějně bude osichrovaný a pod hvězdičkou napsanej kratší interval pro reálnější jízdy. Ale na bilboard se větší číslo + hláška že ušetříš vždycky hodí jako lákadlo na dobytek.
 
Back
Top